eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SwarzędzOpracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę nawierzchni ulicy Wrzesińskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz opracowanie projektu na budowę kanalizacji deszczowej i sanitarnej w ul. Szklarniowej i Sołeckiej na odcinkach o nawier



Ogłoszenie z dnia 2008-07-22

Swarzędz: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę nawierzchni ulicy Wrzesińskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz opracowanie projektu na budowę kanalizacji deszczowej i sanitarnej w ul. Szklarniowej i Sołeckiej na odcinkach o nawier
Numer ogłoszenia: 168197 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz, Rynek, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, fax (061) 65 12 211.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę nawierzchni ulicy Wrzesińskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz opracowanie projektu na budowę kanalizacji deszczowej i sanitarnej w ul. Szklarniowej i Sołeckiej na odcinkach o nawierzchni umocnionej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę dla: przebudowy nawierzchni ulicy Wrzesińskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowy kanalizacji deszczowej i sanitarnej w ul. Szklarniowej i Sołeckiej na odcinkach o nawierzchni umocnionej Geometrię ulicy na planie sytuacyjnym uzgodnić wstępnie z UMiG Swarzędz, Zarządem Dróg Powiatowych w Poznaniu, Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad w Poznaniu. Opracowanie ma dotyczyć: przebudowa nawierzchni ulicy Wrzesińskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Cieszkowskiego i ul. Polną do drogi krajowej nr 92, (przebudowa nawierzchni jezdni, zjazdów, chodników i ścieżki rowerowej) budowa oświetlenia ulicznego przebudowa zjazdu z drogi krajowej nr 92 w ul. Wrzesińską, budowa kanalizacji deszczowej w ul. Wrzesińskiej, budowa kanalizacji deszczowej w ul. Szklarniowej na odcinku od ul. Wrzesińskiej do ul. Rutkowskiego w Jasiniu, budowa kanalizacji deszczowej w ul. Sołeckiej na odcinku od ul. Wrzesińskiej do drogi krajowej nr 92 w Jasiniu, budowa brakujących odcinków kanalizacji sanitarnej w ul. Wrzesińskiej, budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Szklarniowej na odcinku od ul. Wrzesińskiej do ul. Rutkowskiego w Jasiniu, budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Sołeckiej na odcinku od ul. Wrzesińskiej do drogi krajowej nr 92 w Jasiniu, budowa brakujących przyłączy kanalizacji sanitarnej, budowa brakujących przyłączy kanalizacji deszczowej, budowa brakujących przyłączy wodociągowych, usunięcie kolizji z mediami, Zakres opracowania ul. Wrzesińska - od skrzyżowania z ul. Cieszkowskiego i Polną w Swarzędzu do drogi krajowej nr 92 w Jasiniu - 1700mb ul. Sołecka - 200mb ul. Szklarniowa - 250mb RAZEM: - 2150mb 2.Podstawy opracowania: 2.1. dostarczane przez Zamawiającego: mapy zasadnicze, mapy stanu prawnego i wypisy z rejestru gruntów, terenu przewidzianego do realizacji inwestycji - mapy zostaną dostarczone przez Urząd Miasta i Gminy Swarzędz. 2.2. dostarczane, realizowane lub wykorzystywane przez Wykonawcę: wytyczne i informacje - uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Swarzędz decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego badania geotechniczne na trasie projektowanych obiektów. Uzyskanie warunków technicznych na przyłącza od właściwej jednostki (informacje szczegółowe u Zamawiającego) uzgodnienia i opinie wymagane prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi, wykonanie wykopów próbnych dla zlokalizowania infrastruktury podziemnej nieujawnionej na mapie zasadniczej 3.Forma i zakres opracowania: 3.1. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana w zakresie i formie niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę i wykonania zadania. 3.2. Projekt budowlano-wykonawczy powinien składać się z następujących części: projekt robót drogowych szt. 5, projekt odwodnienia (kanalizacji deszczowej) szt. 5, projekt stałej organizacji ruchu szt. 3, projekt oświetlenia ulicznego szt. 5, projekt kanalizacji sanitarnej szt. 5, plansza zbiorcza uzbrojeń szt. 3, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót szt. 3, projekt przyłączy kanalizacji sanitarnej szt. 5, projekt przyłączy wodociągowych szt. 5, projekt przyłączy kanalizacji deszczowej szt. 5, projekt usunięcia kolizji dla każdej branży szt. 5, projekt zieleni wraz z inwentaryzacją szt. 3, dokumentacja geotechniczna szt. 3, kosztorys inwestorski dla każdej z branż szt. 2, kosztorys przedmiarowy (ślepy) dla każdej z branż szt. 2. 3.3. projekty winny zawierać w szczególności: roboty drogowe (z kolorystyką nawierzchni) - do uzgodnienia z Zamawiającym, roboty kanalizacyjne - odwodnienie obiektu drogowego, oświetlenie uliczne - do uzgodnienia z Zamawiającym, operat wodno - prawny - w przypadku jeśli wymagają tego przepisy obowiązkiem projektanta jest uzyskanie informacji o długości kanalizacji sanitarnej, którą należy zaprojektować - należy przewidzieć kamerowanie. obowiązkiem projektanta jest zbadanie stanu technicznego kanalizacji ogólnospławnej i uzgodnienie możliwości wykorzystania jej jako kanalizacji deszczowej, obowiązkiem projektanta jest uzyskanie informacji o ilości posesji podłączonych do kanalizacji sanitarnej i do wodociągu, co należy przedstawić na mapie zasadniczej. W przypadku braku przyłączy należy je zaprojektować. wytyczne i informacje - uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Swarzędz, uzgodnienia i opinie wymagane prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi części dotyczącej umocnienia i ewentualnego odwodnienia wykopów, projekt stałej organizacji ruchu z niezbędnym uzgodnieniami, zatwierdzony przez właściwy organ zarządzający ruchem. części dotyczącej usunięcia kolizji, uzgodnionych z odpowiednimi zarządcami uzbrojenia, plansza zbiorcza uzbrojeń uzgodniona z ZUD, plan sytuacyjno - wysokościowy z naniesionymi istniejącymi rzędnymi terenu potwierdzonymi przez geodetę oraz projektowanymi rzędnymi nawierzchni w szczególności przy zjazdach do posesji, szczegółowych kosztorysów inwestorskich (po 2 szt.) - należy opracować odrębne kosztorysy dla poszczególnych elementów dokumentacji projektowej (odrębne dla pozycji wymienionych w pkt. 1 ), szczegółowych przedmiarów robót (kosztorysy (ślepe) po 2 szt.) - należy opracować odrębne przedmiary dla poszczególnych elementów dokumentacji projektowej (odrębne dla pozycji wymienionych w pkt. 1), kosztorysy winny uwzględniać także nadzory inspektorów z ramienia właścicieli mediów (ENEA, AQUANET, GAZOWNIA, NETIA, TELEKOMUNIKACJA), w przypadku jeśli uzgodnienia właścicieli mediów taki obowiązek nakładają oraz inne koszt np. wyłączenia prądu. decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego opracowanie dotyczące zieleni powinno zawierać: - wykonanie inwentaryzacji zieleni w obszarze objętym projektem budowlanym, w tym również na działkach prywatnych w zakresie objętym projektem przyłączy, w tym określenie liczby drzew (wraz z obwodami i średnicami mierzonymi na wysokości 130,0 cm) i powierzchni zajmowanej przez krzewy - z podaniem gatunku, ogólnego stanu zdrowotnego i ewentualnych widocznych uszkodzeń; - opis zabezpieczenia drzew i krzewów przed uszkodzeniami powodowanymi zmianą warunków gruntowo-wodnych w wyniku realizacji inwestycji i pracą urządzeń na placu budowy; - projekt zieleni (wycinki lub nasadzenia) uzgodniony z Zamawiającym Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, oświadczenie o kompletności dostarczonej dokumentacji, pozwolenia na budowę, 4.Biuro projektów ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym technologię wykonania i materiały przewidziane do realizacji zadania objętego projektem budowlanym. 5.Zobowiązuje się biuro projektowe do przekazywania Zamawiającemu wniosków wystąpień o decyzje i uzgodnienia oraz organizowania spotkań z przedstawicielami Zamawiającego w celu powiadomienia o zaawansowaniu robót. 6.Dokumentację opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz.U. Z dnia 16.09.2004 r. 7.Dokumentację należy wykonać w 5 egzemplarzach - w formie papierowej, (odrębne teczki dla poszczególnych elementów dokumentacji określonych w pozycjach opisanych w pkt. 1). Należy również złożyć 2 egzemplarze planów sytuacyjno-wysokościowych z opracowania O. W. I. (z naniesionymi pasami roboczymi) i pokolorowanymi projektowanymi sieciami. Całą dokumentację zapisaną na nośniku cyfrowym (całość w formacie pdf). 8.Dokumentacja zostanie uznana za przekazaną Zamawiającemu po jej zatwierdzeniu przez Referat Spraw Komunalnych, Inwestycji i Obsługi Inwestora Urzędu Miasta i Gminy Swarzędz i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego. 9.Termin realizacji zadania upływa w dniu - zgodnie z zapisem SIWZ, do dnia tego konieczne jest uzyskanie pozwolenia na budowę. 10.W cenie ofertowej należy uwzględnić koszty uzyskania wszystkich uzgodnień, opinii, kamerowania istniejącej kanalizacji sanitarnej i ogólnospławnej, decyzji i wykonania badań niezbędnych do prawidłowego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej oraz koszty pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji objętej dokumentacją projektową. (CPV: 74.23.20.00-4, 74.23.22.20-2)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4, 74.23.22.20-2.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 389344,26 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Glob - Projekt Biuro Usług Projektowych Adam Sołecki, ul. Kaczeńcowa 6, 60-175 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 389344,26
  • Oferta z najniższą ceną: 389344,26 / oferta z najwyższą ceną: 389344,26
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.