eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoRemonty nawierzchni dróg powiatowych w ramach usuwania skutków powodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-17

Krosno: Remonty nawierzchni dróg powiatowych w ramach usuwania skutków powodzi
Numer ogłoszenia: 168087 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego, ul. Bieszczadzka 1, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4375781, fax 013 4375715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni dróg powiatowych w ramach usuwania skutków powodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są remonty nawierzchni dróg powiatowych wg poniższego wykazu: 1. Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1947R Jedlicze - Dobieszyn - Krosno 2. Remont nawierzchni drogi powiatowej nr2027R Wola Jasienicka - Budy Komborskie 3. Remon Nawierzchni drogi powiatowej nr 2114R Rudawka Rymanowska - Wisłoczek 4. Remont Nawierzchni drogi powiatowej nr 1958R Dobieszyn - Świerzowa - Szczepańcowa 5. Remont Nawierzchni drogi powiatowej nr 1967R Korczyna - Krościenko Wyżne 6. Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1911R Iwla - Polany - Huta Polańska Szczegółowe zakresy rzeczowe robót na poszczególne zadania określają: przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne, stanowiące załączniki do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a w szczególności: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów (pkt.14). Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania Warunkiem przyjęcia oferty jest: a)Wykonanie przez Wykonawcę co najmniej 5 - ciu zadań o charakterze i złożoności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat. b)Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. c)Wykonawca musi udowodnić, że posiada potencjał sprzętowy (własny lub przez dzierżawę, wynajem umowę kupna lub w inny sposób) w pełni sprawnych jednostek sprzętu potrzebnych do wykonania zamówienia. Typ i charakterystyka sprzęt Minimalna wymagana liczba jednostek (szt) SPRZĘT 1.Równiarka min. 100 KM 2.Ładowarka o poj. łyż. min. 2,5 m3 3.Walec wibracyjny min. 12 t 4.Ubijak spalinowy 200 kg 5.Sprężarka pow. spalinowa 6. Walec statyczny ogumiony min. 10 t 7.Rozcielacz do bitumu 8.Skrapiarka samojezdna lub ciągniona 1500 dm3 1 ŚRODKI TRANSPORTU 1.Samochody samowyładowcze min. 5 t 2.Samochody dostawcze min. 0,9 t 1 Wykonawca może także wymienić alternatywny sprzęt, proponowany przez siebie dla danych robót oraz dołączyć uzasadnienie swojej propozycji. Sposób oceny spełniania warunków: Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: a)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Załączniki nr 2 i 3, b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)Wypełnione formularze OFERTA na poszczególne zadania - Załącznik nr 1, d)Kosztorysy ofertowe na poszczególne zadania e)Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), f)Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. UWAGA: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy. g)Wykaz wykonanych zamówień tzn. rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o charakterze i złożoności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - Załącznik nr 4, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). h)Wykaz personelu (osób i podmiotów) na formularzu stanowiącym Załącznik nr 5, odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami) z podaniem: - imienia, nazwiska oraz przewidzianej do pełnienia funkcji na budowie, - wykształcenia i specjalności (dyplom), - rodzaj i numer uprawnień budowlanych; - ilość lat praktyki w charakterze Kierownika budowy lub Kierownika robót; - wykaz zrealizowanych robót z podaniem pełnionej funkcji i krótkiej charakterystyki obiektu. i)Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia na formularzu stanowiącym Załącznik nr 6. j)Parafowany wzór umowy - Załącznik nr 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.14 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkrosno.bip.org.pl/?tree=przetarg

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Krośnie, 38 - 400 Krosno, ul. Bieszczadzka 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krośnie, 38 - 400 Krosno, ul. Bieszczadzka 1, pok. 311.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1947R Jedlicze - Dobieszyn - Krosno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: ścięcie i uzupełnienie poboczy, wyrównanie istniejacej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2027R Wola Jasienicka - Budy Komborskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: ścięcie i uzupełnienie poboczy, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2114R Rudawka Rymanowska - Wisłoczek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres robót: ścięcie i uzupełnienie poboczy, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1958R Dobieszyn - Świerzowa - Szczepańcowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: ściecie i uzupełnienie poboczy, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1967R Korczyna - Krościenko Wyżne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: ścięcie i uzupełnienie poboczy, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1976R Krosno - Rogi - Iwonicz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: ścięcie i uzupełnienie poboczy, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1911R Iwla - Polany - Huta Polańska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: ścięcie i uzupełnienie poboczy, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.