Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-02
Jarocin: DOSTAWĘ NARZĘDZI RĘCZNYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO MASZYN DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 3918 Z DOSTAWĄ DO m. JAROCIN
Numer ogłoszenia: 168145 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3918 , ul. Wojska Polskiego 71, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472248, faks 062 7472248.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.16brl.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ NARZĘDZI RĘCZNYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO MASZYN DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 3918 Z DOSTAWĄ DO m. JAROCIN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kielnia murarska 180x200 mm -40szt Paca metalowa 480x130 -20szt Szpachla do gipsu trapezowa 250 -20szt Wałek malarski 25/100 mm -20szt Tarcza do cięcia betonu 115x3,0 -30szt Łom gięty metalowy 1100 mm -10szt Filtr przeciwpyłowy 3M 5911lub równoważny do półmaski 3M 6200 -30par Nakolanniki -47par Półmaski wielorazowego użytku, Maximask 2000 lub równoważna -30szt Trzonek do młotka 250mm -40szt Trzonek młota brukarskiego długi -40szt Taśma pakowa szara -100szt Taśma teflonowa biała -50szt Łopata do piasku -40szt Taczka budowlana 80 ÷ 90 litrów -20szt Łom budowlany 1600 mm -20szt Ochronniki słuchu -87szt Siekiery 1,5 kg, oprawione -20szt Taśma izolacyjna PCV -100szt Młotek brukarski krótki -20szt Młotek brukarski długi -20szt Młotek gumowy 100 -20szt Półmaska część twarzowa 3M 6200 lub równoważna -40szt Pochłaniacz par organicznych 3M 6057 lub równoważny do półmaski 3M 6200 -40szt Pędzel płaski 50 mm -100szt Pędzel płaski 35 mm -100szt Trzonek do szczotek -100szt Miara zwijana 3m -15szt Poziomica 1 m -6szt Miara zwijana 10 m -15szt Taśma ostrzegawcza 100 m -100szt Trzonek do łopaty -100szt Wiadro ocynkowane 15 litrów -50szt Sekator teleskopowy do gałęzi -10szt Poziomica 2 m -10szt Piła z sekatorem na wysięgniku -10szt Chwytak do kostki -10szt Chwytak do płyt -10szt Grabie metalowe ogrodowe 16 zębów -30szt Poziomica 3 m -6szt Lina zrywkowa 3,5 m -6szt Trzonek do kilofa -20szt Sznurek murarski 100 m -50szt Imak brukarski -10szt Wyważak brukarski -10szt Kask ochronny plastikowy -57szt Młotek brukarski stalowy -20szt Kleszcze brukarskie wzdłużne do krawężników -10szt Szpadel ogrodniczy prosty -40szt Przedłużacz elektryczny budowlany 25 m, na zwijaku bębnowym -10szt Szczotka do prac drogowych 400 mm -50szt Szczotka do prac drogowych 500 mm -50szt Szczotka do prac drogowych 600 mm -50szt Pędzel płaski zwykły 25 mm -100szt Pędzel płaski zwykły 63 mm -100szt Kleszcze brukarskie poprzeczne do krawężników -10szt Pędzel pierścieniowy średnica 140 mm -50szt Pędzel pierścieniowy średnica 145 mm -50szt Pędzel pierścieniowy średnica 150 mm -50szt Miara zwijana 2 m -5szt Młotek gumowy 1000 g z metalową rączką -20szt Papier ścierny gr. 40 -100szt Papier ścierny gr. 60 -100szt Papier ścierny gr. 100 -100szt Papier ścierny gr. 320 -100szt Folia stretch 23/500 - 2,5 kg, bezbarwna -20szt Dysza malowarki, nr kat XHD-XXX -20szt Oprawa dyszy, nr kat. XHD-001 -5szt Filtr pistoletu, nr kat. 287-032 -10szt Pistolet malarski XTR 7, nr kat. XTR 700 -2szt Uszczelki dyszy, nr kat - XHD-010 (1 kpl = 5 szt.) -2kpl Zestaw naprawczy pistoletu, nr kat. 248-837 -6szt Wąż malarski 3/8 cala 15 m, nr kat. PA 2.6 -8szt Wąż operacyjny 1/4 cala 1,8, nr kat. 246-193 -4szt Filtr pompy 60 MESH, nr kat. 167-025 -10szt Filtr pompy 30 MESH, nr kat. 167-024 -4szt Wkład filtra SUPPORT, nr kat. 186-075 -4szt Filtr ssawny 1 cala, nr kat. 181-072 -4szt Zestaw naprawczy pompy, nr kat. 244-901 -8szt Płyn smarujący TSL 1l, nr kat. 206-995 -10litr Drąg tłoka, nr kat. 24B-822 -1szt Cylinder pompy, nr kat. 197-316 -1szt Zawór spustowy, nr kat. 245-143 -1szt Nypel redukcyjny 3/8 calax3/8 cala, nr kat. 74-013/1 -5szt Nypel redukcyjny 1/4 calax3/8 cala, nr kat. 74-012/1 -5szt Tarcza do wałka frezującego FB-0231, nr kat. 80100 (1 kpl = 130 szt.) -2kpl Łożysko do wału napędowego prawe, nr kat. 8-1931 -2szt Łożysko do wału napędowego lewe, nr kat. 8-1932 -2szt Filtr paliwa wkład, nr kat. 8-1933 -10szt Wkład filtra powietrza, nr kat. 8-1934 -4szt Filtr oleju silnikowego, nr kat. 8-1935 -10szt Filtr oleju hydraulicznego, nr kat. 8-1936 -2kpl Filtr paliwa zewnętrzny, nr kat. 8-1937 -4szt Pasek klinowy do wału napędowego, nr kat. 8-1938 -4kpl Kółka napędowe, nr kat. 8-1939 -2kpl Przednie kółka podpierające i kauczukowe, nr kat. 8-1940 -2kpl Rolka dociskowa pasków napędu, nr kat. 8-1941 -2szt Świeca zapłonowa silnika, nr kat. 8-1942 -2szt Łożysko do wału napędowego, nr kat. 9-1960 -2kpl Filtr powietrza, nr kat. 9-1961 -6szt Filtr paliwa, nr kat. 9-1962 -6szt Pasek klinowy do wału napędowego, nr kat. 9-1963 -4szt Kółka napędowe z hamulcem, nr kat. 9-1964 (1 kpl = 2 szt.) -2kpl Przednie kółka podpierające/kauczukowe, nr kat. 9-1965 (1 kpl = 2 szt.) -2kpl Rolka dociskowa paski napędowe z mocowaniem, nr kat. 9-1966 -2szt Świeca do silnika, nr kat. 9-1967 -2szt Tarcza diamentowa do betonu 115 mm, nr kat. 9-1968 (1 kpl = 9 szt.) -10kpl Tarcza diamentowa do betonu 125 mm, nr kat. 9-1969 (1 kpl = 9 szt.) -15kpl Tarcza diamentowa do betonu 150 mm, nr kat. 9-1971 (1 kpl = 8 szt.) -6kpl Tarcza diamentowa do betonu 180 mm, nr kat. 9-1972 (1 kpl = 8 szt.) -6kpl.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.26.00 - Narzędzia do wykonywania robót drogowych 34.33.00.00 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium musi być wniesione w jednej z wybranych form jakie określone są w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - nr 23 1010 1469 0046 3313 9120 0000 Narodowy Bank Polski oddział okręgowy Poznań. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: PAKIET 1: 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) PAKIET 2: 1100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100) PAKIET 3: 3900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100) PAKIET 4: 1200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) Wadium w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet - sumuje się.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Szczegółowy opis wymaganych dokumentów znajduje się w SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.16brl.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3918
ul. Wojska Polskiego 71
63 - 200 Jarocin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3918 ul. Wojska Polskiego 71 63 - 200 Jarocin Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Zakup w formie leasingu operacyjnego używanego autobusu międzymiastowego niskowejściowego
- Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Jarocin
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Jarocin"
- Zakup energii elektrycznej, sprzedaż energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy i przeglądy samochodów służbowych, ciągników, przyczep i sprzętu do utrzymania dróg wraz z częściami w RDW Białystok i Zarządzie z podziałem na zadania.
- dostawa części zamiennych do autobusów.
więcej: Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.