eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynicasprzedaż i dostawa analizatora równowagi kwasowo - zasadowej wraz z odczynnikami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-17

Krynica: sprzedaż i dostawa analizatora równowagi kwasowo - zasadowej wraz z odczynnikami
Numer ogłoszenia: 168105 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, fax 018 4712338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż i dostawa analizatora równowagi kwasowo - zasadowej wraz z odczynnikami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: 1) zakup i dostawa analizatora do równowagi kwasowo - zasadowej 1 szt. oraz 2) sukcesywna dostawa odczynników do oznaczania równowagi kwasowo - zasadowej zgodnie z asortymentem i ilościami opisanymi w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, przez okres 12 miesięcy. II. ANALIZATOR: 1. Parametry techniczne jaki musi spełnić oferowany analizator zostały opisane w załączniku nr 1 / pakiet nr 1 specyfikacji. W specyfikacji wskazano m. in. progowe wartości parametrów technicznych sprzętu, których spełnienie warunkuje dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oferta nie spełniająca parametrów progowych podlega odrzuceniu, jako niezgodna z SIWZ. 2. Zakupiony analizator zostanie zainstalowany w pomieszczeniu Laboratorium mieszczącym się w siedzibie Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga, aby analizator był fabrycznie nowy (rok produkcji 2007) oraz wolny od wad prawnych (niefigurujący w rejestrze zastawów rejestrowych lub skarbowych). 4. Odbiór urządzenia nastąpi wyłącznie na podstawie Protokołu przekazania do eksploatacji analizatora stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji. 5. Termin płatności za analizator: przelew 30 dni od dnia otrzymania faktury 6. Wszelkie instrukcje i aplikacje powinny być napisane w języku polskim. 7. Wykonawca zapewni bezpłatne przeszkolenie pracowników Zamawiającego oraz dostarczy wraz z aparatem instrukcje obsługi i instrukcje serwisowe w języku polskim. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy sprzętu medycznego, zgodnie ze złożoną ofertą cenową. 9. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy, w terminie uzgodnionym z pracownikiem Zamawiającego, na co najmniej 3 dni przed planowaną dostawą. 10. Wykonawca przekaże kompletną dokumentację w języku polskim (instrukcję obsługi, gwarancję, dokumentację) w dniu dostawy. 11. Wykonawca udzieli gwarancji na analizator na okres nie krótszy, niż 36 miesięcy, oraz udzieli gwarancji na elektrody do analizatora na okres nie krótszy niż 24 miesiące a/ Wykonawca będzie, bez odrębnej płatności, sprawował serwis gwarancyjny w okresie trwania gwarancji b/ Czas reakcji od momentu daty zgłoszenia faksem lub telefonicznie na numer Wykonawcy i podjęcie naprawy wynosić będzie max. 24 godziny. W przypadku nie dokonania naprawy w terminie 14 dni, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia sprzętu zastępczego tej samej klasy i o tych samych parametrach, lub o wyższych parametrach c/ Wykonawca przeprowadzi dwa bezpłatne przeglądy w okresie gwarancji d/ Wykonawca zabezpieczy autoryzowany serwis pogwarancyjny na terenie Polski (odpłatnie) na okres min. 7 lat; czas przystąpienia do usunięcia awarii - max. 48 godzin od zgłoszenia wysłanego faksem na numer Wykonawcy lub telefonicznie e/ koszty materiałów zużytych do przeglądów gwarancyjnych i napraw w okresie gwarancji obciążają Wykonawcę, po okresie gwarancji obciążają Zamawiającego. 12. Wykonawca zapewni na własny koszt podłączenie analizatora do Laboratoryjnego Systemu Informatycznego działającego w laboratorium Zamawiającego, niezwłocznie (nie dłużej niż 7 dni od zgłoszenia Wykonawcy) po zainstalowaniu przez Zamawiającego w/w. systemu III. WYPOSAŻENIE DODATKOWE ANALIZATORA WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: 1. Skrócona instrukcja obsługi analizatora w języku polskim wraz z ewentualnymi błędami 2. Harmonogram konserwacji analizatora 3. Dokumentacja systemu jakości 4. Zestaw do pobierania krwi w kapilarach wraz z łącznikami 5. Jedno opakowanie strzykawek z igłami do pobierania krwi tętniczej rozmiar 23 G x 1 ¼ 6. Dwie butle z gazami i reduktorami 7. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych butli, a ponadto zapewnia sukcesywną dostawę butli napełnionych za odpłatnością przez okres min. 10 lat. IV. ODCZYNNIKI: Termin ważności odczynników nie może być krótszy niż 6 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.34.52 - Analizatory krwi Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.20 - Analizatory krwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.b wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostawy odczynników oraz analizatora równowagi kwasowo - zasadowej. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował z należytą starannością min. 2 dostawy o wartości złożonej przez niego oferty (łączna wartość oferty na wszystkie tabele oferowane przez Wykonawcę). Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń b) W zakresie warunku wskazanego w punkcie1.c Wykonawca powinien wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum odpowiadającej wartości złożonej oferty (łączna wartość oferty na wszystkie tabele oferowane przez Wykonawcę). Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń c) W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.a i 1.d ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie 2.b - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ( wzór oświadczenia zał. nr 2A do siwz) b) wykaz wykonanych min. 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością złożonej przez Wykonawcę łącznej ofercie (łączna wartość wszystkich oferowanych przez Wykonawców tabel)/min. 2 dostawy/; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie /min. 2 dokumenty/; 1.2. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie 2.c - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia ( wzór oświadczenia zał. nr 2A do siwz) b) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzających zdolność kredytową lub wysokość posiadanych środków, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja ta powinna potwierdzać zdolność kredytową lub wysokość posiadanych środków Wykonawcy w wysokości minimum odpowiadającej wartości złożonej przez niego oferty (łączna wartość oferty na wszystkie tabele oferowane przez Wykonawcę). 1.3. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie 2.a - do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 P.z.p. ( wzór oświadczenia zał. nr 2A do siwz), b) oświadczenie, że posiada uprawnienia do realizacji tego rodzaju przedmiotu zamówienia, ( wzór oświadczenia zał. nr 2A do siwz), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W przypadku, jeżeli przepisy nie wymagają koncesji, zezwolenia lub licencji - stosowne oświadczenie Wykonawcy e) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; i) dokument dopuszczający oferowany przedmiot zamówienia do obrotu wynikający z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r . Nr 93. poz. 896) j) materiały informacyjne, na podstawie których Zamawiający dokona oceny zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia (katalogi, opisy opracowane przez producenta w języku polskim) k) karty charakterystyki odczynników /dopuszcza się formę CD/ l) karta gwarancyjna analizatora równowagi kwasowo - zasadowej - w momencie dostarczenia analizatora m) instrukcja obsługi analizatora w języku polskim 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.3: 2.1. pkt. c), f), g), h) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. pkt. e - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2.1 lit. a i b oraz w pkt. 2.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 ppkt. 2.1 lit. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt.3 i 4 specyfikacji stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-krynica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 10:00, miejsce: ul.Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój, pokój 118.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.