Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-23
Kędzierzyn-Koźle: Dostawa materiałów dydaktycznych i sprzętów na potrzeby projektu
Dobry zawód lepsza przyszłość
Numer ogłoszenia: 168528 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu , pl. Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4833116.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.POWIAT.KEDZIERZYN-KOZLE.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów dydaktycznych i sprzętów na potrzeby projektu Dobry zawód lepsza przyszłość.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, projektorów multimedialnych oraz innych sprzętów i materiałów opisanych szczegółowo w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stanowiących jednocześnie opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia wyszczególnionych w dalszej części ogłoszenia. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pod nazwą: Dobry zawód - lepsza przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i przeznaczony jest dla szkół Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionego warunków na podstawie złożonego oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 i 6a SIWZ. Na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionego warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 i 6a SIWZ. Na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionego warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 i 6a SIWZ. Na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionego warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 i 6a SIWZ. Na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionego warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 i 6a SIWZ. Na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (np. pełnomocnictwa)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.kedzierzyn-kozle.pl/cms/php/strona.php3?cms=cms_powkk&lad=a&id_dzi=1&id_men=7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu Plac Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn- Koźle, Wydział Gospodarczy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu Plac Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn- Koźle, Wydział Gospodarczy II piętro pokój nr 30..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt nr POKL.09.02.00-16-020/11 pn. Dobry zawód lepsza przyszłość realizowany przez Powiat Kędzierzyńsko- Kozielski w ramach działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Dobry zawód lepsza przyszłość.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa sprzętu komputerowego opisanego szczegółowo w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 30.23.31.32-5, 32.33.15.00-7, 30.23.31.80-6, 30.23.46.00-4, 32.42.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa projektorów multimedialnych i urządzeń drukujących na potrzeby projektu Dobry zawód lepsza przyszłość.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa projektorów multimedialnych i urządzeń drukujących opisanych szczegółowo w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 30.23.31.10-8, 30.23.21.30-4, 30.23.21.50-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oprogramowania FluidSIM na potrzeby projektu Dobry zawód lepsza przyszłość..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa oprogramowania FluidSIM 4.2 P (Pneumatyka) w wersji angielskiej dla 6 stanowisk zainstalowanych w sieci przeznaczonego do nauki projektowania mechatronicznych układów pneumatycznych. Oprogramowanie to może być instalowane na dowolnej ilości komputerów w sieci, pozwala jednak na jednoczesne uruchomienie na nie więcej niż 6 stanowiskach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu nagłaśniającego na potrzeby projektu Dobry zawód lepsza przyszłość..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa sprzętu nagłaśniającego oraz podobnego szczegółowo opisanego w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.00.00-8, 32.34.10.00-5, 32.34.20.00-2, 32.34.22.00-4, 32.34.23.00-5, 32.34.24.00-6, 32.34.24.10-9, 32.34.21.12-3, 32.34.30.00-9, 32.34.42.80-2, 32.35.13.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa kalkulatorów graficznych wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektu Dobry zawód lepsza przyszłość..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa kalkulatorów graficznych wraz z oprogramowanie (emulatorem komputerowym) szczegółowo opisanym w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.14.12.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa książek i podręczników na potrzeby projektu Dobry zawód lepsza przyszłość..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa nowych książek i podręczników szczegółowo opisanych w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.40.00-2, 22.11.41.00-3, 22.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa filmów szkoleniowych na potrzeby projektu Dobry zawód lepsza przyszłość..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa filmów szkoleniowych szczegółowo opisanych w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 32.35.45.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa oprogramowania edukacyjnego na potrzeby projektu Dobry zawód lepsza przyszłość..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa oprogramowania edukacyjnego szczegółowo opisanego w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.52.00.00-9, 48.52.10.00-6, 48.19.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa druków na potrzeby projektu Dobry zawód lepsza przyszłość..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa druków szczegółowo opisanych w załączniku nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa artykułów gastronomicznych na potrzeby projektu Dobry zawód lepsza przyszłość..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dostawa artykułów gastronomicznych szczegółowo opisanych w załączniku nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.22.10.00-7, 39.31.20.00-2, 39.24.11.30-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Wymiana okien, drzwi balkonowych i drzwi ewakuacyjnych w budynku C (elewacja wsch.) oraz okien w zapleczu świetlicy (elewacja zach. i półn.) w ZSTiO w Kędzierzynie-Koźlu przy ulicy Mostowej 7-ETAP II
- Wykonanie izolacji pionowej ścian piwnicznych głównego budynku szkoły wraz z remontem schodów wejściowych na plac apelowy i boisko w ZS nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu
- Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem trawników, poboczy, skarp i rowów znajdujących się w granicach pasa drogowego dróg powiatu w K-Koźlu i koszenie poboczy dróg zamiejskich w 2025r.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Sucharskiego w Kędzierzynie-Koźlu w ramach zadania pn.: Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze Gminy.
- Zakup samochodu typu hakowiec wraz z przyczepą w ramach leasingu operacyjnego
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjno - sportowego na os. Kuźniczka w ramach zadania budżetowego pn. "Projekt i wykonanie torów do gry w bule + minigolfa przy ul. Ogrodowej (II etap) - B.O."
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urządzeń,sprzętu i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU" (III)
- Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych społeczeństwa na terenie Gminy Łabowa
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz licencji oprogramowania
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Odnowienie licencji TeamViewer Corporate dla Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.