eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniasukcesywne dostawy rurek intubacyjnych, zbrojonych, ustno-gardłowych, tracheostomijnych oraz filtrów przeciwbakteryjnych do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Gdynia: sukcesywne dostawy rurek intubacyjnych, zbrojonych, ustno-gardłowych, tracheostomijnych oraz filtrów przeciwbakteryjnych do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni
Numer ogłoszenia: 168491 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, fax 058 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalmiejski-gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy rurek intubacyjnych, zbrojonych, ustno-gardłowych, tracheostomijnych oraz filtrów przeciwbakteryjnych do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy rurek intubacyjnych, zbrojonych, ustno-gardłowych, tracheostomijnych oraz filtrów przeciwbakteryjnych do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni - 33 449 sztuk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: - wadium: 6 424 zł, w tym: GRUPA 1 - 322 zł, GRUPA 2 - 2 490 zł, GRUPA 3 - 410 zł, GRUPA 4 - 1 212 zł, GRUPA 5 - 462 zł, GRUPA 6 - 1 480 zł, GRUPA 7 - 48 zł. - zabezpieczenie należytego wykonania umowy - nie jest wymagane ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki : a/ posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: dla GRUPY 1 - 9 000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych), dla GRUPY 2 - 65 000 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych), dla GRUPY 3 - 11 000 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych), dla GRUPY 4 - 31 000 zł (słownie: trzydzieści jeden tysięcy złotych), dla GRUPY 5 - 12 000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych), dla GRUPY 6 - 37 000 zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych), dla GRUPY 7 - 1 200 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną grupę - wartość środków własnych lub zdolność kredytowa nie może być mniejsza niż suma wartości kwot określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych grup asortymentowych, na które Wykonawca składa ofertę. III. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zobowiązani są legitymować się wykonaniem , w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostawy/dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (rurki i/lub filtry) o wartości brutto nie mniejszej niż: dla GRUPY 1 - 9 000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych), dla GRUPY 2 - 65 000 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych), dla GRUPY 3 - 11 000 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych), dla GRUPY 4 - 31 000 zł (słownie: trzydzieści jeden tysięcy złotych), dla GRUPY 5 - 12 000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych), dla GRUPY 6 - 37 000 zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych), dla GRUPY 7 - 1 200 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną grupę - wartość wykonanych/ wykonywanych dostaw/dostawy przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), nie może być mniejsza niż suma wartości dostaw określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych grup asortymentowych, na które Wykonawca składa ofertę. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4, 5, 6, 7, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) złożenie oświadczenia zgodnego z treścią art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych I. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: składa dokument/dokumenty zgodnie z postanowieniami §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żąda Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87, poz.605). B. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na kwotę nie mniejszą niż: dla GRUPY 1 - 9 000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych), dla GRUPY 2 - 65 000 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych), dla GRUPY 3 - 11 000 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych), dla GRUPY 4 - 31 000 zł (słownie: trzydzieści jeden tysięcy złotych), dla GRUPY 5 - 12 000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych), dla GRUPY 6 - 37 000 zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych), dla GRUPY 7 - 1 200 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych). (informacje o których mowa wyżej, określone w walucie innej niż PLN , będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego na 14 dni przed terminem otwarcia ofert ) . W przypadku składania oferty na więcej niż jedną grupę wartość środków własnych lub zdolność kredytowa nie może być mniejsza niż suma wartości kwot określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych grup asortymentowych, na które Wykonawca składa ofertę. b) oświadczenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. C. W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń; a) złożenie wykazu dostawy/dostaw odpowiadających/cej swoją wartością i rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej/ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. b) złożenie dokumentów potwierdzających, że dostawa/dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie. D. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo : a/ dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii. b/ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentów wymienionych w pkt..3 ust. II lit.a), b), c), d) oraz oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania . Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Jakość oferowanego asortymentu - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81- 348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81- 348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 20.11.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: a/ Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się w formie elektronicznej. b/ Ponadto Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia: - formularza oferty, - formularza cenowego, - wzorów przedmiotu postępowania, którego dotyczy oferta złożona przez wykonawcę, - protokołu z przekazania testerów, - opisów oferowanego asortymentu dokonanych przez producentów asortymentu potwierdzających rodzaj materiału z którego jest wykonany (dotyczy grup 1, 2, 3, 5), - opisów oferowanego asortymentu dokonanych przez producentów asortymentu potwierdzających stopień skuteczności oraz skuteczność filtracji w teście HEPA (dotyczy grupy 4), - oświadczenia, że oferowany asortyment posiada niezbędne świadectwa i certyfikaty dopuszczające go do stosowania i obrotu na terenie Polski i krajów UE.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki intubacyjne, rurki intubacyjne zbrojone - 700 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanego asortymentu - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki intubacyjne, rurki intubacyjne zbrojone - 10 460 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanego asortymentu - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GRUPA 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki ustno-gardłowe - 6 400 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanego asortymentu - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GRUPA 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtry antybakteryjno-wirusowe - 14 400 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanego asortymentu - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GRUPA 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki tracheostomijne - 300 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanego asortymentu - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GRUPA 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki tracheostomijne - 874 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanego asortymentu - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: GRUPA 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki tracheostomijne - 15 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość oferowanego asortymentu - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.