eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › dostawa szaf BHP



Ogłoszenie z dnia 2007-09-17

Zielona Góra: dostawa szaf BHP
Numer ogłoszenia: 168304 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, fax (068) 322-91-84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa szaf BHP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę, transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy, wraz z rozładunkiem metalowych szaf ubraniowych BHP na ławce, ze skośnym daszkiem, w ilości 106 sztuk do siedziby Zamawiającego przy Al. Zjednoczenia 110 w Zielonej Górze. Szafy muszą być dwudrzwiowe, wyposażone w półkę górną, wieszaki boczne, drążek na wieszaki ubraniowe, w kolorze Ral 7035 (jasny popiel). Każde drzwi zamykane zamkiem. Wymiary szaf: - szerokość - 600 mm; - głębokość - 490-500 mm; - wysokość - 1700-1750 mm. Wymiary ławki: - szerokość - 600 mm; - głębokość - 745 mm; - wysokość - 405 mm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.11.20 - Szafki metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.21.00 - Kredensy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: - nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp; - spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy Pzp; - wykażą się realizacją wykonania co najmniej jednego zamówienia o podobnym charakterze i o podobnej złożoności niniejszego przedmiotu zamówienia; - wykonawca (jeśli jest producentem), lub producent oferowanych przez Wykonawcę szafek musi posiadać certyfikat ISO 9001, ISO 14001 w zakresie projektowania, produkcji i serwisu metalowych mebli, oraz wyrobów metalowych; - przedmiot zamówienia musi posiadać certyfikat zgodności z Polską Normą. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez analizę załaczonego oświadczenia, oraz wymaganych dokumentów z zastosowaniem formuły: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać ( podpisane ) następujące dokumenty i oświadczenia: - opis, rysunki oferowanych szaf z ławkami, - formularz oferty - zał. nr 1; - podpisany załącznik nr 2 zawierający niezbędne oświadczenia; - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców - zał. nr 3; - dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane na załączniku nr 3 zostały wykonane należycie; - zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich; - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom; - aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego przy Al. Zjednoczenia 110 pok nr 101.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 08:00, miejsce: Al. Zjednoczenia 110 pok. nr 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.