Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-23
Koszalin: KANIULE DO ŻYŁ OBWODOWYCH, OPATRUNKI NA WKŁUCIA, IGŁY DO BIOPSJI I LOKALIZACYJNE, IGŁY DO WLEWÓW DŁUGOTERMINOWYCH
Numer ogłoszenia: 168509 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, fax (094) 3488103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KANIULE DO ŻYŁ OBWODOWYCH, OPATRUNKI NA WKŁUCIA, IGŁY DO BIOPSJI I LOKALIZACYJNE, IGŁY DO WLEWÓW DŁUGOTERMINOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule do żył obwodowych 24G i 26G - 12 000 szt., Kaniule do żył obwodowych 22G - 30 000 szt., Kaniule do żył obwodowych 20G - 30 000 szt., Kaniule do żył obwodowych 18G - 15 000 szt., Kaniule do żył obwodowych 17G - 2 500 szt., Kaniule do żył obwodowych 16G - 1 200 szt., Kaniule do żył obwodowych 14G -1 000 szt., Koreczki do kaniul - 40 000 szt., Obturatory do kaniul 22G - 10 000 szt., Obturatory do kaniul 20G - 10 000 szt., Obturatory do kaniul 18G - 2 000 szt., Obturatory do kaniul 17G - 300 szt., Obturatory do kaniul 16G - 100 szt., Opatrunek włókninowy 75-85mm x 50-70mm - 100 000 szt., Opatrunek przezroczysty 60-35mm x 70-75mm - 2 000 szt., Kaniula dotętnicza 20G x 45mm - 1 200 szt., Igła do biopsji gruboigłowej 14Gx13cm 14Gx16 cm - 700 szt., Igła lokalizacyjna 20G/107mm - 70 szt., Igła lokalizacyjna 20G/137mm - 30 szt., igły do wlewów długoterminowych z zaworem bezpieczeństwa 20G/19mm-20 mm - 160 szt., igły do wlewów długoterminowych z zaworem bezpieczeństwa 20G/25mm-27 mm - 90 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; b)nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub mają wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu; c)nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: 1)Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, 2)w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcą, warunek zostanie uznany za spełniony, 3)w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4)aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5)oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KANIULE, KORECZKI I OBTURATORY DO ŻYŁ OBWODOWYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule do żył obwodowych 24G i 26G - 12 000 szt., Kaniule do żył obwodowych 22G - 30 000 szt., Kaniule do żył obwodowych 20G - 30 000 szt.. Kaniule do żył obwodowych 18G - 15 000 szt., Kaniule do żył obwodowych 17G - 2 500 szt., Kaniule do żył obwodowych 16G - 1 200 szt., Kaniule do żył obwodowych 14G - 1 000 szt., Koreczki do kaniul - 40 000 szt., Obturatory do kaniul 22G - 10 000 szt., Obturatory do kaniul 20G - 10 000 szt., Obturatory do kaniul 18G - 2 000 szt., Obturatory do kaniul 17G - 300 szt., Obturatory do kaniul 16G - 100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OPATRUNKI NA WKŁUCIA JAŁOWE, JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek włókninowy 75-85mm x 50-70mm - 100 000 szt., Opatrunek przezroczysty 60-35mm x 70-75mm - 2 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KANIULA DOTĘTNICZA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula dotętnicza 20G x 45mm - 1 200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IGŁY DO BIOPSJI GRUBOIGŁOWEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do biopsji gruboigłowej 14Gx13cm 14Gx16 cm - 700 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: IGŁY LOKALIZACYJNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła lokalizacyjna 20G/107mm - 70 szt., Igła lokalizacyjna 20G/137mm - 30 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: IGŁY DO WLEWÓW DŁUGOTERMINOWYCH Z ZAWOREM BEZPIECZEŃSTWA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły do wlewów długoterminowych z zaworem bezpieczeństwa 20G/19mm-20 mm - 160 szt., igły do wlewów długoterminowych z zaworem bezpieczeństwa 20G/25mm-27 mm - 90 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługa konserwacji oraz napraw myjni pojazdów gąsienicowych i kołowych na rzecz 17 WOG Koszalin w latach 2025-2027 (2 zadania).
- Prace remontowe budynku warsztatowego nr 5 na kompleksu wojskowego przy ul. Zwycięstwa w Darłowie (DZSW).
- "Dostawa kwiatów jednorocznych i wieloletnich do obsadzenia rabat kwiatowych, klombów oraz kwietników na terenie miasta Koszalina ."
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Dostawa sprzętu kuchennego i stołowego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku (6 zadań).
- Butelki i smoczki jednorazowego użytku
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 wyrobów medycznych, środków biobójczych-12 części
- Dostawa wyrobów medycznych i materiałów jednorazowego użytku
- Dostawy fartuchów chirurgicznych
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.