Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-07-23
Sandomierz: Dostawa i modernizacja ch³odni zw³ok w zak³adzie anatomopatologii w SPZ ZOZ w Sandomierzu
Numer og³oszenia: 168346 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespó³ Zak³adów Opieki Zdrowotnej, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, woj. ¶wiêtokrzyskie, tel. 015 8323001 do 5, 8330566, fax 015 8323575.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa i modernizacja ch³odni zw³ok w zak³adzie anatomopatologii w SPZ ZOZ w Sandomierzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa i modernizacja ch³odni zw³ok w zak³adzie anatomopatologii w SPZ ZOZ w Sandomierzu
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.13.00 - Urz±dzenia ch³odnicze i mro¿±ce Kod CPV wg s³ownika 2008: 42.51.30.00 - Urz±dzenia ch³odnicze i mro¿±ce Oryginalny kod CPV: 45.21.32.10 - Instalowanie ch³odni Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.21.32.10 - Instalowanie ch³odni .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesi±cach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy odstêpuje od obowi±zku wniesienia wadium przez Wykonawcê sk³adaj±cego ofertê.
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. Warunki konieczne do spe³nienia przez Wykonawców O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: - spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, tj.: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego - z³o¿± o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SIWZ. - nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych i z³o¿± o¶wiadczenie zgodne z za³±cznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spe³niania warunków nast±pi na podstawie z³o¿onych wraz z ofert± dokumentów i o¶wiadczeñ. Nie spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu skutkowaæ bêdzie wykluczeniem z postêpowania. 2. Wymagania wobec Wykonawców 1. Wykonawca dla dostarczonego sprzêtu wymaga zapewnienia serwisu gwarancyjnego w okresie nie krótszym ni¿ 36 miesiêcy, licz±c od terminu zainstalowania ch³odni oraz 12 miesiêcznego okresu pogwarancyjnego 2. Wykonawca zapewni 8 godzinny czas reakcji serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego licz±c od terminu wezwania. 3. Wykonawca zapewni wymianê uszkodzonych podzespo³ów dostarczonego sprzêtu na wolne od wad w okresie objêtym gwarancj± w przypadku 3 nieskutecznych napraw, b±d¼ braku mo¿liwo¶ci wykonania naprawy w okre¶lonym terminie.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Celem potwierdzenia spe³nienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiaj±cego oraz celem uznania formalnej poprawno¶ci oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty: 1) formularz ofertowy zgodny z za³±czonym drukiem stanowi±cym za³. nr 2 do SIWZ, 2) opis oferowanego sprzêtu sporz±dzony na podstawie Szczegó³owego Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowi±cego za³. nr 1 do SIWZ, 3) dokumentacjê techniczn± projekt stela¿y na zw³oki, oraz wózka do transportu zw³ok na poszczególne kondygnacji stela¿y, 4) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, zgodne z za³±czonym formularzem stanowi±cym za³. nr 3 do SIWZ, 5) o¶wiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych zgodne z za³±czonym formularzem stano-wi±cym za³. nr 4 do SIWZ, 6) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 7) za¶wiadczenie w³a¶ciwego urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ zgodê na zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enia na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji organu podatkowego, wy-stawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 8) koncesje, zezwolenia lub licencje je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek ich posiadania w celu podjêcia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem, w przypadku braku obowi±zku posiadania - o¶wiadczenie, 9) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, wa¿ny na dzieñ otwarcia ofert, 10) parafowany projekt umowy, 11) o¶wiadczenie, ¿e oferowane urz±dzenia bêd± kompletne i bêd± po zainstalowaniu gotowe do pracy bez ¿adnych dodatkowych zakupów 12) o¶wiadczenie o akceptacji warunków, o których mowa w Rozdz. II pkt 2 SIWZ Wymagania wobec Wykonawców, 13) o¶wiadczenie, ¿e zaoferowane ch³odnie posiadaj± atest zgodno¶ci producenta, 14) o¶wiadczenie , ¿e zaoferowane ch³odnie posiadaj± certyfikat CE 15) o¶wiadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej w zak³adzie anatomopatologii SPZ ZOZ 16) instrukcja obs³ugi ch³odni do przechowywania zw³ok w jêzyku polskim. Podmioty wystêpuj±ce wspólnie powinny za³±czyæ umowê reguluj±c± wspó³pracê. Dokumen-ty, o których mowa mog± zostaæ z³o¿one w formie orygina³ów lub kopii po¶wiadczonych za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. Z³o¿enie oferty jest równoznaczne z przyjêciem warunków przetargowych. W razie podpisania oferty przez inne osoby ni¿ uprawnione nale¿y do³±czyæ w³a¶ciwie podpisane pe³nomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sand.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Sekcja Zamówieñ Publicznych SPZ ZOZ Budynek Specjalistyczny IV piêtro Sandomierz 27-600 ul Schinzla 13.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w KANCELARII SPZ ZOZ w Sandomierzu, lub przes³aæ poczt± na adres: Samodzielny Publiczny Zespó³ Zak³adów Opieki Zdrowotnej, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Dostawa materia³ów jednorazowych
- Budowa budynku dla podopiecznych Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci i M³odzie¿y w £oniowie - Etap II.
- Dostawa owoców, warzyw i kiszonek
- Us³uga zdrowotna: pielêgniarska domowa opieka d³ugoterminowa dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Us³uga spo³eczna: specjalistyczna us³uga opiekuñcza - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
wiêcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzêtu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmiñsko - Mazurskiego w Olsztynie (130)
- Dostawa sprzêtu gastronomicznego dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Budowa budynku administracyjno-gospodarczego wraz z ch³odni± na sadzonki w Gospodarstwie Szkó³karskim w Mierzycach
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.