To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-29
Serock: Przebudowa ul. Głównej w Stasim Lesie
Numer ogłoszenia: 168405 - 2016; data zamieszczenia: 29.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92119 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Serock, Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7828805, faks 022 7827499.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Głównej w Stasim Lesie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej Nr 180422W (ul. Główna) w Stasim Lesie na odcinku od km 0+00 do km 0+437 zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa EUROPROJEKT Robert Grochowalski, ul. Przedpole 1, biuro 43, 02 - 241 Warszawa, stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1 budowę nowej nawierzchni jezdni o szer. 5,0 m i długości 437mb, kategoria ruchu KR2, konstrukcja: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12mm - gr. 5,0cm; podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/20mm - gr. 7 cm; podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 - gr. 20 cm; grunt stabilizowany cementem 2,5 MPa - gr. 15 cm; grunt G1. 3.2.2 budowę chodnika i zjazdów w ciągu rozbudowywanego odcinka drogi, 3.2.3 przebudowę kolidujących z inwestycją ogrodzeń nieruchomości przyległych do pasa drogowego, 3.2.4 usunięcie kolizji z infrastrukturą gazową (przebudowa przyłączy gazowych), energetyczną (osłonięcie kabli rurami osłonowymi, przeniesienie słupa poza chodnik oraz złącz kablowych w ogrodzenia posesji), 3.2.5 przebudowa istniejącej sieci telekomunikacyjnej poza obszar kolizji: budowa 10 słupów telekomunikacyjnych, budowa telekomunikacyjnych linii kablowych doziemnych - 60 mb, demontaż słupów telekomunikacyjnych - 9 szt., demontaż telekomunikacyjnej linii doziemnej - 50 mb, 3.2.6 usunięcie kolidujących z inwestycją drzew i krzewów, 3.2.7 wykonanie systemu odwodnienia jezdni, chodnika i zjazdów w postaci 14 wpustów deszczowych z osadnikami, 7 zestawów studni chłonnych, rurociągów grawitacyjnych i studni rewizyjnych. 3.2.8 budowę oświetlenia drogowego: linia kablowa YaKXs 4x35mm2, 15 słupów oświetleniowych, stalowych, ocynkowanych wys. 7 m z wysięgnikami, oprawy z źródłem światła LED, szafa oświetleniowa SOK - oprawy zgodne z załączoną przez Zamawiającego specyfikacją. 3.2.9 demontaż istniejącego oświetlenia drogowego na słupach energetycznych, 3.2.10 budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami, 3.2.11 budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, 3.2.12 wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu - zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. 3.3 Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady. 3.3.1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na cały obiekt budowlany. 3.3.2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia przez okres ... od dnia dokonania odbioru końcowego. 3.3.3. Rękojmia za wykonany przedmiot zamówienia - 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego. 3.3.4. Wykonawca zobowiązany będzie, na wezwanie Zamawiającego w okresie gwarancyjnym, do realizacji corocznych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację obiektów. 3.3.5. W okresie gwarancyjnym koszty związane z naprawami, przeglądami gwarancyjnymi ponosić będzie Wykonawca. 3.4 Rozwiązania równoważne. 3.4.1. Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego wykonawcę do ich stosowania. 3.4.2. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej. 3.4.3. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie /wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości) oraz dokumentację techniczno - ruchową. 3.4.4. Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: spełnienia tych samych właściwości technicznych, przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania). 3.5 Wykonanie przedmiotu zamówienia. 3.5.1 Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP i ppoż. 3.5.2 Przed rozpoczęciem robót wykonawca przedłoży atesty i świadectwa na podstawowe materiały przewidziane do wbudowania i uzyska akceptacje Zamawiającego (Inspektora nadzoru) na ich wbudowanie. 3.5.3 Wykonawca dokona odbudowy dróg dojazdowych (w razie ich uszkodzenia) do miejsc wykonywania robót objętych zamówieniem do stanu sprzed wejścia na budowę z zachowaniem technologii drogi odtwarzanej, odtworzenia ogrodzeń prywatnych posesji i innych uszkodzonych urządzeń terenowych. 3.5.4 Wykonywanie robót i kontrolę ich wykonania w czasie robót prowadzić należy pod stałym nadzorem uprawnionego geodety. 3.5.5 Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy upewnić się czy na terenie inwestycji nie występują urządzenia podziemne (kable, rurociągi itp.) mogące ulec uszkodzeniu w czasie robót. 3.5.6 Należy opracować szczegółowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. (Dz. U. Nr. 120 poz. 1126). 3.5.7 Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych. Dostarczane urządzenia muszą być pracujące, posiadać wymagane certyfikaty lub deklaracje zgodności CE. 3.5.8 Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 3.5.9 Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 3.5.10 Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących norm oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 3.5.11 Wykonawca po zakończeniu robót zwróci Zamawiającemu otrzymaną oryginalną dokumentację projektową oraz przygotuje i złoży w formie papierowej trwale spiętej operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzić będą: a) dziennik budowy, b) dokumentacje powykonawcze, c) oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót i gotowości do odbioru, zgodnie z postanowieniami art. 57 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, d) atesty, certyfikaty CE lub deklaracje zgodności na wbudowane materiały i zamontowane urządzenia ruchome i nieruchome, e) powykonawczą inwentaryzację i dokumentację geodezyjną - również na nośniku CD, f) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, g) protokoły odbioru robót branżowych podpisane przez gestorów sieci, h) dokumentacja powykonawcza przyłączy kanalizacyjnych opracowana zgodnie z wymogami MPWiK w m.st. Warszawie. 3.5.12 Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Inspektora Nadzoru. 3.5.13 Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów. 3.5.14 Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych podwykonawcom, z uwzględnieniem postanowień zawartych we wzorze umowy o roboty budowlane. 3.6 Dodatkowe obowiązki wykonawcy: 3.6.1. Po stronie wykonawcy leży wykonanie i poniesienie kosztów: a) wykonania projektu organizacji ruchu na czas trwania prac, uzgodnienia go z Zamawiającym oraz zatwierdzenie przez organ zarządzający ruchem, b) uregulowanie opłat i kosztów nadzoru budowy i odbioru elementów przedmiotu Zamówienia prowadzonego przez służby utrzymania sieci (wod.-kan., gazowe, telekomunikacyjne - ORANGE POLSKA S.A., teletechniczne, drogowe, elektroenergetyczne, sanepidu i ochrony środowiska). c) czasowego zajęcia gruntów nie należących do Zamawiającego i kosztów, opłat i odszkodowań z tym związanych, poniesienia kosztów odszkodowań za szkody wyrządzone podczas prowadzenia robót budowlanych, d) zasilania energetycznego na placu budowy oraz wszelkich innych kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, e) zorganizowania zaplecza sanitarno-higienicznego na placu budowy. 3.6.2. pisemne wystąpienie do ORANGE POLSKA S.A. o formalne przekazanie placu budowy - zgodnie z warunkami technicznymi przebudowy sieci telekomunikacyjnej TODDRA/AK.211-WT26617/13 z dnia 4.12.2013 r. 3.6.3. Wytyczenie, bieżąca obsługa geodezyjna budowy, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - z naniesieniem w państwowych zasobach map archiwalnych. 3.6.4. Zapewnienie i utrzymanie wszystkich niezbędnych elementów tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem, barierami, oświetleniem, sygnalizacją świetlną i objazdami tymczasowymi. 3.6.5. Usunięcie po zakończeniu robót wszystkich niezbędnych elementów tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem, barierami, oświetleniem, sygnalizacją świetlną i objazdami tymczasowymi. 3.6.6. Zaplecze wykonawcy: urządzenie i utrzymanie zaplecza wykonawcy, likwidacja zaplecza wykonawcy. 3.6.7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania 2 tablic informacyjnych o wymiarach 150cmx100cm zgodnie z załącznikiem do niniejszej SIWZ. Miejsce ustawienia tablic wskazane zostanie przez Zamawiającego po przekazaniu Wykonawcy placu budowy. 3.6.8. Materiały z rozbiórki (destrukt asfaltowy, kostka betonowa, inne materiały wskazane przez Inspektora nadzoru) stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca złoży je na palety (kostka betonowa) oraz przetransportuje je i złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3.7 Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 3.7.1. Wynagrodzenie wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wynikającą swoim zakresem z niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR). Jakikolwiek błąd w obliczeniu ceny nie ma znaczenia na poprawność oceny oferty. 3.7.2. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektami, a przedmiarami robót (które stanowią dokumenty pomocnicze dla wykonawcy), do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projektach. 3.7.3. Ceną oferty jest kwota wynagrodzenia ryczałtowego zaoferowana przez Wykonawcę w formularzu oferty. Do oferty nie należy załączać kosztorysu ofertowego. Zamawiający wymaga kosztorysu od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w postępowaniu na etapie przed podpisaniem umowy. 3.7.4. Warunkiem zapłaty należności dla Wykonawcy za wykonane roboty będzie otrzymanie przez Zamawiającego pokwitowanych przez podwykonawców potwierdzeń otrzymania zapłaty zgodnie z zawartymi z nimi umowami. Jeżeli pojawią się uzasadnione roszczenia podwykonawcy, to Zamawiający dokona zapłaty dla podwykonawcy i pomniejszy należne wynagrodzenie dla wykonawcy o kwotę zapłaconą podwykonawcy. Szczegółowe postanowienia dotyczące regulacji obejmujących podwykonawstwo zawarte są we wzorze umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drogi i Mosty Jan Kaczmarczyk, Kacice 76, 06-100 Pułtusk, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1146298,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 843779,03
Oferta z najniższą ceną: 843779,03 / Oferta z najwyższą ceną: 1044270,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI SEROCK
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Serocku w podziale na 7 części
- Zakup agregatu prądotwórczego w ramach realizacji zadania pn. "Gmina Serock - Cyberbezpieczny Samorząd".
więcej: przetargi SEROCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.