Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-23
Włoszakowice: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej (rok produkcji 2008) koparko - ładowarki, szt. 1 w formie leasingu operacyjnego. CPV: 29522610-3.
Numer ogłoszenia: 168405 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny Sp z o.o., ul. Karola Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice, woj. wielkopolskie, tel. 065 52 52 980, fax 065 52 52 983.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej (rok produkcji 2008) koparko - ładowarki, szt. 1 w formie leasingu operacyjnego. CPV: 29522610-3..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej (rok produkcji 2008) koparko - ładowarki, szt. 1 w formie leasingu operacyjnego. CPV: 29522610-3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.26.19-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy, 2.2 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, 2.3 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 2.4 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona w ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego powinna zawierać: 1. wypełniony szczegółowo Formularz Ofertowy - załącznik nr 1, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, oraz wskazujące osobę /y/ upoważnioną /e/ do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert, 4. oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2, 5. oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3, 6. oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji wraz z załącznikami i przyjmuje je bez zastrzeżeń, jak również, że wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu do składania ofert - załącznik nr 4, 7. wypełniony i podpisany formularz sprzętowy - załącznik nr 5. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginałów albo czytelnych kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osoby upoważnionej do reprezentacji).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,8
- 2. kryterium lokalizacji serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego - 0,2
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloszakowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. we Włoszakowicach Ulica Karola Kurpińskiego 29 64-140 Włoszakowice Tel./fax (065) 52 52 983, kom. 605 624 758 Powiat leszczyński Województwo wielkopolskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 10:15, miejsce: Siedziba Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. we Włoszakowicach ul. K. Kurpińskiego 29 64-140 Włoszakowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowej koparki gąsienicowej (rok produkcji 2024/2025) wraz z przyczepą do transportu oraz używanej koparki kołowej
- Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki na podstawie umowy leasingu operacyjnego
- Zakup koparko-ładowarki do prac kanalizacyjnych
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.