Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-24
Piotrków Kujawski: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZAMI W ULICACH: WŁOCŁAWSKA, DWORCOWA, KUJAWSKA, WYPYCHA, ŁOKIETKA, KOLEJOWA W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICY KOLEJOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - I ETAP
Numer ogłoszenia: 16845 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2655123, fax 054 2655123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkowkujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZAMI W ULICACH: WŁOCŁAWSKA, DWORCOWA, KUJAWSKA, WYPYCHA, ŁOKIETKA, KOLEJOWA W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICY KOLEJOWEJ W PIOTRKOWIE KUJAWSKIM - I ETAP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w ulicy włocławskiej - Etap I (od przepompowni P-3 ścieków do przejazdu kolejowego) W zakres robót wchodzą: - roboty ziemne (kanały + przyłącza kanalizacyjne) - roboty montażowe (ułożenie kanałów z rur kanalizacyjnych kielichowych PVC o średnicy 200x5,9 mm o dł.488 m, wykonanie przewiertów pod drogą wojewódzką, wykonanie studzienek rewizyjnych z betonowych elementów prefabrykowanych o śr.1000 z betonu B-40 i włazami D400-29szt) - przyłącza kanalizacji sanitarnej (kanały z rur kanalizacyjnych PVC o średnicy 200x5,9mm-5m, kanały z rur PVC o średnicy 160x4,7 mm - 63,5m, wykonanie studzienek rewizyjnych z elementów betonowych prefabrykowanych o średnicy 1000 mm z betonu B-40 z włazem D400-1szt, studnie z kręgów betonowych o średnicy 600mm-13szt) -rurociąg tłoczny (z rur PE o średnicy zewnętrznej 75/4,3 mm o dł. 17,5 m, studnie rewizyjne betonowe prefabrykowane o średnicy 1000-4 szt.) - budowa IV przepompowni ścieków przydomowych Pd 1; Pd 2; Pd 3; Pd 4; o średnicy komory 1000 mm z elementów żelbetowych z betonu B 45 - montaż IV kompletnych wyposażeń przepompowni (pompy grundfos serii S typu 014BL z płaszczem chłodzącym; moc pompy 1,65 KW, dla 1 pompowni 1 pompa sterowanie za pośrednictwem wyłączników pływakowych). Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000 zł. ( Słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej wymienione warunki: W przetargu mogą wziąć udział ( złożyć ofertę ) oferenci spełniający warunki określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych, a także posiadają stosowne uprawnienia oraz wykażą : 1. Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia 2. Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum trzech zamówień) usług projektowych , odpowiadających swoim rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia. 3. Dysponowanie pracownikami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, wymaganymi przepisami ustawy - Prawo budowlane. 4. Dysponowanie sprzętem niezbędnym do wykonania zadania. 5. Dowód wniesienia wadium. 6. Dostarczenie wymaganych oświadczeń lub dokumentów. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków : spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie dc ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dc rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione niż wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 i art.. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu jakie posiada Wykonawca. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót budowlanych (minimum trzech zamówień), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 10.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11. Kosztorys ofertowy. 12. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np.konsorcjum) - jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkowkujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Piotrków Kujawski 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Piotrków Kujawski 88-230 Piotrków Kujawski ul. Kościelna 1 pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulic Widokowej (nr 110658C) i Jasnej (nr 110653C) w ramach zadania pn. "Budowa ulic Spacerowej, Równinnej, Widokowej i Jasnej na os. Panorama w Golubiu-Dobrzyniu"
- Rozbudowa drogi gminnej nr K340341K ul. Polna w km 0+545,00 do km 1+309,00 w miejscowości Limanowa, Miasto Limanowa
- "Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Aglomeracji Żywiec i Węgierska Górka"
- Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Kozach na terenach znajdujących się poza aglomeracją - Etap I
- Przebudowa dróg publicznych: ul. Dmowskiego , 11 Listopada, ul. Bohaterów Westerplatte , ul. Żwirki i Wigury oraz części ul. Grunwaldzkiej wraz z odwodnieniem w Tucholi
- Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej w miejscowości Stare Lubiejewo, Gmina Ostrów Mazowiecka
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.