Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-27
Myszków: Utrzymanie porządku i czystości w budynkach mieszkalnych i na terenach administrowanych przez MTBS Sp. z o.o. w Myszkowie
Numer ogłoszenia: 168036 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Myszkowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Skłodowskiej 6c, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3131367, faks 034 3131367.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie porządku i czystości w budynkach mieszkalnych i na terenach administrowanych przez MTBS Sp. z o.o. w Myszkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie porządku i czystości w budynkach i na terenach administrowanych przez Spółkę MTBS Sp. z o.o. w Myszkowie na terenie Myszkowa. Zakres przedmiotu obejmuje budynki 52 wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez MTBS Sp. z o.o. i 8 budynków stanowiących własność MTBS Spółki z o.o. w Myszkowie Szczegółowy zakres czynności objętych zamówieniem a także częstotliwość ich wykonywania obejmuje w szczególności: 1) Utrzymanie czystości i porządku w budynkach w dni robocze (z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych): a) usuwanie, zamiatanie, zbieranie odpadów i innych nieczystości z klatek schodowych, korytarzy, podestów, wiatrołapów - codziennie; b) usuwanie kurzu z balustrad, grzejników, parapetów, skrzynek pocztowych, tablic ogłoszeniowych, skrzynek elektrycznych - codziennie; c) usuwanie pajęczyn ze ścian, sufitów klatek schodowych - na bieżąco; d) mycie podłóg klatek schodowych - raz w tygodniu lub w miarę potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego wynikających z warunków atmosferycznych lub zdarzeń losowych; e) mycie wewnętrznych parapetów, poręczy (balustrad), wyłączników elektrycznych na klatkach schodowych - raz na dwa tygodnie; f) mycie zewnętrznych i wewnętrznych oszklonych drzwi wejściowych do klatek schodowych - według potrzeb nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie; g) mycie drzwi wejściowych do piwnic i na strych - raz na dwa tygodnie lub w razie wystąpienia takiej konieczności; h) mycie lamperii, kloszy lamp oświetleniowych, okien na klatkach nie rzadziej niż dwa razy w roku w terminach ustalonych przez Zamawiającego; i) usuwanie, zamiatanie, zbieranie odpadów i innych nieczystości z korytarzy piwnicznych i korytarzy na strychach - raz w tygodniu; j) omiatanie z pajęczyn korytarzy i klatek schodowych, zejść do piwnic; k) usuwanie plakatów i ogłoszeń umieszczanych przez osoby postronne bez zgody administracji budynku - na bieżąco; l) przeprowadzanie dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji - w miarę występowania takiej potrzeby; 2) Utrzymanie czystości i porządku terenów zewnętrznych: a) zamiatanie i usuwanie odpadów i innych nieczystości z chodników, schodów przyległych do budynków wraz z składowaniem śmieci do kontenera osiedlowego - raz dziennie w dni robocze; b) zamiatanie wszystkich powierzchni utwardzonych jak podwórza, parkingi, drogi dojazdowe - raz w tygodniu; c) utrzymanie czystości pasa terenu wzdłuż sprzątanych nieruchomości od strony ulic i miejsc publicznych; d) usuwanie śmieci odpadów i innych nieczystości z placów zabaw dla dzieci - raz dziennie; e) grabienie i usuwanie opadłych liści, usuwanie leżących gałęzi wraz z ich wywozem i utylizacją przy użyciu własnego transportu i na własny koszt - sukcesywnie i niezwłocznie do uzyskania czystości na terenach nieruchomości; f) utrzymanie czystości w miejscu ustawienia pojemników na śmieci, zamiatanie śmieci wysypanych poza pojemnik - raz dziennie; g) przeprowadzanie dezynfekcji śmietników; h) wybieranie piachu z wycieraczek przed wejściami do klatek schodowych; i) usuwanie z chodników, parkingów wyrastającej trawy - na bieżąco; j) oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota, usuwanie gołoledzi z ciągów komunikacyjnych dla pieszych oraz z chodników położonych wzdłuż nieruchomości i schodów przyległych do nieruchomości - codziennie we wszystkie dni tygodnia (również niedziele i święta) do godz. 800 rano w przypadku powtórnych opadów śniegu w ciągu dnia - po ustaniu opadów należy przystąpić do odśnieżenia najpóźniej po 2 godzinach. Posypywanie piaskiem w razie wystąpienia takiej konieczności; 3) Do obowiązku Wykonawcy będzie również: a) bezzwłoczne zawiadamianie zamawiającego lub służby techniczne o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji elektrycznej, gazowej, wodno-kanalizacyjnej; centralnego ogrzewania oraz innych urządzeń technicznych przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców; b) bezzwłoczne zawiadomienie zamawiającego lub zakładów zajmujących się oczyszczeniem i wywozem pojemników nieczystości stałych, faktu zapełnienia ich i niewywiezionych śmieci; c) doręczanie korespondencji wychodzącej od Zamawiającego dla mieszkańców obsługiwanych nieruchomości oraz zgłaszanie się w siedzibie Zamawiającego po odbiór korespondencji na każdorazowe wezwanie; d) zwracanie uwagi lokatorom posiadającym psy, koty o konieczności utrzymania porządku. W przypadku zanieczyszczeń przez zwierzęta klatek schodowych i korytarzy wypuszczania luzem, wykładania żywności itp. należy zgłaszać do Straży Miejskiej;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2)Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i nie podleganiu wykluczeniu - formularz dokumentu stanowi załącznik do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby prowadzona działalność gospodarcza była zgodna z przedmiotem zamówienia; c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; d) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; e) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 50.000,00zł;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myszkow.bip.jur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MTBS Sp. z o.o. w Myszkowie 42-300 Myszków, ul. Skłodowskiej 6c - sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 10:00, miejsce: MTBS Sp. z o.o. w Myszkowie 42-300 Myszków, ul. Skłodowskiej 6c - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ I STWIORB ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU AUTORSKIEGO W RAMACH ZAD. INWEST. PN.: "BUDOWA DROGI GMINNEJ W UL. MAŁEJ SZPITALNEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ"
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie i jednostek podległych SPZOZ w Myszkowie
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w siedzibie Oddziału Terenowego KOWR w Rzeszowie i Sekcjach Zamiejscowych w 2025 i 2026 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Sulęcin
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Sprzątanie w pomieszczeniach biurowych oraz dbanie o teren wokół budynków
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.