To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-04
Gdańsk: WYKONANIE I DOSTARCZENIE ARTYKUŁÓW PROMOCYJNO-REKLAMOWYCH
Numer ogłoszenia: 168131 - 2014; data zamieszczenia: 04.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124713 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Pomorskie, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3261555, faks 58 3261556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE I DOSTARCZENIE ARTYKUŁÓW PROMOCYJNO-REKLAMOWYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie artykułów promocyjno-reklamowych, w ilościach i zgodnie z wymogami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki nr 1 i 1a do SIWZ . 2. Zamówienie zostało podzielone na dwie (2) części. Opis każdej części zamówienia określono w załączniku nr 1 i 1a do SIWZ. 3. Podane wymiary artykułów promocyjno-reklamowych o których mowa w ust.1 należy odczytywać z tolerancją +/-10% od wymiaru podanego dla danego artykułu. Różnica w ww. granicach nie może powodować utraty funkcjonalności danego artykułu ani burzyć estetyki koncepcji graficznej. 4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, w pierwszym gatunku i spełniać co najmniej następujące wymagania: 1) funkcjonalności, tj. powinny spełniać swoje przeznaczenie, artykuły mają zapewniać łatwe i bezproblemowe z nich korzystanie, 2) trwałości, tj. artykuł nie ulega trwałym zniekształceniom (nie ulega zniszczeniu przy zwykłym korzystaniu), 3) estetyki i precyzji wykonania, tj. nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia i inne uszkodzenia artykułu podczas właściwego i normalnego korzystania, poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane oraz zmocowane, graficzne elementy artykułu nie ścierają się, nie rozmazują się, nie zmieniają kolorów np. podczas pocierania palcem powodując tym samym zabrudzenia skóry. 5. Wykonawca zapewni opakowanie artykułów w sposób pozwalający na zabezpieczenie ich przed czynnikami zewnętrznymi (w szczególności: kurzem, wilgocią, wstrząsami, uszkodzeniami). 6. Wszystkie artykuły promocyjne muszą zawierać logotypy naniesione odpowiednią techniką nadruku. Nadruk ma być wykonany trwale, techniką odpowiednią dla materiału na który będzie nanoszony. 7. Każdy z artykułów promocyjnych zasilanych energią elektryczną musi być wyposażony w odpowiednią baterię. 8. Na każdym zbiorczym opakowaniu Wykonawca podaje liczbę sztuk i oznaczenie towaru. 9. Każde opakowanie musi być trwale zabezpieczone. 10. Zamawiający prześle wybranemu Wykonawcy wszystkie logotypy (część I zamówienia) oraz rodzaj nadruku na odzieży piłkarskiej ( część II zamówienia) drogą elektroniczną w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy. 11. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dla części I zamówienia wraz z wniesieniem, własnym transportem (koszt transportu Wykonawca wkalkuluje w cenie ofertowej) na własne ryzyko, w godzinach 8.00-15.00 do następujących miejsc: 1) Gdańsk, ul. Augustyńskiego 2, do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, 2) Gdańsk, ul. Rzeźnicka 58, II piętro, do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, 3) Gdańsk, ul. Równa 19/21, do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, 4) Gdańsk, ul. Długi Targ 1-7 do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. 12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dla części II zamówienia wraz z wniesieniem, własnym transportem (koszt transportu Wykonawca wkalkuluje w cenie ofertowej) na własne ryzyko, w godzinach 8.00-15.00 do następującego miejsca : 1) Gdańsk, ul. Augustyńskiego 2, do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, 13. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na podstawie protokołów zdawczo-odbiorczych. 14. Wykonawca udzieli 12 m-cznej gwarancji na cały przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy. 15. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być: 1) wolny od wad fizycznych, 2) dopuszczony do obrotu na terenie Polski 3) posiadać stosowne certyfikaty, szczególnie dotyczące użytkowania produktów przez dzieci i młodzież (jeżeli są wymagane). 16. Dostawy przedmiotu zamówienia zostaną potwierdzone protokołami zdawczo-odbiorczym. Podpisany bez zastrzeżeń przez obie Strony protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 17. Szczegółowe warunki wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorach Umów - w załącznikach nr 7 i 8 do SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 , Europejskiego Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: WYKONANIE I DOSTARCZENIE ARTYKUŁÓW PROMOCYJNO-REKLAMOWYCH.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mariusz Markut prowadzący działalność gospodarcza Goma Agencja Reklamy Mariusz Markut, ul. Ofiar Katynia 37, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161663,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 122883,75
Oferta z najniższą ceną: 122883,75 / Oferta z najwyższą ceną: 153241,70
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: WYKONANIE I DOSTARCZENIE ARTYKUŁÓW PROMOCYJNO-REKLAMOWYCH.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PK TRADING PIOTR KUJAWIŃSKI, KAMIL KUJAWIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PK TRADING PIOTR KUJAWIŃSKI, KAMIL KUJAWIŃSKI SPÓŁKA JAWNA
- PK Trading Piotr Kujawiński, Kamil Kujawiński Spółka Jawna, ul. Narutowicza 13, 62-730 Dobra, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11600,00
Oferta z najniższą ceną: 11600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20995,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- REMONT RAMPY ZAŁADUNKOWEJ MAGAZYNU TECHNICZNEGO W ARESZCIE ŚLEDCZYM W GDAŃSKU
- Zakup fabrycznie nowego samochodu na potrzeby Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla jednostek organizacyjnych UG wg. części : Cz. I- sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych, Cz. II- sukcesywna dostawa mydła do rąk
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w budynku Instytutu Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego w Gdyni przy al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 46.
- Wydruk i dostawa książki: XVI Konferencja Polskiego Muzealnictwa Morskiego i Rzecznego.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja szkoleń oraz konkursów kulinarnych dla Kół Gospodyń Wiejskich z województwa łódzkiego podczas VI Krajowych Dni Pola w Bratoszewicach.
- Kompleksowa organizacja dwóch jednodniowych warsztatów praktycznych pn."Przetwórstwo produktów rolnych szansą na rozwój inicjatyw przedsiębiorczych i krótkich łańcuchów dostaw na obszarach wiejskich".
- Dostawa podkładek drewnianych - postępowanie II
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
- Dostawa koszulek z nadrukiem na potrzeby Rady Samorządu Studenckiego Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku
- Zakup gadżetów promocyjnych ze znakowaniem na Morski Festiwal Nauki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.