Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-18
Piła: Dostawa sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Pile
Numer ogłoszenia: 168379 - 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2109442, faks 067 2109332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Pile. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą: 1) urządzenie typu UTM - 1 szt., 2) przełącznik sieciowy (switch) - 2 szt., 3) procesor - 1 szt., 4) komputer przenośny - 2 szt., 5) komputer stacjonarny - 10 szt., 6) monitor - 10 szt., 7) zasilacz awaryjny - 10 szt., 8) drukarka laserowa monochromatyczna - 1 szt. 2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na cztery części. 2.1. Pierwsza część zamówienia 1) Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę urządzenia typu UTM. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 A do SIWZ. Załącznik nr 3 A do SIWZ - Warunki techniczne będzie stanowić załącznik do umowy. 3) Serwisy i licencje - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest do dostarczenia licencji aktywacyjnych dla wszystkich wymaganych funkcji ochronnych, upoważniających do pobierania aktualizacji baz zabezpieczeń przez okres 1 roku. 4) Gwarancja - system powinien być objęty serwisem gwarancyjnym producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego przez okres 12 miesięcy, realizowanym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, polegającym na naprawie lub wymianie urządzenia w przypadku jego wadliwości. Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie, w którym potwierdzi wymagany serwis gwarancyjny (zawierające numer modułu internetowego i infolinii telefonicznej oraz certyfikat ISO 9001 producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego) na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 2.2. Druga część zamówienia 1) Druga część zamówienia obejmuje dostawę dwóch przełączników sieciowych (switch). 2) Gwarancja na dostarczone urządzenia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 B do SIWZ. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 B do SIWZ. 4) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć wypełniony formularz oferowanego sprzętu - Załącznik nr 5 A do SIWZ, w formularzu należy wpisać nazwę sprzętu i opisać oferowany sprzęt. 5) Określone w Załączniku nr 3 B do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 A do SIWZ. 2.3. Trzecia część zamówienia 1) Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę procesora Intel Xeon CPU E5-2430 2.20GHz - 1 sztuka, celem rozbudowy sprzętowej serwera Dell PowerEdge R420. 2) Gwarancja na procesor - min. 12 miesięcy. 2.4. Czwarta część zamówienia 1) Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego: a) komputer przenośny - 2 szt., b) komputer stacjonarny - 10 szt., c) monitor - 10 szt., d) zasilacz awaryjny - 10 szt., e) drukarka laserowa monochromatyczna - 1 szt. 2) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia posiadały certyfikaty określone w Załączniku nr 3 C do SIWZ. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty oświadczenia, że zaoferowane urządzenia posiadają wymagane w Załączniku nr 3 C do SIWZ certyfikaty. 3) W przypadku awarii dysków twardych - dysk pozostaje u Zamawiającego - wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy. 4) Gwarancja na dostarczony sprzęt - zgodnie z Załącznikiem nr 3 C do SIWZ. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 C do SIWZ. 6) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć wypełniony formularz oferowanego sprzętu - Załącznik nr 5 B do SIWZ, w formularzu należy wpisać markę sprzętu i opisać oferowany sprzęt. 7) Określone w Załączniku nr 3 C do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 B do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub cztery części zamówienia. 3. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez Zamawiającego. 5. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ - części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeśli Wykonawca do realizacji zamówienia nie zatrudni podwykonawców nie jest zobowiązany do załączenia do oferty Załącznika nr 8 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 48.30.00.00-1, 48.62.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na czwartą część zamówienia winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie - w tym zakresie wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego o łącznej wartości minimum 40 000 zł brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Dokument potwierdzający spełnianie wymagania zawartego w pkt 3.2.1. SIWZ (pierwsza część zamówienia) 1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy licencje aktywacyjne dla wszystkich wymaganych funkcji ochronnych, upoważniających do pobierania aktualizacji baz zabezpieczeń przez okres 1 roku. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające wymagany serwis gwarancyjny (zawierające numer modułu internetowego i infolinii telefonicznej oraz certyfikat ISO 9001 producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego) na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 2. Dokument potwierdzający spełnianie wymagania zawartego w pkt 3.2.2. SIWZ (druga część zamówienia) 2.1. Wypełniony formularz oferowanego sprzętu - Załącznik nr 5 A do SIWZ. 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań zawartych w pkt 3.2.4. SIWZ (czwarta część zamówienia) 3.1. Wypełniony formularz oferowanego sprzętu - Załącznik nr 5 B do SIWZ. 3.2. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane urządzenia posiadają wymagane w Załączniku nr 3 C do SIWZ certyfikaty. 3.3. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz Oferta - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku złożenia oferty na część czwartą zamówienia - wypełniony formularz cenowy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli forma reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty. 4. W przypadku zatrudnienia podwykonawców informacja o zatrudnieniu podwykonawców - Załącznik nr 8 do SIWZ. Jeśli Wykonawca do realizacji zamówienia nie zatrudni podwykonawców nie jest zobowiązany do załączenia do oferty Załącznika nr 8 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile
al. Niepodległości 33/35
64-920 Piła
p. 314.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła p. 111.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pierwsza część zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę urządzenia typu UTM. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 A do SIWZ. Załącznik nr 3 A do SIWZ - Warunki techniczne będzie stanowić załącznik do umowy. 3) Serwisy i licencje - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest do dostarczenia licencji aktywacyjnych dla wszystkich wymaganych funkcji ochronnych, upoważniających do pobierania aktualizacji baz zabezpieczeń przez okres 1 roku. 4) Gwarancja - system powinien być objęty serwisem gwarancyjnym producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego przez okres 12 miesięcy, realizowanym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, polegającym na naprawie lub wymianie urządzenia w przypadku jego wadliwości. Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie, w którym potwierdzi wymagany serwis gwarancyjny (zawierające numer modułu internetowego i infolinii telefonicznej oraz certyfikat ISO 9001 producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego) na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druga część zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Druga część zamówienia obejmuje dostawę dwóch przełączników sieciowych (switch). 2) Gwarancja na dostarczone urządzenia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 B do SIWZ. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 B do SIWZ. 4) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć wypełniony formularz oferowanego sprzętu - Załącznik nr 5 A do SIWZ, w formularzu należy wpisać nazwę sprzętu i opisać oferowany sprzęt. 5) Określone w Załączniku nr 3 B do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trzecia część zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę procesora Intel Xeon CPU E5-2430 2.20GHz - 1 sztuka, celem rozbudowy sprzętowej serwera Dell PowerEdge R420. 2) Gwarancja na procesor - min. 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Czwarta część zamówienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego: a) komputer przenośny - 2 szt., b) komputer stacjonarny - 10 szt., c) monitor - 10 szt., d) zasilacz awaryjny - 10 szt., e) drukarka laserowa monochromatyczna - 1 szt. 2) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia posiadały certyfikaty określone w Załączniku nr 3 C do SIWZ. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty oświadczenia, że zaoferowane urządzenia posiadają wymagane w Załączniku nr 3 C do SIWZ certyfikaty. 3) W przypadku awarii dysków twardych - dysk pozostaje u Zamawiającego - wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy. 4) Gwarancja na dostarczony sprzęt - zgodnie z Załącznikiem nr 3 C do SIWZ. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 C do SIWZ. 6) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć wypełniony formularz oferowanego sprzętu - Załącznik nr 5 B do SIWZ, w formularzu należy wpisać markę sprzętu i opisać oferowany sprzęt. 7) Określone w Załączniku nr 3 C do SIWZ niektóre wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w Załączniku nr 5 B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 48.30.00.00-1, 48.62.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia - 10
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Budowa drogi dojazdowej do przedszkola przy ul. Nad Gwdą
- Utrzymanie terenów zieleni w mieście Piła - zadanie 1 i 2
- Dostawa samochodu dla Muzeum Okręgowego w Pile
- RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE
- Wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniach biurowych w budynku Oddziału ZUS w Pile przy ul. Dr. Drygasa 7
- PREPARATY DO DEZYNFEKCJI
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych społeczeństwa na terenie Gminy Łabowa
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz licencji oprogramowania
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Zakup sprzętowych kluczy zabezpieczających
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
- Zestaw komputerowy 1 szt. - DE-dzp.272-210/25
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.