Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-03
Zielona Góra: Wykonanie etapu I zadania pn. Budowa drogi łączącej Dzielnicę Kisielin z węzłem północnym S-3 i ul. Trasa Północna wraz z przebudową skrzyżowania ul. Szosa Kisielińska i os. Pomorskie
Numer ogłoszenia: 16850 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zielona-gora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie etapu I zadania pn. Budowa drogi łączącej Dzielnicę Kisielin z węzłem północnym S-3 i ul. Trasa Północna wraz z przebudową skrzyżowania ul. Szosa Kisielińska i os. Pomorskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie etapu I zadania pn. Budowa drogi łączącej Dzielnicę Kisielin z węzłem północnym S-3 i ul. Trasa Północna wraz z przebudową skrzyżowania ul. Szosa Kisielińska i os. Pomorskie. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 3. Charakterystyka techniczna dróg: 1) Droga wojewódzka nr 282 - Szosa Kisielińska. Klasa drogi - G, Pasy ruchu - 3,5m, Prędkość projektowana - 70km/h, Dopuszczalne obciążenie - 115kN/oś, Kategoria ruchu - KR 3, na okres perspektywiczny - KR4. 2) Droga gminna - ul. Kętrzyńska. Kategoria - obecnie gminna, po podłączeniu do drogi krajowej 32 bis wojewódzka, Klasa - obecnie dojazdowa -D, docelowo - zbiorcza - Z, Jezdnia - dwa pasy ruchu - 2x3,5m, Prędkość projektowana - 70km/h, Dopuszczalne obciążenie - 115kN/oś, Kategoria ruchu - aktualna - KR3, 3) Skrzyżowanie ulic: Szosa Kisielińska, Kętrzyńska, Os. Pomorskie - małe rondo. Klasyfikacja ronda: małe rondo projektowane na terenie zabudowy, przy prędkości dojazdu do ronda 50-60km/h, jednopasmowe, Średnica zewnętrzna ronda - 32,8m, Średnica wyspy środkowej - 18,5m, Szerokość jezdni ronda - 5,5m, Szerokość pierścienia - 1,5m, Pochylenie jezdni i pierścienia ronda - 2%, 3%, Szerokość pasów ruchu na wlocie - 3,5-3,75m, na wylocie - 4,0-4,5m, 4. W realizację zamówienia wchodzą m. in. następujące elementy: 1) Roboty drogowe: a) Roboty rozbiórkowe (rozebranie krawężników 15x30 na ławie betonowej, obrzeży betonowych, chodników z płyt betonowych 30x30, nawierzchni bitumicznych na podbudowie z tłucznia, płyt żelbetowych, nawierzchni z kostki betonowej brukowej), b) Mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno przy użyciu frezarki z odwiezieniem destruktu na miejsce wskazane przez Inwestora, c) Nawierzchnie z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/25, asfalt D50/70 (warstwa wiążąca), grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, d) Nawierzchnie z mieszanek natryskowo-grysowej SMA o uziarnieniu 0/12.8 mm, (warstwa ścieralna), grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, e) Nawierzchnie z kostki kamiennej granitowej rzędowej o wysokości 14x16 cm, na podsypce cementowo-piaskowej o regularnym kształcie na pierścieniu najazdowym ronda, f) Nawierzchnie z kostki betonowej szarej Holland grubości 80 mm, na podsypce cementowo-piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, g) Nawierzchnie z kostki betonowej czerwonej Holland grubości 80 mm, na podsypce cementowo-piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - na wysepkach segregujących ruch na rondzie, h) Nawierzchnie z kostki betonowej szarej Holland grubości 80 mm, na podsypce cementowo-piaskowej grubości 30 mm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - zatoka autobusowa, i) Nawierzchnia z kamienia tłuczonego, grubość warstwy po uwałowaniu 20 cm - zatoka dla maszyn obsługujących separator przy ul. Kętrzyńskiej, j) Wzmacnianie nawierzchni geosyntetykami sposobem ręcznym (geosiatka o sztywnych węzłach typu AR1) - na połączeniu starej i nowej konstrukcji jezdni, k) Chodniki z kostki betonowej szarej Holland grubości 80 mm, na podsypce cementowo-piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, l) Oznakowanie poziome jezdni farbą gruboziarnistą, linie, krawędzie, strzałki i inne symbole malowane ręcznie, m) Pionowe znaki drogowe, n) Bariery ochronne stalowe, o) Krawężniki betonowe wystające, ścięte o wymiarach 15x30 cm, wraz z wykonaniem ław betonowych b15 z oporem, p) Krawężniki kamienne najazdowe o wymiarach 15x25 cm, wraz z wykonaniem ław betonowych, na podsypce cementowo-piaskowej - rondo, q) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm, wraz z wykonaniem ław betonowych B15 z oporem, r) Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22 cm, wraz z wykonaniem ław betonowych B15 z oporem - rondo, przejścia dla pieszych, s) Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm, na podsypce piaskowej spoiny wypełniane piaskiem, t) Humusowanie wraz z obsianiem pobocza drogi, u) Usunięcie drzew i krzewów, v) Zagospodarowanie ronda (nasadzenia, droga dojazdowa dla samochodu specjalnego do obsługi oświetlenia). 2) Roboty sanitarne - kanalizacja deszczowa: a) Demontaż rurociągu betonowego o śr. 500 mm, b) Demontaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200 mm, c) Demontaż studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śr. 500 mm, d) Demontaż rurociągu z tworzyw sztucznych o śr. 200 mm, e) Montaż studni rewizyjnych prefabrykowanych o średnicy 1200 mm o głębokości do 2,5 m, w gotowym wykopie, ze zwężką, bez pierścienia odciążającego z włazem D400 (włazy do studni wykonać z wypełnieniem betonowym bez otworów wentylacyjnych), f) Montaż studni rewizyjnych prefabrykowanych o średnicy 1500 mm o głębokości do 2,5 m, w gotowym wykopie, ze zwężką, bez pierścienia odciążającego z włazem D400, g) Montaż studni rewizyjnych prefabrykowanych o średnicy 1200 mm o głębokości do 2,0 m, w gotowym wykopie z płytą nastudzienną, pierścieniem odciążającym z włazem D400, h) Montaż studni rewizyjnych prefabrykowanych o średnicy 1500 mm o głębokości do 3,0 m, w gotowym wykopie z płytą nastudzienną, pierścieniem odciążającym z włazem D400, i) Montaż studni rewizyjnych prefabrykowanych o średnicy 1200 mm o głębokości do 2,5 m, w gotowym wykopie, ze zwężką, bez pierścienia odciążającego z włazem C250, j) Montaż studzienek ściekowych ulicznych betonowych o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu i pierścieniem odciążającym, k) Montaż separatorów SWP-2 i SEP-3, l) Wykonanie i montaż kraty ocynkowanej 500x600 mm z prętów i kątowników, m) Kanały z rur PVC. Rurociągi PVC o średnicy zewnętrznej 200 mm, 315 mm, 500 mm łączone na wcisk - lite kl.S, n) Próba wodna szczelności kanałów, o) Przegląd kamerą kanałów i studzienek, 3) Przebudowa kolizji urządzeń elektroenergetycznych 15 kV: a) Demontaż linii napowietrznej SN-15kV, b) Demontaż słupów żelbetowych BSW pojedynczych o długości żerdzi 12m z osprzętem, c) Demontaż słupów żelbetowych BSW rozkracznych z żerdziami o długości 12m z osprzętem, d) Demontaż słupów żelbetowych ŻN rozkracznych z żerdziami o długości 12m z osprzętem, e) Montaż i stawianie słupów wirowanych o długości żerdzi 12m z osprzętem, f) Ułożenie kabli jednożyłowych XRUHAKX 1x120 mm2 w rowach kablowych, rurach osłonowych, na słupie (linia kablowa SN-15kV 3xXRUHAKX 1x120 mm2), 4) Przebudowa oświetlenia drogowego: a) Demontaż istniejącej szafki oświetleniowej 4-polowej, b) Montaż nowej szafki oświetleniowej 8-polowej, c) Demontaż istniejących słupów oświetleniowych, d) Demontaż opraw oświetleniowych z wysięgników słupów, e) Demontaż istniejących kabli oświetleniowych o masie do 2,0 kg/m, f) Układanie kabli oświetleniowych YKY 4x25 mm2 w rowie kablowym, w rurach osłonowych i słupach, g) Układanie kabli oświetleniowych YKY 4x16 mm2 w rowie kablowym, w rurach osłonowych i słupach, h) Montaż słupa oświetleniowego aluminiowego jednoelementowego cylindryczno-stożkowego wkopywanego do ziemi o całkowitej długości 10 m (dł. części podziemnej słupa - 1,5 m, wysokość nad gruntem - 8,5 m). Słup na całej długości anodowany na kolor naturalny o minimalnej grubości powłoki anodowej - 20 mikronów. Słup w części wkopywanej do ziemi, jak również do wysokości 350 mm od powierzchni terenu, zabezpieczony dodatkowo warstwą elastomeru poliuretanowego w kolorze zbliżonym do koloru słupa. Grubość ścianki na całej długości słupa - minimum 4 mm. Średnica rury w dolnej części słupa i na styku z gruntem winna wynosić O 180 mm, na szczycie O 60 mm na długości 18 cm w celu umożliwienia montażu wysięgnika. Wysięgnik aluminiowy pojedynczy o długości ramienia 1,5 m wykonany z giętej rury aluminiowej o średnicy O 60 mm i spawany do głowicy aluminiowej o średnicy zewnętrznej O 76 mm. Wysięgnik anodowany na kolor naturalny o minimalnej grubości powłoki anodowej 20 mikronów. Całkowita wysokość zawieszenia oprawy oświetleniowej h=9,0 m. Słup oświetleniowy wyposażony w tabliczkę bezpiecznikową lub złącze bezpiecznikowe typu IZK. Na słupie zamontować tabliczkę aluminiową z numeracją słupa. i) Montaż opraw oświetleniowych SGS-203/150W z kloszem z poliwęglanu i lampą SON-T Plus 150W na wysięgnikach słupów, j) Montaż masztu oświetleniowego o wysokości 12,5 m nad poziom terenu z koroną czteroramienną. Wzmocniony maszt aluminiowy, dwuelementowy, cylindryczno stożkowy, bezszwowy o całkowitej wysokości 12,5m (wg załączonego rysunku). Maszt na całej długości anodowany na kolor naturalny na minimalnej grubości powłoki anodowej 20 mikronów. Maszt wzmocniony od podstawy do wysokości 1150mm rurą o grubości ścianki 5 mm. Średnica masztu przy podstawie winna wynosić O 225mm, a na szczycie O 100 mm. Grubość ścianki słupa od 5,0 mm do 4,2 mm. Maszt musi być przystosowany do montażu na prefabrykowanym fundamencie B-80. Końcówki śrub fundamentowych należy zabezpieczyć tulejkami termokurczliwymi w miejscu osadzenia podstawy masztu. Maszt winien być wyposażony we wnękę, pod zabudowę złącza bezpiecznikowego. Maszt do wysokości 350 mm od gruntu winien być zabezpieczony elastomerem poliuretanowym w kolorze zbliżonym do koloru słupa. Aluminiowa korona czteroramienna WRK-4 o długości ramion 1250 mm o kącie wzniosu 5 stopni (wg załączonego rysunku). Ramiona winny być wykonane z rur aluminiowych anodowanych o średnicy O 60 mm, grubości ścianki min. 3,5 mm. Ramiona przyspawane do głowicy aluminiowej o średnicy O 100 mm, która montowana jest na wyżej opisanym maszcie. 5) Likwidacja kolizji sieci telekomunikacyjnej: a) Demontaż kabla XTKMXn napowietrznego samonośnego, b) Demontaż słupów pojedynczych o długości 10m oszczudlonych, c) Budowa studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych typu SKR-1, d) Budowa kanalizacji kablowej 1-otworowej z rur PCW, e) Układanie kabla XzTKMXpw 10x4x0,5mm w rowie kablowym, f) Wciąganie kabla XzTKMXpw 10x4x0,5mm w wolny otwór kanalizacji kablowej, g) Wprowadzenie kabla XzTKMXpw 10x4x0,5mm na słup drewniany. 5. Przy wycenie robót budowlanych należy uwzględnić poniższe uwagi oraz zmiany w stosunku do informacji zawartych w dokumentacji projektowej: 1) Przebudowa sieci wodociągowej ujęta w dokumentacji projektowej j.w. nie jest objęta zakresem przedmiotu zamówienia. 2) W miejscu kolizji projektowanej sieci wodociągowej z drogą należy umieścić przepusty pod drogą - rura stalowa o średnicy min. 320 mm o długości 12 m wraz z uszczelnieniem końców. 3) Należy wyregulować do projektowanych rzędnych nawierzchni jezdni i chodników wszystkie urządzenia (skrzynki wodociągowe i gazowe, włazy studni telekomunikacyjnych i rewizyjnych oraz kratki ściekowe). Położenie urządzeń w stosunku do otaczającej nawierzchni: kratka ściekowa - 5 mm poniżej poziomu nawierzchni, pozostałe urządzenia - w poziomie nawierzchni. Urządzenia znajdujące się w terenach zielonych powinny znajdować się na wysokości min. 8 cm ponad terenem i być zabezpieczone tzw. kopertą betonową. 4) Wszystkie włazy do studni rewizyjnych wykonać z wypełnieniem betonowym bez otworów wentylacyjnych. 5) Wpusty kanalizacji deszczowej należy wyposażyć w pierścienie odciążające klasy D400. 6) Należy uwzględnić przegląd kamerą wykonanych sieci. 7) Połączenia z istniejącymi ulicami i wjazdami należy przebudować w sposób zapewniający dalszą funkcjonalność. 8) Należy ująć zagospodarowanie poboczy drogi wraz z ewentualnym formowaniem skarp (humusowanie ziemią urodzajną o grubości 10cm wraz z obsianiem trawą i pielęgnacją w okresie gwarancyjnym - 1 rok). 9) W stosunku do dokumentacji projektowej branży drogowej nastąpi zmiana zagospodarowania projektowanego ronda, zostanie wykonana droga dojazdowa z płyt betonowych ażurowych dla sprzętu obsługującego oświetlenie uliczne oraz zostaną wykonane nasadzenia roślin. Przyjęto następujące zagospodarowanie ronda: a) Nasadzenia: kora średniorozdrobniona z drzew iglastych o grubości warstwy 5 cm - 230 m2, agrowłóknina - 230 m2, Bukszpan wieczniezielony forma kulista - Buxus sempervirens Suffruticosa o wys. 60cm - 100szt., Berberys thunbergii - Berberys thunbergii green carpet - w doniczce o poj. min. 2 l (min 5 pędów o długości od 30cm) - 40szt, Ostrokrzew - Ilex x meserveae Blue Prince - o wysokości 1,30m - 3 szt., Ognik - Pyracantha Orange Glow o wysokości 1,30m - 9 szt., Rośliny cebulowe (koloru czerwonego - Red Emperor oraz koloru żółtego - Candela) - 2000 szt. (1000 szt. koloru żółtego + 1000 szt. koloru czerwonego). b) Droga dojazdowa o powierzchni 40 m2: płyty betonowe ażurowe o grubości 10 cm, podsypka żwirowa o grubości 20 cm. 10) Równość poprzeczna i podłużna nawierzchni mineralno - asfaltowych winna być zgodna z Wymaganiami Technicznymi WT-2 2008 Nawierzchnie asfaltowe na drogach publicznych i WT-2 2010 Mieszanki mineralno - asfaltowe oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. 11) Należy przyjąć słup oświetleniowy aluminiowy jednoelementowy cylindryczno-stożkowego wkopywany do ziemi o całkowitej długości 10 m (dł. części podziemnej słupa - 1,5 m, wysokość nad gruntem - 8,5 m) jw., 12) W stosunku do dokumentacji projektowej branży elektrycznej zakres I etapu należy powiększyć o jedno przęsło linii oświetleniowej oraz 1 słup i jedną oprawę oświetleniową o długości kabla 36m o parametrach przyjętych w dokumentacji projektowej, 13) Odstępuje się od realizacji opraw oświetleniowych systemu zebra - 3 szt. zamontowanych na słupach o wysokości 7m - 2 szt., w zamian należy zainstalować oprawy SGS-203/150W z kloszem z poliwęglanu i lampą SON-T Plus 150W na słupach z wysięgnikami jak na pozostałym odcinku - 2 szt. 14) Materiał w postaci karpiny i gałęzi Wykonawca przewiezie na wysypisko (Racula - wysypisko miejskie). W wycenie należy ująć załadunek, transport, rozładunek i utylizację we wskazanym miejscu. Materiał w postaci dłużyc Wykonawca przewiezie na magazyn Zamawiającego na odległość do 10 km (magazyn ZGKiM - ul. Zjednoczenia 110 w Zielonej Górze). W wycenie należy ująć załadunek, transport i rozładunek we wskazanym miejscu. 15) Materiały nadające się do ponownego wykorzystania (krawężniki, obrzeża, płytki chodnikowe) Wykonawca przewiezie na magazyn Zamawiającego (magazyn ZGKiM - ul. Zjednoczenia) - ocena stanu materiałów na etapie wykonywania robót. W wycenie należy ująć załadunek, transport i rozładunek we wskazanym miejscu. 16) Materiały z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca przewiezie na wysypisko miejskie w Raculi. W wycenie należy ująć załadunek, transport, rozładunek i utylizację we wskazanym miejscu. 17) Zdemontowane słupy, oprawy i kable zostaną zakwalifikowane przez Zamawiającego do dalszego wykorzystania (wywóz na magazyn ZGKiM, ul. Zjednoczenia 110 w Zielonej Górze) lub do utylizacji (wywóz na magazyn ENEA Operator Rejon Dystrybucji, ul. Prosta 15 w Zielonej Górze). W wycenie należy ująć załadunek, transport i rozładunek we wskazanych miejscach. 18) Destrukt bitumiczny zostanie przewieziony przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Miasta Zielona Góra. W wycenie należy ująć załadunek, transport na odległość do 10 km i rozładunek materiału z rozbiórki we wskazanym miejscu. 6. Wykonanie przedmiotu zamówienia według zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego, który będzie załącznikiem do umowy. 7. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania (m.in. opłaty za utylizację, opłaty za obsługę geodezyjną i wykonanie map powykonawczych, opłaty za wydanie decyzji przez organy wymienione w Prawie Budowlanym niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz inne opłaty niezbędne dla realizacji inwestycji) zgodnie z dokumentacją projektową i SIWZ. 8. Ustalona w umowie wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez wykonawcę kosztów ich realizacji. 9. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca. 10. Złożenie przez Wykonawcę oferty oznacza, że dokumentacja projektowa jest kompletna i nadaje się do prawidłowego wykonania robót. W związku z powyższym nie może on uchylić się od odpowiedzialności za nienależyte wykonanie robót na podstawie dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 11. Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robot wraz ze wskazaniami objazdów i zapewnieniem dojazdu do istniejących posesji wraz z ewentualną budową tymczasowych odcinków dróg objazdowych wynikającej z przyjętej technologii robót. Organizację ruchu należy uzgodnić z właściwymi jednostkami, w tym z Miejskim Zakładem Komunikacji w Zielonej Górze. 12. Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót zanikających) oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu. 13. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją powykonawczą geodezyjną wszystkich prac (po 3 egz. dla każdej branży z oznaczeniem w kolorach wykonanych sieci i urządzeń wraz z określeniem rzędnych ułożenia sieci, rzędne końcówek rur osłonowych, średnice rur oraz rodzaje rur wraz ze zlikwidowaniem na mapie zasadniczej miasta dotychczasowego przebiegu sieci). 14. Po demontażu obiektów placu budowy należy doprowadzić teren do stanu pierwotnego. 15. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: 1) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia; 2) harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji; 3) sporządzony kosztorys wykonania prac w celu sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji. 16. Wykonawca udzieli gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia na okres 5 lat i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 30.000,00 złotych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania o minimalnej wartości 1.200.000,00 zł brutto w zakresie budowy lub przebudowy drogi wraz kanalizacją deszczową i oświetleniem udokumentowane, że zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (Zamawiający dopuszcza sumowanie robót budowlanych celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego pod warunkiem wykonania jednego zadania w zakresie budowy lub przebudowy drogi wraz z kanalizacją deszczową i oświetleniem na kwotę minimum 500.000,00 zł brutto); Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3),.6.1.6) oraz 6.1.9) SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) drogowej bez ograniczeń; 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; 4) telekomunikacyjnej co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3), 6.1.7) - 6.1.9) SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty i oświadczenia niezbędne do przeprowadzenia postępowania, wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3) pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp; 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z pkt 39 SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pok. 408. Cena za SIWZ 308,96 zł, wraz z kosztami przesyłki 318,36 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pok. 408..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- Wykonanie badań laboratoryjnych przy robotach drogowych i mostowych na drogach wojewódzkich województwa lubuskiego w latach 2025-2027
- NZ.261.62.2024 Sukcesywne dostawy asortymentu do zabiegów ortopedyczno-urazowych wraz z akcesoriami umożliwiającymi ich wszczepienie na potrzeby chirurgii dziecięcej
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do Zespołu Edukacyjnego nr 2 w Zielonej Górze.
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji wizyty studyjnej do Danii z udziałem członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji ds. kształcenia ustawicznego i uczenia się przez całe życie (...)
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku CRS przy ul. Sulechowskiej 41 w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie awarii sieci wodociągowych, ujęć wody i stacji uzdatniania wody, sieci kanalizacyjnych oraz przydomowych i strefowych przepompowni ścieków w 2025 roku na terenie gminy Łowicz
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
- "Przebudowa drogi powiatowej nr P 1592 R Przeworsk - Ujezna - Pełkinie w km 6+350 - 7+592,5"
- "BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ" - ETAP I
- Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych w podziale na 2 zadania: Zadanie nr 1: DK63 w miejscowości Gostchorz Zadanie nr 2: DK2 w miejscowości Gręzów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.