To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-15
Nowa Ruda: REMONT SZATNI I SANITARIATÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ PRZY MAŁEJ HALI, W HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ W NOWEJ RUDZIE PRZY UL. KŁODZKIEJ 16.
Numer ogłoszenia: 168364 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124064 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Nowa Ruda, ul. Rynek 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8720339, 8720300, faks (074) 872 22 68.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SZATNI I SANITARIATÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ PRZY MAŁEJ HALI, W HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ W NOWEJ RUDZIE PRZY UL. KŁODZKIEJ 16..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń szatni i sanitariatów znajdujących się przy Małej hali w hali widowiskowo-sportowej w Nowej Rudzie przy ul. Kłodzkiej 16 w zakresie: Etap I obejmuje: skucie posadzek i okładzin ścian wpomieszczeniach natrysków i ustepów, wykonanie posadzki betonowej o grubości 6 cm w pomieszczeniach natrysków i ustepów, wykonanie nowych posadzek z terakoty w pomieszczeniach natrysków i ustepów, wyłożenie ścian do pełnej wysokości płytkami glazurowymi na kleju w pomieszczeniach natrysków i ustepów, wymiana urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach natrysków i ustepów oraz montaż baterii oraz kratek kanalizacyjnych w pomieszczeniach natrysków, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach natrysków i ustepów, wykonanie gładzi gipsowych na sufitach w pomieszczeniach natrysków, ustepów i komunikacji pomiędzy tymi pomieszczeniami Etap II obejmuje: wykonanie gałdzi gipsowych na sufitach i ścianach w pomieszczeniach szatni, korytarzu komunikacyjnym oraz kladce schodowej, wykonanie tynków mozaikowych do wysokości 1.5 m w pomieszczeniach szatni oraz w korytarzu komunikacji ogólnej oraz kladce schodowej prowadzonej z poziomu przyziemia na parter budynku. Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy oraz § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072), zamawiający określił przedmiot zamówienia za pomocą: a)projektu budowlanego, b)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, c)przedmiaru robót - Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiary robót, które stanowią dodatek do SIWZ służą wyłącznie celom poglądowym i pomocniczym. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zaproponowane urządzenia i materiały będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które przedstawiono w projekcie budowlanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Materiały podstawowe powinny być składowane zgodnie z wymaganiami wytwórców. Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 15.00. Opis przedmiotu zamówienia, zawierający wszystkie dokumenty wskazane powyżej, stanowi dodatek nr 3 do niniejszej SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 1.Lidner Polska Sp. z o. o., ul. Poloneza 93, 02-826 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90020,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81518,37
Oferta z najniższą ceną: 81518,37 / Oferta z najwyższą ceną: 96315,35
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 1.Lidner Polska Sp. z o. o., ul. Poloneza 93, 02-826 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16409,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28469,14
Oferta z najniższą ceną: 21347,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35920,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Remont korytarzy - I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap I, remont korytarzy I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap II ".
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy wiejskiej Nowa Ruda"
- Zakup samochodu służbowego do transportu mniej niż 10 osób dla Wspólnoty Dziecięcej Gromadka przy ulicy Fredry 47, 57-400 Nowa Ruda.
- Świadczenie usług opiekuńczych od 01.01.2025r. do 31.12.2025r. na rzecz świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej (...)
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.