Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-23
Lublin: Utrzymanie czystości obiektów inżynierskich na drogach krajowych Rejonu Kraśnik w ciągu dróg krajowych nr 19 odc. Konopnica - Kraśnik-Janów Lub. - Łążek i nr 74 odc. Annopol - Kraśnik, oraz odc. Janów Lub. Frampol - Gorajec i nr 74g obwodnica m. Kraśnik.
Numer ogłoszenia: 168240 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 92 39, faks 81 5349239, 5324467.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości obiektów inżynierskich na drogach krajowych Rejonu Kraśnik w ciągu dróg krajowych nr 19 odc. Konopnica - Kraśnik-Janów Lub. - Łążek i nr 74 odc. Annopol - Kraśnik, oraz odc. Janów Lub. Frampol - Gorajec i nr 74g obwodnica m. Kraśnik..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości obiektów inżynierskich na drogach krajowych Rejonu Kraśnik w ciągu dróg krajowych nr 19 odc. Konopnica - Kraśnik-Janów Lub. - Łążek i nr 74 odc. Annopol - Kraśnik, oraz odc. Janów Lub. Frampol - Gorajec i nr 74g obwodnica m. Kraśnik..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych i 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w BGK O/Lublin nr konta 40 1130 1206 0028 9129 2720 0007 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale zgodnie i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone ww. formie powinno być wystawione na Beneficjenta którym jest: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, kod 20-075 Lublin. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 11.2. lit. a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych a wart. 46 ust. 1-4 ustawy pzp 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 6.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zadania polegającego na sprzątaniu i utrzymaniu czystości obiektów inżynierskich zlokalizowanych na drogach publicznych o wartości prac nie mniejszej niż 50 000,00 PLN (brutto).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie na poniższych warunkach: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, Rejon w Kraśniku ul. Obwodowa 9 23-200 Kraśnik Specyfikacja bezpłatna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, Rejon w Kraśniku ul. Obwodowa 9 23- 200 Kraśnik pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Adres Zamawiającego na który należy kierować wszelką korespondencje, a także wnioski o udostepnienie SIWZ GDDKiA O/Lu Rejon w Kraśniku ul. Obwodowa 9 23-200 Kraśnik. Pytania prosimy kierować: Jarosław Jarosław Zapalski w zakresie procedury przetargowej - tel. (81) 826-40-90, Piotr Puzio w zakresie przedmiotu zamówienia tel. (81) 826-40-92.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja wypoczynku letniego w 2025 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10 - dniowych turnusów kolonijnych.
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK19 na obszarze działania Rejonu w Międzyrzecu Podlaskim z podziałem na części
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Warszawskiej w Lublinie od skrzyżowania z ul. Zbożową w kierunku granicy miasta o długości 375,00m oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu wolnobieżnego o napędzie elektrycznym dla Państwowego Muzeum na Majdanku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej Miasta Gniezna
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem trawników, poboczy, skarp i rowów znajdujących się w granicach pasa drogowego dróg powiatu w K-Koźlu i koszenie poboczy dróg zamiejskich w 2025r.
- Rewitalizacja przestrzeni pałacowo - parkowej w Strzelcach Górnych
- Przesadzenie drzew i krzewów na terenie Zespołu Szkół Technicznych przy al. Kilińskiego 4 w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej"
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.