Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-27
Łódź: Konserwacja powłok malarskich wraz z odgrzybianiem w I, II, III, IV, V, VI, VIII oraz IX Domu Studenta Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej
Numer ogłoszenia: 168310 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie , al. Politechniki 3a, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6312027, 6312019, faks 042 6364177.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja powłok malarskich wraz z odgrzybianiem w I, II, III, IV, V, VI, VIII oraz IX Domu Studenta Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z malowaniem emulsyjnym i olejnym stropów oraz ścian wyznaczonych pomieszczeń I, II, III, IV, V, VI, VIII oraz IX Domu Studenta: 1) I Dom Studenta: - 8 sztuk natrysków, - 1 sztuka WC na V piętrze, - 1 sztuka przedsionka WC na VIII piętrze, - uzupełnienie lub wymiana odspojonych płytek w WC II piętra - 12 sztuk, IV piętra - 30 sztuk, VI piętra - 5 sztuk. 2) II Dom Studenta: - 4 sztuki kabin natrysków, - 1 sztuka WC /męskie/ II piętra, - 1 sztuka hollu parteru /bez przedsionka/, - 1 sztuka korytarza na parterze z zamurowaniem otworów starej windy i wykuciem zbędnych wsporników stalowych, - 1 sztuka pomieszczenia gospodarczego przy korytarzu na parterze wraz z sufitem podwieszanym. 3) III Dom Studenta: - 4 sztuki sufitów w kuchni, - 4 sztuki WC pionu północnego, - 1 sztuka WC I piętra pionu południowego, - 8 sztuk natrysków, - wymiana 6 sztuk skrzydeł drzwiowych do wskazanych kabin, - 5 sztuk pokoi /bez przedsionków/ IV piętra po zalaniu wodami opadowymi. 4) IV Dom Studenta: - 10 sztuk WC z przedsionkami, - wymiana 22 sztuk skrzydeł drzwiowych w kabinach WC, - 1 sztuka hollu na parterze wraz z bocznymi korytarzami, - 1 sztuka pomieszczenia portierni, - 4 sztuki magazynków parteru, - 1 sztuka korytarzyka i sanitariatu przy magazynkach, - zamurowanie 1 sztuki otworu drzwiowego do klubu. 5) V Dom Studenta: - 8 sztuk WC, - 8 sztuk natrysków, - uzupełnienie lub wymiana odspojonych 550 sztuk płytek okładzinowych. 6) VI Dom Studenta: - 6 sztuk pomieszczeń z lodówkami przy windach, - 2 sztuki magazynków na parterze /nr 6 oraz 11/. 7) VIII Dom Studenta: - 2 sztuki pomieszczeń z zagrzybieniem /nr 1010 oraz 1011/, - 2 sztuki pokojów mieszkalnych /nr 101 oraz 120/, - 47 pokojów mieszkalnych pionu wschodniego, - wymiana lub uzupełnienie 288 sztuk płytek glazury w łazienkach, - uzupełnienie 17 sztuk płytek gresowychna schodach wejściowych do Domu Studenta. 8) IX Dom Studenta: - 1 komplet pomieszczeń i korytarza I piętra. Przed malowaniem tynków wewnętrznych w pomieszczeniach /mokrych/ należy je zabezpieczyć preparatem uszczelniającym typu WODER S ATLAS lub równoważnym o podobnych parametrach. W pomieszczeniach mokrych ze śladami zagrzybienia tynków należy je oczyścić zdrapując farbę, następnie pokryć preparatem pleśniobójczymi pomalować farbami emulsyjnymi /ewentualnie z dodatkiem preparatu pleśniobójczego/. Ponadto malowaniu olejnemu podlega wyznaczona przez kosztorys i Kierownika obiektu stolarka drzwiowa, grzejniki radiatorowe i rury w malowanych pomieszczeniach. Dodatkowo w niektórych pomieszczeniach uzupełnieniu lub wymianie podlega odspojona glazura..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia, niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia /lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia/, udokumentowane w ciągu ostatnich pięciu lat (2005/2009) wykonaniem minimum dwóch robot budowlanych zbliżonych zakresem i wartością do przedmiotu zamówienia w zakresie: - konserwacji powłok malarskich o wartości roboty budowlanej nie mniejszej niż 100.000,00 zł. jedna. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Udzielą minimum jednorocznej gwarancji na przedmiot zamówienia co do jego jakości..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (2005/2009) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie: - konserwacji powłok malarskich o wartości roboty budowlanej nie mniejszej niż 100.000,00 zł. jedna, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik na 4). 4. Informacji dotyczącej pracownika Wykonawcy (imię i nazwisko) proponowanego na kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (kserokopię uprawnień kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Budowlanej należy dołączyć do oferty). 5. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 7. Złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3). 8. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych imię i nazwisko pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 9. Wykonany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy, zgodny z kosztorysem nakładczym, co do zakresu prac i liczb pozycji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Długość okresu gwarancyjnego - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Dyrektora OA PŁ - 90-924 Łódź, al. Politechniki 3a (I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora OA PŁ - 90-924 Łódź, al. Politechniki 3a (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 16.07.2009.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Remont pokoi w Domu Studenckim Arkona przy ul. Chopina 61 w Szczecinie
- Remont budynku administracyjnego Bazy Materiałowej w Brzozowie .
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Wykonanie remontu posadzek w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
więcej: Roboty malarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.