Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-17
Prudnik: Remont klatek schodowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Młyńskiej nr 5, Szkolnej nr 23 w Prudniku
Numer ogłoszenia: 168135 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Piastowska 42, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363884, fax 077 4363884.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbkprudnik.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont klatek schodowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Młyńskiej nr 5, Szkolnej nr 23 w Prudniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest -Remont klatek schodowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Młyńskiej nr 5, Szkolnej nr 23 w Prudniku Prace w poszczególnych budynkach będą obejmowały następujący zakres remontów: 1) przy ul. Szkolnej nr 23 - renowacja bramy wejściowej, - naprawa balustrady schodowej, - remont podłóg drewnianych, - uzupełnienie tynków, - malowanie olejne ścian i sufitów, - malowanie olejne ścian, - malowanie olejne stolarki okiennej i drzwiowej - uzupełnienie osprzętu elektrycznego. 2) przy ul. Młyńskiej nr 5 - wymiana drzwi wejściowych drewnianych z zachowaniem pierwotnego wizerunku drzwi, - naprawa pojedynczych stopni schodowych, - uzupełnienie podłóg drewnianych, - uzupełnienie tynków, - malowanie olejne ścian i sufitów, - malowanie olejne ścian, - malowanie olejne stolarki okiennej i drzwiowej, - uzupełnienie osprzętu elektrycznego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a zwłaszcza wykazali, że: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, b) osoby, z kadry kierowniczej, nadzorującej roboty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, należą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa OIIB i posiadają wymagane uprawnienia do: - kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń bądź w ograniczonym zakresie - co najmniej 1 osoba, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VII SIWZ. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. B. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z Wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII SIWZ. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. c) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży budowlanej; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry d) dokumenty lub oświadczenia stwierdzające, że osoby, o których mowa w pdpkt c) posiadają wymagane uprawnienia tj. kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do OIIB; e) wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. f) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. g) oświadczenie o nie karaniu w zakresie objętym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego na dzień złożenia oferty h) oświadczenie o nie zaleganiu w podatkach i opłatach i składkach na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne na dzień złożenia oferty 2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) ofertę cenową W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. b) pełnomocnictwo, oryginał pełnomocnictwa, podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy (Współwykonawców) lub poświadczona przez nich za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. c) kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XV SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbkprudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych ul. Piastowska 42 48-200 Prudnik.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych ul. Piastowska 42, 48-200 Prudnik sekretariat, pok nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kotłowni gazowej i instalacji zbiornikowej na gaz płynny w należącym do Powiatu Rybnickiego budynku byłego dworca PKP w Suminie, ul. Dworcowa 30
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Dostosowanie Pawilonu Gruźlicy i Chorób Płuc na potrzeby pacjentów chorób zakaźnych i niezakaźnych - ETAP II
- Przebudowa i rozbudowa budynku usługowego w związku ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej o funkcji kulturowej, na działce nr 756 obręb Linia, gmina Linia
- WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ADMINISTRACJI MZBK W LESZNIE PRZY UL. NARUTOWICZA 2-4
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" robót remont. wybranych pom. na p. I wg załączonej koncepcji wraz z remontem dachu i przebudową inst. elektroen. i hydrant. p.poż. w bud. Stołówki Centr PW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.