eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiModernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Biertułtowy miasta Radlin - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-23

Wodzisław Śląski: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Biertułtowy miasta Radlin - etap II
Numer ogłoszenia: 168245 - 2013; data zamieszczenia: 23.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski , ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 412 09 30, faks 32 412 09 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatwodzislawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Biertułtowy miasta Radlin - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie informatyzacji części kartograficznej operatu ewidencyjnego, wraz z aktualizacją bazy danych ewidencyjnych, zakończonej uruchomieniem systemu zintegrowanego w ramach realizacji II etapu kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Radlin, obręb Biertułtowy. 2. Zakres opracowania: 1) Przeniesienie działek położonych na karcie 4 Popielów na kartę 2 Biertułtowy (9 działek). 2) Zeskanowanie i podpięcie do mapy materiałów archiwalnych dotyczących położenia punktów granicznych i budynków. 3) Uzupełnienie istniejącej numerycznej, obiektowej mapy ewidencyjnej (nieobowiązującej), tak aby jej treść stanowiły elementy określone w § 28 ust. l i ust.2 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków oraz w załączniku nr 5 (L.p. 9 do 74) do rozporządzenia w sprawie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej. 4) Sprawdzenie zgodności i uzupełnienie danych adresowych w zakresie budynków i działek z ewidencją miejscowości, ulic i adresów gminy Radlin (punkty adresowe, relacje, słowniki). 5) Ujednolicenie numeracji budynków w części graficznej i opisowej. Wyjaśnienie rozbieżności. Wykonanie wywiadu terenowego, oraz ewentualnego pomiaru w zakresie stwierdzonych rozbieżności (np. budynek na roli, rozbieżne funkcje budynków, ilość kondygnacji, niespójna funkcja budynku z rodzajem terenu zabudowanego itp.) 6) Transfer opracowanych danych do bazy testowej. 7) Zakończenie prac. 3. Wielkość obiektu: Wielkość obiektu, a tym samym przewidywany nakład pracy przy wykonywaniu zadania obrazuje kilka wybranych danych, charakteryzujących przedmiotowy obiekt: Województwo: śląskie Powiat: wodzisławski Jednostka ewidencyjna: Radlin Obręb: Biertułtowy Powierzchnia obiektu: 432 ha Ilość działek ewidencyjnych: 4111 Liczba budynków w części opisowej ewidencji gruntów i budynków: 2993 Uwaga: Obręb Biertułtowy jest położony w obrębie oddziaływania szkód górniczych. Koszty PODGiK zgodnie z rozporządzeniem w sprawie wysokości opłat będą obliczane ze współczynnikiem 0,01 - zmiana nośnika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.40.00 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych 72.31.60.00 - Usługi analizy danych 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednego) obiektu ewidencyjnego w programie GEO-INFO (baza graficzna i opisowa budynków, działek i użytków), obejmującego nie mniej niż 3000 działek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. osobą, która będzie pełniła obowiązki kierownika roboty, posiadającą uprawnienia geodezyjne określone w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) wykaz dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. nr 6 do oferty (jeżeli Wykonawca nie zastrzega w ofercie tajemnicy przedsiębiorstwa nie jest wymagane dołączenie niniejszego załącznika), 2) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1) w zakresie zmiany ustawowej stawki podatku VAT - zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wykonawcy zmianę wynagrodzenia wykonawcy o stawkę podatku VAT; 2) w zakresie części zamówienia (zakresu prac), którą wykonawca zamierzał zlecić podwykonawcy wykazując przedmiotowy zakres w ofercie pod warunkiem, że wykonawca będzie zmuszony do zmiany zakresu; 3) w zakresie wprowadzenia podwykonawcy w sytuacji gdy wykonawca na etapie składania ofert zaoferował samodzielne wykonanie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią uzasadnione okoliczności jego wprowadzenia; 4) w zakresie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; 5) w sytuacji, gdy nastąpi przekształcenie organizacyjne wykonawcy/zamawiającego lub zmianie ulegnie brzmienie nazwy wykonawcy/zamawiającego; 6) w sytuacji, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminu wykonania prac w przypadku wystąpienia siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie, którego nie można było przewidzieć i któremu nie można było zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, nie jest one zawinione przez wykonawcę oraz zdarzenie to uniemożliwiło realizację prac, np. sytuacje wynikające ze specyficznych okoliczności mających miejsce w siedzibie zamawiającego typu: wizytacje, kontrole, awarie systemu. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy o czas, w którym wystąpiły utrudnienia w prowadzeniu prac, a utrudnienia te zostaną potwierdzone przez Geodetę Powiatowego. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Powyższe zmiany winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy - aneks na pisemny wniosek jednej ze Stron. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatwodzislawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego ul. Pszowska 92a 44-300 Wodzisław Śl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Pszowskiej 92a..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z warunków określonych w pkt 1 rozdziału V SIWZ musi spełnić co najmniej jeden z tych podmiotów lub mogą spełnić je łącznie. Warunki określone w pkt 2 i 3 rozdziału V SIWZ powinien spełniać każdy z tych podmiotów oddzielnie. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 1 rozdziału V SIWZ (warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków), wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, jednoznacznie i bezspornie wskazywać na zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego lub kogo konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy, a także w przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia zawierać również informacje w jaki sposób wykonawca będzie korzystać przy wykonywaniu zamówienia z wiedzy i doświadczenia podmiotu udostępniającego. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność notarialnie. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, opisanych w pkt 1 rozdziału V SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Należy wykazać i przedłożyć dowody wykonania usług w liczbie i zakresie wystarczającym do wykazania spełniania opisanego wyżej warunku. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Dopuszcza się, aby wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej przedłożył dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.