eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługa sprzątania pomieszczeń, chodnika i parkingu Sądu Okręgowego w Lublinie Pl. Czechowicza 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Lublin: Usługa sprzątania pomieszczeń, chodnika i parkingu Sądu Okręgowego w Lublinie Pl. Czechowicza 1
Numer ogłoszenia: 168558 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359164, fax 081 5359164.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.so.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wymiar sprawiedliwości.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń, chodnika i parkingu Sądu Okręgowego w Lublinie Pl. Czechowicza 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń Sądu Okręgowego w Lublinie w budynku przy ul. Pl. Czechowicza 1 o łącznej powierzchni 3180,94m² oraz sprzątanie chodnika i parkingu usytuowanego z boku budynku o powierzchni 501,66,00m². 1.Usługi codziennego sprzątania własnym sprzętem i własnymi środkami przez wszystkie dni robocze miesiąca (bez sobót, niedziel i świąt), średnio 21 dni w miesiącu, również w trakcie wykonywanych remontów obejmujących: biura, korytarze, toalety, klatki schodowe, pomieszczenia magazynowe, łazienki, hole: ZAKRES CIĄGŁEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI -utrzymanie czystości we wszystkich pomieszczeniach, -zamiatanie, zmywanie, pastowanie i froterowanie powierzchni podłóg, -odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów, chodników i mebli tapicerowanych, -wycieranie z kurzu wszystkich mebli, parapetów, lamp, kontaktów prądu, wyłączników oświetlenia, gniazd komputerowych, likwidowanie pajęczyn, -wyrzucanie śmieci z koszy i pojemników do tego przystosowanych, -mycia zlewozmywaków lub urządzeń o podobnym przeznaczeniu, -wycieranie drzwi i płytek naściennych i ich gruntowne mycie, -utrzymanie w czystości w WC, łazienkach - w tym mycie ich całego wyposażenia. 1. Korytarze: -zamiatanie i mycie posadzek, -utrzymanie w czystości wycieraczek, -odkurzanie poręczy schodowych i gablot, -utrzymanie w czystości naświetli oraz drzwi, -opróżnianie koszy na śmieci i popielniczek, -odkurzanie parapetów oraz wszelkich sprzętów znajdujących się na korytarzach, jak gabloty, obrazy, tablice, gaśnice, ksero, itp., -utrzymanie w czystości koszy na śmieci, lamp, naświetli, -usuwanie bieżących zabrudzeń ścian i sufitów, możliwych do wyczyszczenia, -odkurzanie wykładziny dywanowej, -odkurzanie i konserwacja boazerii drewnianej lub odboi z desek, -konserwacja parapetów, wykładziny PCV, lastryka, terakoty, -posprzątanie po ewentualnych awariach lub pracach remontowo-budowlanych. 2. Toalety i łazienki -zamiatanie i mycie posadzek, -utrzymanie w czystości umywalek, sedesów, luster, -bieżące uzupełnianie mydła w płynie, papieru toaletowego, środków zapachowych, -opróżnianie koszy na śmieci, -mycie płytek ceramicznych, -usuwanie bieżących zabrudzeń ścian i sufitów, możliwych do wyczyszczenia, -posprzątanie po ewentualnych awariach lub pracach remontowo-budowlanych. 3. Pomieszczenia biurowe -odkurzanie, mycie i konserwowanie wykładzin PCV, -zamiatanie, zmywanie, pastowanie i froterowanie powierzchni podłóg drewnianych, parkietu i paneli podłogowych, -odkurzanie mebli, wszelkich urządzeń, grzejników, -opróżnianie koszy na śmieci i popielniczek, -utrzymanie w czystości koszy na śmieci, lamp, naświetli, drzwi, -używanie środków do konserwacji mebli, -konserwacja parkietów, -odkurzanie wykładziny dywanowej, -odkurzanie mebli tapicerowanych, -mycie parapetów, gablot i szaf przeszklonych, -mycie i dezynfekcja aparatów telefonicznych, -usuwanie bieżących zabrudzeń ścian i sufitów, możliwych do wyczyszczenia, -posprzątanie po ewentualnych awariach lub pracach remontowo-budowlanych. 4. Ponadto wymaga się: Bieżącego wykładania i uzupełniania własnymi środkami higienicznymi wkładów do urządzeń (mydła w płynie, papieru toaletowego, środków zapachowych, worków do koszów na śmieci). W budynku na stałe zatrudnionych jest 76 osób. Dziennie przyjmowanych jest ok. 400 interesantów. Prace związane z utrzymaniem czystości posesji wokół budynku przy ul. Pl. Czechowicza 1 o łącznej powierzchni 501,66m² własnym sprzętem i własnymi środkami przez wszystkie dni robocze miesiąca : a/ codzienne sprzątanie chodnika wokół budynku i parkingu w godzinach rannych do godz. 7.30, przez wszystkie dni robocze miesiąca (oprócz sobót, niedziel i świąt) b/ codzienne opróżnianie koszy i wymiana plastikowych worków c/ w okresie zimowym usuwanie śniegu ręcznie lub mechanicznie i w razie potrzeby posypywanie piaskiem chodnika i parkingu d/ w okresie opadów śniegu lub śniegu z deszczem chodnik ma być utrzymany w czystości przez całą dobę, również w dni wolne od pracy i święta.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 2000,00zł. (słownie: dwa tysiące zł. ) w terminie składania ofert 2. Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczenia wniesienia wadium w formie oryginału. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium tylko w przypadku, gdy do skuteczności obowiązywania - zatrzymania przez zamawiającego wadium jest niezbędna forma oryginału. W innym przypadku wystarczającym jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 pzp. Ocena na zasadzie spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych dostaw / usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom / usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy / usługi te zostały wykonane należycie Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat wykonał minimum 3 usługi sprzątania pomieszczeń biurowych o wartości nie mniejszej niż 80 tys.zł brutto każda w sposób ciągły przez okres 12 miesięcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.so.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43 pokój nr 209..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43 pokój nr 209..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.