eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Dostawa sprzętu do czyszczenia i konserwacji boisk o nawierzchniach syntetycznych dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowej Soli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-02

Nowa Sól: Dostawa sprzętu do czyszczenia i konserwacji boisk o nawierzchniach syntetycznych dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 168197 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Św. Barbary 2, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 3875520, faks 068 3875520.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do czyszczenia i konserwacji boisk o nawierzchniach syntetycznych dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowej Soli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu (zamawiający dopuszcza dostawę urządzeń wyprodukowanych w roku 2011) do czyszczenia i konserwacji boisk o nawierzchniach syntetycznych dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowej Soli. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu; a) ciągnik kołowy - 1 szt. b) urządzenie do regularnego czyszczenia sztucznej trawy i usuwania z niej wszystkich zanieczyszczeń - 1 szt. c) składany zestaw szczotek do szybkiego szczotkowania i rozluźniania materiału wypełniającego - 1 szt. d) składany pług do odśnieżania - 1 szt. 3. Dostarczony sprzęt musi posiadać następujące parametry techniczne: a) ciągnik kołowy: - silnik na olej napędowy o mocy min. 33 KM, - hydrostatyczna skrzynia biegów, - napęd na wszystkie koła, - ogumienie przystosowane do sztucznej trawy tj. o zwiększonej szerokości oraz ze specjalnym bieżnikiem; wielkość kół przednich w przedziale 14 - 15, wielkość kół tylnich w przedziale 16 - 22, - układ kierowniczy ze wspomaganiem, - wyjścia hydrauliczne podwójne przód oraz tył z zastosowaniem rozdzielacza do jednoczesnej pracy dwóch urządzeń, - regulowane siedzenie, - tylny WOM i TUZ, - przedni WOM i TUZ, - zaczep transportowy, - licznik motogodzin, - oryginalna kabina producenta ciągnika wraz z systemem ogrzewania i wentylacji, - certyfikat CE, b) urządzenie do regularnego czyszczenia sztucznej trawy i usuwania z niej wszystkich zanieczyszczeń: - urządzenie wyposażone w systemem zasysający nagromadzony kurz oraz pył z nawierzchni, zbiornik o pojemności min 15 L, - wałek przedni ze szczotką do zbierania wypełnienia, - wałek tylny ze szczotką do ponownego rozkładania granulatu, - mechanizm przesiewający, - zgrzebło do rozluźniania materiału wypełniającego, - wałek odbioru mocy, - szerokość robocza min. 145 cm, - wydajność min. 16000 m2/godz., - pojemność zbiornika na zanieczyszczenia min. 160 L, - oczka sita standardowego 5x5 mm, - możliwość ustawienia głębokości pracy zgrzebła i szczotki zbierającej, - certyfikat CE, c) składany zestaw szczotek do szybkiego szczotkowania i rozluźniania materiału wypełniającego - szerokość robocza min 390 cm, - trzypunktowy system montażu do ciągnika, - włosie przeznaczone na nawierzchnie z trawy syntetycznej, - certyfikat CE, d) składany pług do odśnieżania o parametrach - szerokość robocza przy max skręcie min. 150 cm, - wysokość min 55 cm, - regulacja położenia za pomocą dwóch siłowników hydraulicznych, - dolna listwa z tworzywa, - certyfikat CE. 4. Sprzęt musi być w pełni kompatybilny z oferowanym ciągnikiem bez konieczności zastosowania dodatkowych urządzeń. 5. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie niezbędnym do właściwego użytkowania dostarczonego sprzętu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 42.90.00.00 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.000 złotych (słownie: dwa tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie dotyczącym: a) zmiany w sposobie spełnienia świadczenia w przypadku pojawienie się na rynku sprzętu nowszej generacji o parametrach nie gorszych niż parametry oferowanego sprzętu, pozwalających na zaoszczędzenia kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji, nie gorszych warunkach gwarancji i serwisu, b) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy, - gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają przeprowadzenie szkolenia osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie niezbędnym do właściwego użytkowania dostarczonego sprzętu, w tym przede wszystkim demonstrację. 2. W przypadkach wystąpienia okoliczności określonych w ust. 2 lit. b strony ustalą nowy termin wykonania, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu realizacji równy będzie okresowi występowania tych okoliczności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowasol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Św. Barbary 2, 67-100 Nowa Sól, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Św. Barbary 2, 67-100 Nowa Sól, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.