eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn.Wyposażenie strefy płatnego parkowania w Kielcach w fabrycznie nowe urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz system centralny kontrolujący (monitorujący) funkcjonowanie SPP i zarządzajacy parkomatami, polegające na zakupie jednego parkomatu, który będzie przytwierdzony do podłoża w miejscu uszkodzonego automatu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-04

Kielce: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn.: Wyposażenie strefy płatnego parkowania w Kielcach w fabrycznie nowe urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz system centralny kontrolujący (monitorujący) funkcjonowanie SPP i zarządzajacy parkomatami, polegające na zakupie jednego parkomatu, który będzie przytwierdzony do podłoża w miejscu uszkodzonego automatu
Numer ogłoszenia: 168391 - 2014; data zamieszczenia: 04.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157515 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, ul. Prendowskiej 7, 25-384 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 34 02 802 wew. 822, 832, faks 41 3402830.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn.: Wyposażenie strefy płatnego parkowania w Kielcach w fabrycznie nowe urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz system centralny kontrolujący (monitorujący) funkcjonowanie SPP i zarządzajacy parkomatami, polegające na zakupie jednego parkomatu, który będzie przytwierdzony do podłoża w miejscu uszkodzonego automatu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn.: Wyposażenie strefy płatnego parkowania w Kielcach w fabrycznie nowe urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz system centralny kontrolujący (monitorujący) funkcjonowanie SPP i zarządzajacy parkomatami, polegające na zakupie jednego parkomatu, który będzie przytwierdzony do podłoża w miejscu uszkodzonego automatu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.73.00.00 - Parkometry 51.21.40.00 - Usługi instalowania parkometrów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hectronic Polska Sp. z o.o., ul. Bór 164, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38877,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49500,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: W związku ze zdarzeniem polegającym na: uszkodzeniu mechanicznym parkomatu CITEA nr 55 zaistniałym w Kielcach przy ul. Bodzentyńskiej, Miejski Zarząd Dróg w Kielcach zmuszony jest dokonać wymiany urządzenia na nowe. Uzasadnienie prawne: zamówienie uzupełniające: - zostanie udzielone w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego (zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 30.12.2013 r.); - zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy dostawy; - stanowi nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego; - polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień; - zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (ogłoszenie o zamówieniu: TED 2013/S 140-243249). Zachodzą zatem przesłanki do udzielenia zamówiwenia uzupełniającego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.