eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyśleniceRemont budowlano konserwatorski muru ogrodzeniowego przy budynku Sądu Rejonowego w Myślenicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-17

Myślenice: Remont budowlano konserwatorski muru ogrodzeniowego przy budynku Sądu Rejonowego w Myślenicach
Numer ogłoszenia: 168230 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Myślenicach, ul. marszałka Józefa Piłsudskiego 7, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 3735135, fax 012 3720780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://myslenice.sr.sisco.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budowlano konserwatorski muru ogrodzeniowego przy budynku Sądu Rejonowego w Myślenicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budowlano - konserwatorski muru ogrodzeniowego przy budynku Sądu Rejonowego w Myślenicach w zakresie: - wykonanie izolacji pionowej części fundamentu - skucie istniejących tynków muru - oczyszczenie muru oraz uzupełnienie ubytków w konstrukcji muru - położenie nowych tynków cementowo - wapiennych w kolorze naturalnym dostosowanym do kolorystyki budynków Sądu i Prokuratury

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 95.52.22.00 - 95.52.22.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium: 5 000zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: A/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych B/ dysponują odpowiednim doświadczeniem 1/ Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizował roboty budowlane obejmujące swoim zakresem remont jednego lub kilku obiektów zabytkowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 250 000,00zł brutto. C/ dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem Wykonawca musi dysponować osobą przewidzianą do kierowania robotami, posiadającą odpowiednie uprawnienia D/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, łącznie z pracami konserwatorskimi E/ Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej F/ złożą w terminie ofertę zgodną z SIWZ oraz wniosą wadium Ocena spełniania tych warunków dokonywana będzie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty /oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/ i oświadczenia: a: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne z treścią załącznika nr 4 do specyfikacji. b:Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c:Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, wymóg ten dotyczy każdego, chyba że dokument wymienia wszystkie podmioty. d: Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, wymóg ten dotyczy każdego, chyba że dokument wymienia wszystkie podmioty. e: Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert f: Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g: Dokumenty stwierdzające uprawnienia kierownika budowy w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia h: Zaświadczenie właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzające przynależność Wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert i: Zobowiązanie kierownika/ów budowy zgodne z treścią załącznika nr 6 j: Uprawnienia do prowadzenia robót konserwatorskich na budynkach wpisanych do rejestru zabytków k: Wykaz robót budowlanych wykonywanych w okresie ubiegłych pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich podstawowych parametrów technicznych, wartości, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z treścią załącznika nr 5 do specyfikacji. Wymaga się wykazania remontu jednego lub kilku obiektów zabytkowych o wartości nie mniejszej niż 250 000,00zł. l: Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w wykazie prac zostały wykonane z należytą starannością. m: Aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż ostatniego dnia związania ofertą) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności co najmniej na kwotę 200 000zł - suma gwarancyjna. n: Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://myslenice.sr.sisco.info

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Myślenicach ul. Piłsudskiego 7 32-400 Myślenice pok. nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 08:30, miejsce: Sąd Rejonowy w Myślenicach ul. Piłsudskiego 7 32-400 Myślenice pok. nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.