Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-02
Warszawa: Rewitalizacja budynków zabytkowych części Pragi - budynków mieszkalnych przy ul. Białostockiej 6 i ul. Białostockiej 8 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 168519 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto st. Warszawa Dzielnica Praga Północ , ul. ks. I. Kłopotowskiego 15, 00-987 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5900210, 59-00214, faks 022 5900215.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prapa-pn.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja budynków zabytkowych części Pragi - budynków mieszkalnych przy ul. Białostockiej 6 i ul. Białostockiej 8 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych rewitalizacji w budynkach mieszkalnych, komunalnych przy ul. Białostockiej 6 i ul. Białostockiej 8 w Warszawie. Zakres robót obejmuje: 1) pokrycie dachu i rekonstrukcja kominów 2) wykonanie elewacji 3) roboty budowlane na balkonach 4) roboty budowlane konstrukcji drewnianych i stropu nad ostatnią kondygnacją 5) wymiana stolarski okiennej i drzwi 6) roboty budowlane na klatkach schodowych oraz w piwnicach 7) roboty budowlane nawierzchni podwórka, budowa altany śmietnikowej 8) doposażenie budynków w instalacje ccw i c.o. 9) wymiana instalacji wod-kan 10) wykonanie instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych 11) wykonanie technologii automatyki w węźle cieplnym 12) roboty instalacyjno budowlane w węźle cieplnym 13) wykonanie przebudowy przykanalika do budynku przy ul. Białostockiej 6 14) wykonanie przebudowy przykanalika do budynku przy ul. Białostockiej 8 15) roboty elektryczne w węźle cieplnym 16) przesadzenie i wycinka drzew według inwentaryzacji 17) obsługa geodezyjna 18) projekt organizacji ruchu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 70000.00PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 1. wykażą, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 roboty remontowe w zakresie robót budowlanych (w tym: konstrukcja drewniana, elewacja, stolarska okienna) i instalacyjnych (sanitarne i elektryczne) o wartości minimum 2 miliony złotych brutto każda ; 2. dysponują co najmniej 4 osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno budowlanej (1 osoba) i instalacyjnej:w zakresie instalacji sanitarnych (1osoba) i w zakresie instalacji elektrycznych (1osoba), drogowej (1 osoba) oraz są wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób z wyżej wymienionymi uprawnieniami budowlanymi; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wysokości minimum 1 miliona złotych; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią wzoru załącznika Nr 4; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe oświadczenie składa w imieniu wszystkich pełnomocnik Wykonawców. 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych-zgodnie z treścią wzoru określonego w załączniku Nr 5; W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie to składa każdy Wykonawca odrębnie. 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy Wykonawca składa ten dokument odrębnie. 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 roboty remontowe w zakresie robót budowlanych (w tym: konstrukcja drewniana, elewacja, stolarka okienna) i instalacyjnych (sanitarne i elektryczne) o wartości brutto minimum 2 mln złotych brutto każda - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6; Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten ma być spełniony łącznie przez te podmioty. 5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7; Do wykazu należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej i instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych, drogowej oraz ważne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 5.a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie (załącznik Nr 7), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten ma być spełniony łącznie przez te podmioty. 6) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca na dzień składania oferty jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wysokości minimum 1 miliona złotych. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten ma być spełniony łącznie przez te podmioty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praga-pn.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w formie papierowej na wniosek wykonawcy - ( cena 400,00 zł) w siedzibie Zamawiającego, WOM parter, stanowisko 18, godz.8:00-16:00, opłata w kasie na parterze;.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. ks.I.Kłopotowskiego15 pok. 339, III p. (Wydział Zamówień Publicznych), 03-708 Warszawa..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.