eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytówDostawa środków czystości ZP4/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-26

Bytów: Dostawa środków czystości ZP4/2010
Numer ogłoszenia: 16845 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. , ul. Lęborska 13, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 8228500, faks 0-59 822 39 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.spzoz.bytow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości ZP4/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości do Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, transportem oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis poszczególnych pakietów przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ) będący integralną częścią niniejszej specyfikacji. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.10.00 - Toaletowe produkty z papieru 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.76.10.00 - Papier toaletowy 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 18.93.00.00 - Worki i torby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej; Wykonawca, który nie wykaże spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez Zamawiającego oraz nie wykaże braku podstaw wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, zostanie wykluczony z postępowania. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa powyżej na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w załączniku nr 3(A i B) do SIWZ oraz pozostałych dokumentów żądanych przez Zamawiającego wymienionych w pkt IX SIWZ potwierdzających spełnianie tych warunków. b) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony. c) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. d) W przypadku, kiedy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, stosuje się art. 23 ust. 2 i 3 Ustawy. Oznacza to, iż każdy z takich Wykonawców powinien samodzielnie spełniać warunek o niewykluczenie z postępowania określony w art. 24 ust. 1 ustawy. Pozostałe warunki Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać przepisom zawartym poniżej w zależności od tego do jakiej kategorii zostały zarejestrowane przez producentów: - ustawa z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych Dz. U. z 2002r. Nr 175 poz. 1433 z późniejszymi zmianami; - ustawa z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami; - ustawa z dnia 30 marca 2001r. o kosmetykach Dz. U. z 2001r. Nr 42 poz. 473 z późniejszymi zmianami; - ustawa z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych Dz. U. z 2001r. Nr 11 poz. 84 z późniejszymi zmianami; - rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002r. w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego Dz. U. Z 2002r. Nr 140 poz. 1171 z późniejszymi zmianami - rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 14 sierpnia 2002r. w sprawie obowiązku dostarczania karty charakterystyki niektórych preparatów niezaklasyfikowanych jako niebezpieczne Dz. U z 2002r. Nr 142 poz. 1194 - rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 stycznia 2003r. w sprawie kategorii i grup produktów biobójczych wg ich przeznaczenia Dz. U z 2003r. Nr 16 poz. 150 - rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 stycznia 2004r. w sprawie jednolitych procedur oceny dokumentacji produktu biobójczego oraz kryteriów postępowania przy ocenie produktu biobójczego Dz. U z 2004r. Nr 9 poz. 74 - rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia Dz. U z 2004r. Nr 100 poz. 1027 - rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia Dz. U z 2004r. Nr 251 poz. 2514 z późniejszymi zmianami. 4. Wykonawca dostarczy aktualne katalogi oferowanego asortymentu dla potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi Zamawiającego,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca wraz z następującymi dokumentami: a) wypełnionym i podpisanym formularzem oferty (zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ), b) wypełnionym i podpisanym formularzem cenowym (zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ), składają: c) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 Ustawy (zgodne w treści z załącznikiem nr 3 A do SIWZ) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy (zgodne w treści z załącznikiem nr 3 B do SIWZ). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. IV.1 lit. c) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. IV.2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku złożenia przez Wykonawców oferty wspólnej do oferty winny być ponadto załączone: a) oryginał pełnomocnictwa, z określeniem zakresu umocowania, do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub umowa konsorcjum, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z umowy konsorcjum, b) wszystkie dokumenty wskazane w rozdz. IV.1 lit. c) Specyfikacji, dotyczą każdej z osób / podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, dotyczy Pakietu 2 i 3 Zamawiający żąda dostarczenia: a) wpisu do rejestru wyrobów medycznych, dla wyrobów medycznych; b) aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002r. w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. U. z 2002r. Nr 140 poz. 1171) oraz rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 14 sierpnia 2002r. w sprawie obowiązku dostarczania karty charakterystyki niektórych preparatów niezaklasyfikowanych jako niebezpieczne (Dz. U. z 2002r Nr 142 poz. 1194) jeżeli preparat chemiczny jest substancją niebezpieczną i tego wymaga; c) zezwolenie na obrót produktami biobójczymi; d) materiałów informacyjnych ( ulotki) zaoferowanych preparatów. 7. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Potwierdzenia kserokopii dokumentów dokonuje osoba upoważniona do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy bądź wyznaczony pełnomocnik; w przypadku, kiedy potwierdzenia dokumentów dokonuje osoba nie wymieniona w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym, należy dołączyć upoważnienie. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.bytow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. 77-100 Bytów, ul. Lęborska 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 09:30, miejsce: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. 77-100 Bytów, ul. Lęborska 13 biurowiec/sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Chemia gospodarcza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7, 33.77.10.00-5, 33.76.00.00-5, 39.80.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Chemia gospodarcza (sprzątanie szpitala).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki do zmywarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Worki na odpady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.