eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańOdbudowa cieku Skórzynka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-17

Poznań: Odbudowa cieku Skórzynka
Numer ogłoszenia: 168057 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, fax 061 8785210.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bzp@um.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa cieku Skórzynka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Odbudowa cieku Skórzynka, na odcinku od ul. Grunwaldzkiej do ujścia do Strumienia Junikowskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadań w następujących zakresach: - ogólnobudowlanym, - elektrycznym, - kanalizacyjnym, - odbudowy koryta cieku - oczyszczenia cieku z namułów, - karczowania drzew.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości 38 200,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.1 wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( 16.09.2002 - 16.09.2007 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót z zakresu odbudowy i rewaloryzacji koryt cieków, rzek, zbiorników wodnych oraz budowli hydrotechnicznych o wartości minimum 500 000,00zł każda i przedłożenie dokumentów potwierdzające ich należyte wykonanie. 1.2 dysponowanie minimum jedną osobą przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającą uprawnienia do prowadzenia i kierowania robotami budowlanymi w zakresie melioracji wodnych lub w zakresie budowli hydrotechnicznych, posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 1.3 dysponowanie minimum jedną osobą przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającą uprawnienia do prowadzenia i kierowania robotami budowlanymi w zakresie elektroenergetycznym, posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 1.4 dysponowanie minimum jedną osobą przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającą uprawnienia kwalifikacyjne eksploatacyjne i dozoru, dotyczące instalacji sieci energetycznych. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów i kwoty wniesionego wadium
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę; 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy ( dla podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ; 6. Wypełniony i podpisany wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( 16.09.2002 - 16.09.2007 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót z zakresu odbudowy i rewaloryzacji koryt cieków, rzek, zbiorników wodnych oraz budowli hydrotechnicznych o wartości minimum 500 000,00zł każda- zał. nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie; 7. Kserokopia uprawnień budowlanych wykonawczych do prowadzenia i kierowania robotami w zakresie melioracji wodnych lub w zakresie budowli hydrotechnicznych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego osoby przewidzianej do realizacji zamówienia. 8. Kserokopia uprawnień budowlanych wykonawczych do prowadzenia i kierowania robotami w zakresie budowy linii energetycznych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego osoby przewidzianej do realizacji zamówienia. 9. Kserokopia uprawnień kwalifikacyjnych eksploatacyjnych i dozoru dotyczące instalacji i sieci energetycznych osoby przewidzianej do realizacji zamówienia. Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: 1. Wypełniona i podpisana oferta - zał. nr 1 do SIWZ; 2. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową na podstawie przedmiaru robót, w układzie i zgodnie z pozycjami. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 443.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 446.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.11.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.