eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUMW/AZ/PN-53/14 Sporządzenie analizy możliwych ścieżek komercjalizacji własności intelektualnej oraz wycena wybranych praw własności przemysłowej na rzecz Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-04

Wrocław: UMW/AZ/PN-53/14 Sporządzenie analizy możliwych ścieżek komercjalizacji własności intelektualnej oraz wycena wybranych praw własności przemysłowej na rzecz Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 168563 - 2014; data zamieszczenia: 04.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW/AZ/PN-53/14 Sporządzenie analizy możliwych ścieżek komercjalizacji własności intelektualnej oraz wycena wybranych praw własności przemysłowej na rzecz Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja czynności mających na celu przygotowanie do powołania i zainicjowania działalności spółki celowej, w ramach umowy SPIN-TECH-K1/PJB1/44/11/NCBR/13. Usługa zostanie zlecona w ramach Fazy A projektu pt. Zwiększenie zaangażowania Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu w proces komercjalizacji poprzez przygotowanie do powołania spółki celowej, dofinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Usługa obejmuje trzy części: Część 1 - Sporządzenie analizy możliwych ścieżek komercjalizacji 12 praw własności intelektualnej posiadanych przez Zamawiającego. Część 2 - Dokonanie ekspertyzy dotyczącej potencjału komercyjnego 5 przedmiotów własności intelektualnej wytypowanych na podstawie analizy z Części 1. Część 3 - Przeprowadzenie wyceny 5 praw własności intelektualnej, o których mowa w Części 2 przeznaczonych do wniesienia aportem do spółki celowej. Zamawiający informuje, że ceny poszczególnych usług 1, 2 i 3 powinny spełniać proporcję 1 : 1 : 1,75 (+/- 20%). Część 1: Przeprowadzenie analiz możliwych ścieżek komercjalizacji osobno dla każdego z 12 wybranych praw własności intelektualnej w oparciu o dostarczone przez Zamawiającego materiały dotyczące zasobów Zamawiającego w zakresie wyników badań naukowych, posiadanego know-how oraz praw własności intelektualnej możliwych do skomercjalizowania. Analiza obejmie: - analizę statusu własności intelektualnej, - specyfikację rynku docelowego dla przedmiotowego rozwiązania, - określenie zapotrzebowania na dany produkt/usługę i analizę konkurencji, - analizę przewagi rynkowej i technologicznej w stosunku do innych rozwiązań, -zaproponowanie modelu komercjalizacji. Część 2: Dokonanie osobnych ekspertyz dla 5 przedmiotów własności intelektualnej wytypowanych na podstawie Części 1, dotyczących ich potencjału komercyjnego, obejmujących: - analizę finansową , - wskazanie barier procesu komercjalizacji i analizę ryzyk, - określenie realnego czasu wdrożenia. Część 3: Przeprowadzenie wycen dla 5 wybranych praw własności intelektualnej, o których mowa w Części 2. Transfer technologii nastąpi w formie wniesienia ich aportem do spółki celowej. Wycena zostanie dokonana przy użyciu metody oceny wartości bieżącej z uwzględnieniem ryzyka rNPV (risk-adjested Net Present Value). Na podstawie uzyskanej wartości konieczne jest zaproponowanie warunków sprzedaży rozwiązania lub wysokości i warunków wnoszenia opłat licencyjnych. Koniecznym elementem wyceny jest wykorzystanie danych porównawczych z baz transakcji sprzedaży podobnych rozwiązań w skali światowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 72.22.10.00 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej 79.31.00.00 - Usługi badania rynku .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu UMW/AZ/PN-53/14

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w wypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług (wymagane: . Przeprowadzenie minimum 5 analiz związanych z oceną potencjału komercjalizacyjnego wyników prac badawczo-rozwojowych w dziedzinie farmacji, medycyny, biotechnologii, chemii lub biologii. . Wykonanie minimum 1 zlecenia dotyczącego wyceny i oceny technologii o wartości powyżej 50.000,00 zł brutto. . Wykonanie minimum 3 zleceń dotyczących wyceny i oceny technologii o wartości powyżej 15.000,00 zł brutto. . Wykonanie minimum 1 zlecenia dotyczącego selekcji technologii o potencjale aplikacyjnym o wartości powyżej 10.000,00 zł brutto), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; (dla wartości wskazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli średni kurs nie będzie w tym dniu publikowany, to Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania); (Dowodami są: 1) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1; W wypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w Wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. 1 i 2). Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje co najmniej: 1. 1 osobą posiadającą stopień naukowy w dziedzinie farmacji, medycyny, biotechnologii, chemii lub biologii, która wykonała minimum 3 usługi doradcze w zakresie komercjalizacji wyników prac badawczo-rozwojowych w dziedzinie farmacji, medycyny, biotechnologii, chemii lub biologii w ciągu ostatnich 3 lat. 2. 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe w dziedzinie farmacji, medycyny, biotechnologii, chemii lub biologii, która wykonała minimum 3 usługi analizy związanej z oceną potencjału komercjalizacyjnego wyników prac badawczo-rozwojowych, w tym analizy biznesowej, analizy finansowej określenia potencjalnych obszarów rynku, określenia barier komercjalizacyjnych oraz określenia przewagi konkurencyjnej i ryzyk w ciągu ostatnich 3 lat. 3. 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe, która wykonała minimum 3 usługi wyceny wyników prac badawczo-rozwojowych w dziedzinie farmacji, medycyny, biotechnologii, chemii lub biologii w ciągu ostatnich 3 lat. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy zawierający informację o cenie przedmiotu zamówienia (wzór - załącznik nr 1 do Siwz). Załącznik nr 8 - zawierający pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie; (załącznik przygotowywany przez Wykonawcę).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wybranego Wykonawcy, w zakresie: a) terminu realizacji zamówienia jednostkowego: Zmiana jest dopuszczalna w wypadku wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. b) ustawowej wysokości stawki podatku VAT: Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla dostaw należących do przedmiotu zamówienia, wówczas strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl Link przetargi ZZP 2014 nr PN - 53 / 14
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.umed.wroc.pl Link przetargi ZZP 2014 nr PN - 53 / 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, 50-345 Wrocław, ul. Mikulicza - Radeckiego 5; pokój 31/32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.