Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-17
Międzyzdroje: Docieplenie budynku mieszkalnego wraz z wymianą obróbek blacharskich, wymianą stolarki drzwiowej zewnętrznej oraz remontu schodów zewnętrznych i zagospodarowanie terenu położonego w Międzyzdrojach przy ulicy Ludowej nr 2
Numer ogłoszenia: 168287 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyzdroje, ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje, tel. 091 3275652, fax 0913275630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyzdroje.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie budynku mieszkalnego wraz z wymianą obróbek blacharskich, wymianą stolarki drzwiowej zewnętrznej oraz remontu schodów zewnętrznych i zagospodarowanie terenu położonego w Międzyzdrojach przy ulicy Ludowej nr 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Docieplenie budynku mieszkalnego wraz z wymianą obróbek blacharskich, wymianą stolarki drzwiowej zewnętrznej oraz remontu schodów zewnętrznych i zagospodarowania terenu w Międzyzdrojach przy ul. Ludowej nr 2.. Zakres Robót : BUDYNEK MIESZKALNY : ELEWACJA BUDYNKU - Wykonanie rusztowania: 658,72 m2 - Zabezpieczenie stolarki drzwiowej folią polietylenowej : 102,39 m2 - Sprawdzenie i odbicie luźnego, odparzonego tynku na ścianach - 75,58 m2 - Przygotowanie powierzchni ścian - oczyszczenie mechaniczne i zmycie: 503,84 m2 - uzupełnienie ubytków tynku cem. wap. na ścianach - 20,24 m2, - Zagruntowanie powierzchni tynku zewnętrznego: 524,59 m2 - Skucie gzymsu podokiennego - 23,24 m2, - Przyklejenie płyt styropianowych FS15, grub. 5 cm i przymocowanie mechaniczne za pomocą dybli : 551,13 m2 - Ochrona cokołu - listwami cokołowymi - 68,46 m - Ochrona kątownikiem metalowym, krawędzi otworów drzwiowych i okiennych - 236,44 m - Przyklejenie warstwy siatki na ścianach uprzednio ocieplonych styropianem, grub. 5 cm: 551,13 m2 - Wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego lub innego : 551,13 m2 - Dwukrotne malowanie powierzchni tynków farbami emulsyjnymi - zewnętrznymi silikatowymi np. Tikurilla, Caparol, STO lub innymi o właściwościach w.w. farb : 551,13 m2 - wykonanie podbitki wokół budynku - 44,79 m2 - dwukrotne malowanie podbitki - 89,57 m2 - wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej na elementach sztukatorskich- gzyms oddzielający kondygnację - 13, 24 m2, - uszczelnienie połączenia obróbka /ściana - 48,15 m - sprawdzenie istniejącego odwodnienia dachu z ewentualną regulacją rynien 35,70 m - wymiana na PCV d=87 mm lub uzupełnienie rur spustowych z P - 58,00 m WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ- WEJŚCIE DO BUDYNKU. - Wykucie stolarki drzwiowej - 1 szt. - Osadzenie stolarki drzwiowej (kolor palisander lub uzgodnić z Inwestorem) z dodatkowymi elementami: samozamykacz, hamulec nożny: D1: 1,26x2,76 m TARAS-WEJŚCIE GŁÓWNE - Odbice tynku od spodu - 18,40 m2 - Uzupełnienie tynku kat. III - 18,40 m2 - Ułożenie wyprawy cienkowarstwowej na podłożu tynku - 18,40 m2 - Malowanie farbami silikatowymi wyprawy - 18,40 m2 TARAS, SCHODY ZEWNĘTRZNE - WEJŚCIE DO BUDYNKU MIESZKALNEGO OD ULICY LUDOWEJ NR 2. - Skucie okładziny z płyty spocznikowej, schodów,odparzony beton: 21,70 m2 - Uzupełnienie betonem stopni schodowych - Zagruntowanie powierzchni 21,70 m2, - Wykonanie okładziny schodów za pomocą płytek klinkierowych lub gresowych ,ryflowanych, antypoślizgowa , na klej plastyczny, kolor do uzgodnienia z Inwestorem: 3,30 m2 - Wykonanie posadzki z płytek o wymiarach 30 x 30 cm, układanych metodą kombinowaną: 18,40 m2 , - Cokół z płytek gresowych lub klinkierowych, wysokość cokołu h=8cm OGRODZENIE WOKÓŁ BUDYNKU MIESZKALNEGO OD UL. LUDOWEJ - Odmłodzenie żywopłotu - 22,91 m2 - Demontaż istniejącego ogrodzenia 20,14 m2 - Naprawa cokołu i słupków ogrodzenia, uzupełnienie tynku, naprawa słupków - 36,72 m2 - Dwukrotne malowanie cokołu, słupków z gruntowaniem - 45,83 m2 - Montaż nowego ogrodzenia , rama o profilu kwadratowym 40x40 mm, wypełnienie profil o przekroju prostokątnym 30x18 mm - 17,48 m2, - Furtka ,rama profil o przekroju 40 x 40 mm, wypełnienie profil o przekroju 30 x18 mm - 1 kpl. - Całość piaskowana i malowana proszkowo, kolor do uzgodnienia z Inwestorem. OPASKA OD STRONY WJAZDU - Montaż obrzeży betonowych o wym. 30 x8 cm, szary -19,45 m - Opaska ze żwiru płukanego, frakcja 16-32 mm, grub. 8 cm, szer. 55 cm - 19,45 m. Szczegółowy zakres robót zawarto w Projekcie Wykonawczym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót , Przedmiarze robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do określenia ceny przedmiotu zamówienia. .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: d.3) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B 1) B2), B 3), B 6) , pkt dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę 2. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pomocą faksu na nr faksu. podany w pkt. I niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyzdroje.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Międzyzdroje ulica Książąt Pomorskich 5 72 -500 Międzyzdroje.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego Gmina Międzyzdroje ulica Ksiażąt Pomorskich 5 72 -500 Międzyzdroje pokój nr 10 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 05.11.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI MIĘDZYZDROJE
- Rozbudowa istniejącego systemu monitoringu miejskiego wraz z systemem rozgłaszania dźwiękowego w ramach zadania wykonania III etapu monitoringu wizyjnego miasta Międzyzdroje
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką dwóch obiektów mieszkalnych i trzech budynków gospodarczych
więcej: przetargi MIĘDZYZDROJE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 8 przy ul. Paderewskiego 13 w Jeleniej Górze
- Przebudowa i rozbudowa gminnej stacji wodociągowej w Gałczewie wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Białkowo
- Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie i wymiana zużytej technicznie stolarki drewnianej okiennej na okna i drzwi balkonowe (...)w lokalach i bud. mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, adm. przez ZGN Mokotów (...)
- "Modernizacja budynku byłej szkoły podstawowej w Strzegowie na potrzeby utworzenia punktu przedszkolnego"
- 4WOG.1200.2712.1.2025 Roboty budowlane w Składzie Krapkowice w trybie "zaprojektuj i wykonaj" z podziałem na 7 części
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.