Ogłoszenie z dnia 2010-01-26
Szczecin: dostawa energii elektrycznej ( usługa kompleksowa )
Numer ogłoszenia: 16837 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinie , ul. Spedytorska 6/7, 70-632 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4624569, faks 091 4624640.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szczecin.pis.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa energii elektrycznej ( usługa kompleksowa ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: grupa taryfowa C-21 a ) miejscem dostarczenia energii jest: Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Szczecinie ul. Spedytorska 6 - 7 b ) miejscem dostarczenia energii elektrycznej są dolne zaciski podst. bezp. 0,4 kV w ZK 3 A c ) moc przyłączeniowa 150 kW d ) moc umowna 96 kW e ) zabezpieczenie po stronie OSD BM 3 x 315 A f ) zabezpieczenie odbiorcy BM 3 x 250 A g ) pomiar pobieranej mocy i energii elektrycznej odbywa się na poziomie napięcia 0,4 kV h ) przewidywane roczne zużycie energii 340 000 kWh i ) liczniki: licznik energii czynnej typ 4C52ADP, licznik energii biernej typ C52ABD, zamontowane w pomieszczeniu portierni. grupa taryfowa C 11 cała doba: a ) miejscem dostarczenia energii jest: Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Szczecinie ul. Spedytorska 6 - 7, usługa kompleksowa w układzie trójfazowym przy zabezpieczeniu przelicznikowym 63 A b ) miejscem dostarczenia energii elektrycznej są zaciski prądowe na wyjściu przewodów w kierunku instalacji odbiorcy c ) moc umowna 27 kW d ) przewidywane roczne zużycie energii 18 000 kWh e ) licznik typ C52d, ( klatka schodowa budynku B)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium : Cena oferty - 100%. 2. Do oceny poszczególnych ofert w zakresie kryterium cena oferty zostanie zastosowana metoda polegająca na porównaniu ceny badanej oferty z najtańszą spośród cen przedstawionych przez tych Wykonawców, których oferty zostały dopuszczone do oceny i spełniają warunki określone w SIWZ. Jako cenę oferty przyjmuje się wartość brutto podaną w Formularzu Ofertowym. Oceny ofert dokonane zostaną wg wzoru: KRYTERIUM CENA najniższa cena oferowana brutto spośród ocenionych ofert Ilość punktów = --------------------------------------------------------------------------- x 100 cena brutto oferty ocenianej 3. Wykonawca, który uzyska najwyższą ilość punktów i będzie spełniał wszystkie warunki określone w SIWZ oraz ustawie Prawo zamówień publicznych zostanie wybrany do realizacji zamówienia. 4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty w takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 5. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazując nazwę (firmę) i adres tego Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz cenę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty określonych w niniejszym Rozdziale. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, b) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, c ) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) albo umowę zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej lub pisemne zobowiązanie Operatora Systemu Dystrybucyjnego do udostępnienia sieci dystrybucji (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej), d ) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, e ) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - do oferty należy dołączyć umowę regulującą warunki współpracy - umowę konsorcjum. 5. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - należy złożyć umowę spółki cywilnej. 6. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym Rozdziale, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w określonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.pis.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinie
70-632 Szczecin, ul. Spedytorska 6 / 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinie ul. Spedytorska 6/7 pok. nr 15 w dni robocze w godz. 8:00 do 15:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Dembowskiego w Szczecinie
- Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi, w komunalnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie, z podziałem na 2 części.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w podziale na 2 części.
- KONSERWACJA BIEŻĄCA W BUDYNKACH SĄDU OKRĘGOWEGO W SZCZECINIE PRZY UL. KASZUBSKIEJ 42, UL. MAŁOPOLSKIEJ 17, UL. LIMANOWSKIEGO 1, UL. PIOTRA SKARGI 19 NA POTRZEBY SĄDU OKRĘGOWEGO W SZCZECINIE
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW POWIATOWEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W M.ST. WARSZAWIE.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego przy ul. Pułaskiego 6
- "Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Pogorzela i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.09.2024 r. do 31.12.2025 r."
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach
- Dostawa energii elektrycznej dla budynków Nadleśnictwa Syców w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa energii elektrycznej do budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie zlokalizowanego przy ul. Grójeckiej 186 w Warszawie
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.