Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: kredyt Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Specjalistyczny Rehabilitacyjno-Ortopedyczny Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Jerzy Krukowski, ul. Poświęcka 8, 51-128 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 352 94 60, fax 071 652 94 00, e-mail: srozoz@poczta.onet.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 06. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kredyt. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w kwocie 5 400 000 PLN. Kredyt wypłacany w jednej transzy w ciągu 7 dni od zawarcia umowy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Specjalistyczny Rehabilitacyjno - Ortopedyczny Zespół Opieki Zdrowotnej we Wroclawiu ul. Poświęcka 8. Kod NUTS: 93005. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej kwoty 130 000,00 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 96;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 20 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Spłata kredytu w ratach przez okres 8 lat. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty wymienione w punktach: III.2.1.1, III.2.1.2, III.2.1.3. oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)Koncesja Narodowego Banku Polskiego 2) Odpis Krajowego Rejestru Sądowego 3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie kraju pochodzenia osoby w zakresie art. 24 ust 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych 4) Informacja Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp (dotyczy podmiotów zbiorowych) 5) Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub KRUS, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne 6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punktach 2, 4, 5 składa dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne 7) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6 oraz w punkcie 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo przed samorządem zawodowym lub gospodarczym swojego kraju. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Sprawozdanie finansowe za rok 2004 i I półrocze roku 2005, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, również z opinią o badanym sprawozdaniu. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat udzielonych kredytów o wartości minimum 4 000 000,00 PLN. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Zastosowanie zwykłych terminów doprowadziłoby do powstania nieodwracalnych skutków finansowych i społecznych. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 183 - 181093 z dnia 22.09.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: AZP/03/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.04.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.04.2006 godzina 14:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 14.04.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.05.2006, godzina 10:30, siedziba zamawiającego, budynek C, sala konferencyjna nr lok. 30.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby koandydatów: 1. Doświadczenie wykonawcy - 50% 2. Sytuacja finansowa wyknawcy - 50% Ad. 1. Doświadczenie wykonawcy oceniane będzie ilością udzielonych kredytów o wartości min. 4 000 000 PLN. Wykonawca, który wykaże się największą ilością takich zamówień otrzyma 100 pkt. a pozostali proporcjonalnie mniej. Ad. 2. Sytuacja finansowa wykonawcy będzie ocenian na podstawie współczynnika wypłacalności za rok 2004. Wykonawca, który wykaże się najwyższym współczynnikiem otrzyma 100 pkt a pozostali proporcjonalnie mniej. 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.03.2006.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 PLN
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
- Obsługa bankowa Gminy Otyń oraz jej jednostek organizacyjnych na lata 2025-2026
- Udzielenie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w wysokości 4 000 000,00 zł na okres do 30.06.2025 r.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.