eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarocinDOSTAWĘ NARZĘDZI RĘCZNYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO MASZYN DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 3918 Z DOSTAWĄ DO m. JAROCIN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-02

Jarocin: DOSTAWĘ NARZĘDZI RĘCZNYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO MASZYN DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 3918 Z DOSTAWĄ DO m. JAROCIN
Numer ogłoszenia: 168145 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3918 , ul. Wojska Polskiego 71, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472248, faks 062 7472248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.16brl.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ NARZĘDZI RĘCZNYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO MASZYN DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 3918 Z DOSTAWĄ DO m. JAROCIN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kielnia murarska 180x200 mm -40szt Paca metalowa 480x130 -20szt Szpachla do gipsu trapezowa 250 -20szt Wałek malarski 25/100 mm -20szt Tarcza do cięcia betonu 115x3,0 -30szt Łom gięty metalowy 1100 mm -10szt Filtr przeciwpyłowy 3M 5911lub równoważny do półmaski 3M 6200 -30par Nakolanniki -47par Półmaski wielorazowego użytku, Maximask 2000 lub równoważna -30szt Trzonek do młotka 250mm -40szt Trzonek młota brukarskiego długi -40szt Taśma pakowa szara -100szt Taśma teflonowa biała -50szt Łopata do piasku -40szt Taczka budowlana 80 ÷ 90 litrów -20szt Łom budowlany 1600 mm -20szt Ochronniki słuchu -87szt Siekiery 1,5 kg, oprawione -20szt Taśma izolacyjna PCV -100szt Młotek brukarski krótki -20szt Młotek brukarski długi -20szt Młotek gumowy 100 -20szt Półmaska część twarzowa 3M 6200 lub równoważna -40szt Pochłaniacz par organicznych 3M 6057 lub równoważny do półmaski 3M 6200 -40szt Pędzel płaski 50 mm -100szt Pędzel płaski 35 mm -100szt Trzonek do szczotek -100szt Miara zwijana 3m -15szt Poziomica 1 m -6szt Miara zwijana 10 m -15szt Taśma ostrzegawcza 100 m -100szt Trzonek do łopaty -100szt Wiadro ocynkowane 15 litrów -50szt Sekator teleskopowy do gałęzi -10szt Poziomica 2 m -10szt Piła z sekatorem na wysięgniku -10szt Chwytak do kostki -10szt Chwytak do płyt -10szt Grabie metalowe ogrodowe 16 zębów -30szt Poziomica 3 m -6szt Lina zrywkowa 3,5 m -6szt Trzonek do kilofa -20szt Sznurek murarski 100 m -50szt Imak brukarski -10szt Wyważak brukarski -10szt Kask ochronny plastikowy -57szt Młotek brukarski stalowy -20szt Kleszcze brukarskie wzdłużne do krawężników -10szt Szpadel ogrodniczy prosty -40szt Przedłużacz elektryczny budowlany 25 m, na zwijaku bębnowym -10szt Szczotka do prac drogowych 400 mm -50szt Szczotka do prac drogowych 500 mm -50szt Szczotka do prac drogowych 600 mm -50szt Pędzel płaski zwykły 25 mm -100szt Pędzel płaski zwykły 63 mm -100szt Kleszcze brukarskie poprzeczne do krawężników -10szt Pędzel pierścieniowy średnica 140 mm -50szt Pędzel pierścieniowy średnica 145 mm -50szt Pędzel pierścieniowy średnica 150 mm -50szt Miara zwijana 2 m -5szt Młotek gumowy 1000 g z metalową rączką -20szt Papier ścierny gr. 40 -100szt Papier ścierny gr. 60 -100szt Papier ścierny gr. 100 -100szt Papier ścierny gr. 320 -100szt Folia stretch 23/500 - 2,5 kg, bezbarwna -20szt Dysza malowarki, nr kat XHD-XXX -20szt Oprawa dyszy, nr kat. XHD-001 -5szt Filtr pistoletu, nr kat. 287-032 -10szt Pistolet malarski XTR 7, nr kat. XTR 700 -2szt Uszczelki dyszy, nr kat - XHD-010 (1 kpl = 5 szt.) -2kpl Zestaw naprawczy pistoletu, nr kat. 248-837 -6szt Wąż malarski 3/8 cala 15 m, nr kat. PA 2.6 -8szt Wąż operacyjny 1/4 cala 1,8, nr kat. 246-193 -4szt Filtr pompy 60 MESH, nr kat. 167-025 -10szt Filtr pompy 30 MESH, nr kat. 167-024 -4szt Wkład filtra SUPPORT, nr kat. 186-075 -4szt Filtr ssawny 1 cala, nr kat. 181-072 -4szt Zestaw naprawczy pompy, nr kat. 244-901 -8szt Płyn smarujący TSL 1l, nr kat. 206-995 -10litr Drąg tłoka, nr kat. 24B-822 -1szt Cylinder pompy, nr kat. 197-316 -1szt Zawór spustowy, nr kat. 245-143 -1szt Nypel redukcyjny 3/8 calax3/8 cala, nr kat. 74-013/1 -5szt Nypel redukcyjny 1/4 calax3/8 cala, nr kat. 74-012/1 -5szt Tarcza do wałka frezującego FB-0231, nr kat. 80100 (1 kpl = 130 szt.) -2kpl Łożysko do wału napędowego prawe, nr kat. 8-1931 -2szt Łożysko do wału napędowego lewe, nr kat. 8-1932 -2szt Filtr paliwa wkład, nr kat. 8-1933 -10szt Wkład filtra powietrza, nr kat. 8-1934 -4szt Filtr oleju silnikowego, nr kat. 8-1935 -10szt Filtr oleju hydraulicznego, nr kat. 8-1936 -2kpl Filtr paliwa zewnętrzny, nr kat. 8-1937 -4szt Pasek klinowy do wału napędowego, nr kat. 8-1938 -4kpl Kółka napędowe, nr kat. 8-1939 -2kpl Przednie kółka podpierające i kauczukowe, nr kat. 8-1940 -2kpl Rolka dociskowa pasków napędu, nr kat. 8-1941 -2szt Świeca zapłonowa silnika, nr kat. 8-1942 -2szt Łożysko do wału napędowego, nr kat. 9-1960 -2kpl Filtr powietrza, nr kat. 9-1961 -6szt Filtr paliwa, nr kat. 9-1962 -6szt Pasek klinowy do wału napędowego, nr kat. 9-1963 -4szt Kółka napędowe z hamulcem, nr kat. 9-1964 (1 kpl = 2 szt.) -2kpl Przednie kółka podpierające/kauczukowe, nr kat. 9-1965 (1 kpl = 2 szt.) -2kpl Rolka dociskowa paski napędowe z mocowaniem, nr kat. 9-1966 -2szt Świeca do silnika, nr kat. 9-1967 -2szt Tarcza diamentowa do betonu 115 mm, nr kat. 9-1968 (1 kpl = 9 szt.) -10kpl Tarcza diamentowa do betonu 125 mm, nr kat. 9-1969 (1 kpl = 9 szt.) -15kpl Tarcza diamentowa do betonu 150 mm, nr kat. 9-1971 (1 kpl = 8 szt.) -6kpl Tarcza diamentowa do betonu 180 mm, nr kat. 9-1972 (1 kpl = 8 szt.) -6kpl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.26.00 - Narzędzia do wykonywania robót drogowych 34.33.00.00 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium musi być wniesione w jednej z wybranych form jakie określone są w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - nr 23 1010 1469 0046 3313 9120 0000 Narodowy Bank Polski oddział okręgowy Poznań. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: PAKIET 1: 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) PAKIET 2: 1100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100) PAKIET 3: 3900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100) PAKIET 4: 1200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) Wadium w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet - sumuje się.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Szczegółowy opis wymaganych dokumentów znajduje się w SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.16brl.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3918 ul. Wojska Polskiego 71 63 - 200 Jarocin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3918 ul. Wojska Polskiego 71 63 - 200 Jarocin Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.