Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-23
Rybnik: Zadanie1: druk i dostawa materiałów reklamowych typu: repertuary, plakaty, ulotki, wizytówki
Zadanie 2: druk i dostawa banerów reklamowych
Numer ogłoszenia: 16818 - 2015; data zamieszczenia: 23.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rybnickie Centrum Kultury , Plac Teatralny 1, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 4222132, 4223235, faks 32 42 22132 wew. 110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rck.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie1: druk i dostawa materiałów reklamowych typu: repertuary, plakaty, ulotki, wizytówki Zadanie 2: druk i dostawa banerów reklamowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie1: druk i dostawa materiałów reklamowych typu: repertuary, plakaty, ulotki, wizytówki 1. Usługa druku i dostawy materiałów reklamowych Rybnickiego Centrum Kultury wg poniższych wymagań: -13 wydań programów repertuarowych nakład: 3 tysiące egzemplarzy jednego wydania programu repertuarowego-format: 400x210 mm. papier: kreda mat 150 g., kolor: obustronny, falcowany na cztery - 20 wydań plakatów nakład:100 sztuk jednego wydania plakatu zadruk 4/0 papier: kreda błysk 150 g format: B1 - 15 wydań ulotek informacyjnych nakład: 100 sztuk jednego wydania ulotki format: A4 bigowane ( 2 bigi) papier: kreda mat 250 g., kolor: pełny kolor dwustronnie - ulotki informacyjne nakład: 5000 sztuk format: A4 bigowane ( 2 bigi) papier ozdobny: Constellation Ivony E06 Tela 240g kolor: pełny kolor dwustronnie trzy nacięcia na wkładki w środkowej części ulotki - ulotki informacyjne nakład: 5000 sztuk format: A6 papier: ozdobny: Constellation Ivony E06 Tela 240g., zadruk 4/4 cmyk, introligatorka: cięcie na użytki - wizytówki 1000 sztuk- 2 wzory Zamawiający informuje Wykonawcę o terminie druku w.w. przedmiotu zamówienia na 2 dni przed dostarczeniem materiałów. Zamawiający przygotowuje skład druku w programie Corell Draw X4 a zdjęcia przygotowane w formacie tiff i dostarcza materiał do druku drogą internetową na adres wskazany przez Wykonawcę. Do obowiązków Wykonawcy należy ostateczna korekta jakości zdjęć i przygotowanie materiału do dalszego procesu druku, w zależności od technologii stosowanej w drukarni. Czas druku przedmiotu zamówienia, o którym mowa, będzie liczony od momentu złożenia zamówienia na druk przez Zamawiającego do momentu dostarczenia gotowego zamówienia do siedziby Zamawiającego, nie dłużej niż 5 dni roboczych. Niedotrzymanie w/w terminu rodzi uprawnienie po stronie Zamawiającego do zastosowania kar umownych a w przypadku powtórzenia niedotrzymania terminu do natychmiastowego rozwiązania umowy. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia na swój koszt zamówienia do siedziby Zamawiającego. Fakturowanie odbywać się będzie częściowo po wydrukowaniu każdego nakładu. Do wyliczenia ceny ofertowej należy przyjąć specyfikację wydruku w tabeli określonej w załączniku nr 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji zamówienia. Zadanie 2: druk i dostawa banerów reklamowych Druk i dostawa banerów reklamowych Rybnickiego Centrum Kultury wg poniższych wymagań: Druk na banerach frontlit pro + zgrzewanie i oczkowanie Nakład: 60 szt Format: 2,35 m na 1,30 m Nadruk: jednostronny Kolor: pełny Grubość: 510 gram na 1m 2 -Zamawiający informuje Wykonawcę o terminie druku poszczególnych banerów na 2 dni przed dostarczeniem materiałów. -Zamawiający dostarcza materiały w formacie PDF lub w programie Corel DrawX4 do druku drogą internetową na adres wskazany przez Wykonawcę. -Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego do dalszego procesu druku, w zależności od technologii stosowanej w drukarni. -Czas druku dostarczonych materiałów przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych. Czas ten będzie liczony od momentu odbioru całości materiałów przez Wykonawcę do momentu dostarczenia gotowego baneru(ów) do siedziby Zamawiającego. -Niedotrzymanie w/w terminu rodzi uprawnienie po stronie Zamawiającego do zastosowania kar umownych a w przypadku powtórzenia niedotrzymania terminu do natychmiastowego rozwiązania umowy. -Wykonawca ma obowiązek dostarczenia na swój koszt zamówienia do siedziby Zamawiającego. -Fakturowanie odbywać się będzie częściowo po wydrukowaniu banerów bądź baneru z ogólnej puli 60 sztuk. -Do wyliczenia ceny ofertowej należy przyjąć specyfikację wydruku w tabeli określonej w załączniku nr 1 -Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji zamówienia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 20% wartości zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Formularz ofertowy załącznik 1.1. lub i załącznik 1.2. -Oświadczenia i dokumenty opisane w rozdz. V SIWZ -Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania innych dokumentów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas druku i dostawy gotowego materiału - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany w zakresie wynagrodzenia na podstawie art. 142 u.5 ustawy Prawo zamówień publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rck.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rybnickie Centrum Kultury Plac Teatralny 1, 44-200 Rybnik.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Rybnickie Centrum Kultury Plac Teatralny 1, 44-200 Rybnik, sekretariat, I piętro pok.221 (godziny urzędowania 7:15 do 15:15).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zabudowa infrastruktury umożliwiającej dostęp do mieszkania osobie na wózku przy ul. Barbary 19a/1 w Rybniku
- Dostawa wraz z zabudową filtra tarczowego FTC 150 lub równoważnego wraz z osprzętem dla Polskiej Grupy Górniczej Spółka Akcyjna Oddział KWK ROW Ruch Jankowice.
- Dostawa, modernizacja i dostosowanie ognioszczelnych pól rozdzielczych 6kV dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Wykonanie wymiany dwóch łożysk koła linowego wschodniego szybu II przedział B dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice
- Dostawa suszarek laboratoryjnych dla potrzeb Oddziałów PGG S.A.
- Przebudowa fontanny
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Druk materiałów informacyjno - promocyjnych dla Wydziału Promocji i Sportu Urzędu Miasta Płocka na rok 2025
- Druk i dostawa miesięcznika Lubelskie Aktualności Rolnicze
- Usługi drukarskie na potrzeby realizacji operacji pn. "Opracowanie innowacyjnych produktów i technologii pozyskiwania, produkcji i przetwórstwa mleka typu A2 w nowym kompleksie hodowlano-wdrożeniowym"
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (3 części)"
- Druk gazety "Nasze Bielany" w 2025 roku
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.