Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-23
Ustroń: Budowa przyłącza wodociągowego do szkółki leśnej Woleństwo.
Numer ogłoszenia: 168402 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustroń, ul. 3 Maja 108, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8543521, fax 033 8543416.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/ustron
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyłącza wodociągowego do szkółki leśnej Woleństwo..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie rurociągów z rur ciśnieniowych dz110x606mm, dz90x5,4mm, dz75x4,5mm, dz50x3,0mm oraz układu pompowego w studniach S1 i S2 i montaż podziemnej rury Pe jako rezerwuaru wody o objętości 50 m3. Szczegółowy zakres określa dokumentacja techniczna i załączniki nr 1,2,3 do SIWZ oraz projekt umowy- załącznik nr 6.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5000 zł ( pięć tysięcy złotych). Szczegółowe warunki dotyczące wadium zostay zawarte w pkc.14 SIWZ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny ,a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkc.11 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie ,iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np.w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: - Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, cel działania, sposób ich współdziałania ,zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności. Solidarna odpowiedzialność wynika z art.,141 ustawy oraz artykułu 366 Kodeksu Cywilnego, - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego ,każdy z przedsiębiorców wchodzący do konsorcjum oddzielnie musi udokumentować ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Prawo zamówień publicznych , - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem(liderem). - wypełniając formularz ofertowy ,jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę ;w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego, z zastrzeżeniem art. 93 ust.4 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz ofertowy - według załącznika nr 4 do SIWZ, b) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ, c) parafowany projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ, d) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót i harmonogram prac e)pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum). f)dokument koncesji, zezwolenia lub licencji , jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem g)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzedu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalego z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji waściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i)aktualne zaswiadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji waściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert j)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust.1 pkt 4- 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert k) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajacych swym rodzajem i wartością robotą budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje, listy polecające, opinie. l) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca m) wykaz osób i pdmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności n) informacja na temat osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają odpowiednie uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. o) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzajacej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skłasdania ofert p) polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie(np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art.26, ust.3 ustawy PZP. 4) Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne. Zgodnie z art.96 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne jako załączniki do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia są jawne i podlegają udostępnieniu po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia a wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po upływie terminu ich składania. 5) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane.Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć w ofercie w taki sposób, by Zamawiający mógł określić zakres informacji objętych tajemnicą. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. Uwaga:Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r, Nr 153, poz. 1503) skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących nazwy i adresu firmy , ceny, terminu wykonania zamówienia ,okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (art.86 , ust. 4 ustawy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/ustron
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Ustroń 43-450 Ustron ul. 3 Maja 108.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Ustroń 43-450 Ustroń ul. 3 Maja 108.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 13.09.2008.
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
- Wykonanie prac budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja Przedszkola nr 5 w Lipowcu"
- Rozbudowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Folwarcznej
- Modernizacja ul. Komunalnej w Ustroniu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja nawierzchni dróg i chodników gminnych
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Tomice
- BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI SKAWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ SIECI KANALIZACYJNEJ
- Rozbudowa sieci wodociągowej na nowych osiedlach wraz z przebudową istniejącej oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Dominowo
- Utworzenie punktu serwisowego dla kamperów i WC-BUS
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: Rozbudowa gminnej sieci wodociągowej i sieciowej pompowni wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy wiejskiej Golub-Dobrzyń
- Przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami ul. Targowa i sieci tłocznej, ul. Jaśminowa w Skomlinie.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.