Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-15
Gniewino: Przebudowa kompleksu świetlicowo-sportowo-zabawowego na działce nr 1/82
w m. Chynowie gm. Gniewino
Numer ogłoszenia: 16848 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gniewino , ul. Pomorska 8, 84-250 Gniewino, woj. pomorskie, tel. 58 6706617, faks 58 6767226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniewno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa kompleksu świetlicowo-sportowo-zabawowego na działce nr 1/82 w m. Chynowie gm. Gniewino.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia realizowany pod nazwą Przebudowa kompleksu świetlicowo-sportowo-zabawowego na działce nr 1/82 w m. Chynowie, gm. Gniewino składają się następujące zadania: 1. Budowa boiska o nawierzchni trawiastej o wym. 80 x 45 m . 2. Budowa chodnika z kostki brukowej Powierzchnia całkowita: 22,68 m2 Projektuje się ciąg pieszo-jezdny z betonowej kostki brukowej o grubości 6 cm w kolorze szarym na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 3 cm podbudowę stanowi warstwa piasku gr.10 cm ze spoinami wypełnionymi piaskiem, 3. Budowa ogrodzenia wys. 4 m wokół boiska. 4. Dobudowa budynku gospodarczego o pow. zabudowy 54,66m2 do istniejącego budynku świetlicy z dachem z blachodachówki powlekanej w kolorze brązu. 5. Budowa parkingu dla 10 samochodów osobowych z kostki brukowej o pow. 346,07 m2. Projektuje się zatokę postojową dla pojazdów osobowych z betonowej kostki o grubości 8 cm w kolorze szarym na podbudowie z kruszywa łamanego o grubości 10 cm oraz podsypce cementowo piaskowej o grubości 7 cm. Wokół miejsc postojowych należy zamontować krawężnik betonowy o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej i 2 znakami drogowymi pionowymi. 6. Budowa boiska do siatkówki o wym. 9 x 18 m o nawierzchni trawiastej. Boisko o wymiarach 9x18 m wraz ze strefą bezpieczeństwa 24x 13 m o nawierzchni trawiastej przygotowane w ten sam sposób jak nawierzchnia na boisku sportowym do piłki nożnej. Dodatkowo należy zamontować słupki do montażu siatki do gry w siatkówkę wraz z regulowaną wysokością bez odciągów zakotwione w fundamencie betonowym. 7. Budowa miejsca na ognisko o nawierzchni betonowej okolonego kostką granitową. Miejsca na ognisko należy wykonać w kształcie kręgu średnicy 2,5 m o nawierzchni betonowej - wokół kostka granitowa o wymiarach 20x20 cm, wystające ponad poziom terenu na 15 cm. Wokół miejsca na ognisko należy zamontować ławki z bali drewnianych o wymiarach dł. 1,8x 0,51 i wysokości 45 cm wraz z oparciem. Elementy do siedzenia oraz blat stołów wykonać z bali gr. min .5 cm z drewna bukowego elementy konstrukcji ław i stołów z elementów okrągłych a wszystkie elementy drewniane zabezpieczyć ciśnieniowo -preparatami zwiększającymi odporność na korozję biologiczną. Wokół ogniska wykonać ścieżki z kamienia polnego oraz tłucznia 8. Budowa placu zabaw o pow. 427,0m2 wraz z dostarczeniem i montażem elementów wyposażenia. 9. Wykonanie ogrodzenia z paneli o wys. 1,5m o dł. 199,43m wraz z bramą i furtką wokół terenów inwestycji 10. Wykonanie remontu świetlicy Wykonanie remontu świetlicy obejmującej zakresem: wymiana posadzki z płytek terakotowych o wym. 30x30 cm po pow. 3,60m2, wymianie płytek ściennych w pomieszczeniu kuchni o pow. 4,16m2, dostawę stołów drewnianych szt. 4, krzeseł składanych szt.50, wymianę zlewozmywaka z blachy nierdzewnej w szafce kuchennej szt. 1, wymianę miski ustępowej na kompakt wraz z podejściem szt1., wymianę rur spustowych , deszczowych śr. 10 cm. mb 10,65, dwukrotne malowanie ścian wewnętrznych farbami emulsyjnymi - 166,73m2, dwukrotne malowanie sufitów -168,88m2, opalanie i malowanie elewacji farbami olejnymi, wymianę skrzydeł drzwiowych płycinowych, oszklonych, wewnętrznych -6m2, wymianę drzwi zewnętrznych wraz z futryną na antywłamaniowe, wymianę przewodów elektrycznych o przekroju żył do Cu 24 mm w rurkach -47 m, wymiana puszek podtynkowych śr. 60 mm -10 szt., wymianę natynkowo-wtynkowych puszek szczękowych do przyborów -10 szt. wymianę gniazd wtyczkowych trzybiegunowych do 16 A - 10 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: . Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych - w gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali w sposób należyty (rozpoczęli i zakończyli) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie obiektów infrastruktury rekreacyjno-sportowej, a wartość każdej z robót wynosiła co najmniej 300.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1). Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, załączy do oferty dokumenty potwierdzające charakter stosunku, jaki będzie łączył go z tym podmiotem oraz wskazujące zakres i okres udziału tego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, załączają do oferty oryginał pełnomocnictwa. 3) Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniewino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gniewino ul. Pomorska 20/4; 84-250 Gniewino.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Gniewino ul. Pomorska 8; 84-250 Gniewino.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działanie Odnowa i Rozwój Wsi..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" przy al. Partyzantów 32 w Kędzierzynie-Koźlu
- Wykonanie boiska wraz z placem zabaw i infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Tęgoborzy
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową placu zabaw w Miastkowie Kościelnym przy ul. Szkolnej
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
- Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz szachtu windy osobowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ZSP w Radzyniu Podlaskim - I Etap
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Rzerzęczyce w Gminie Kłomnice
więcej: Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.