eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWymiana stolarki okiennej w budynkach UAM przy ul. Szamarzewskiego 89 w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Poznań: Wymiana stolarki okiennej w budynkach UAM przy ul. Szamarzewskiego 89 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 168576 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, fax 061 8294012, 8291103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynkach UAM przy ul. Szamarzewskiego 89 w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiary robót, rysunki okien, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wymiana 35 okien drewnianych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedną robotę wymiany stolarki okienne o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł. Udokumentują, że wykazane roboty wykonali należycie. 2.Wykonawca dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie [kierować robotami] , posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i te osoby są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. 3.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 4.Złożą oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie składa każdy z wykonawców 5.Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp. 6.Wycenią przedmiotowe zamówienie. 7.Złożą ofertę cenową 8.Na wykonane przez siebie roboty i dostarczone okna udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 9.Zaakceptują termin wykonania zamówienia. 10.Zaakceptują termin związania ofertą. 11.Zaakceptują warunki umowy zawarte w istotnych postanowieniach umowy. 12.Dokonają wizji lokalnej. 13.Złożą oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia użyją tylko materiałów i stolarki okiennej posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz wykonanych robót, opisanych w pkt. 5.2. ppkt. 1 Specyfikacji. 2.Wykaz osób, które będą kierować robotami budowlanymi wraz z informacjami dotyczącymi uprawnień zawodowych, wykształcenia i funkcji pełnionej na budowie zgodnie z treścią pkt 5.2 ppkt 11 Specyfikacji. Do oferty należy załączyć uprawnienia budowlane i zaświadczenia o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa w/w osób. 3.Udokumentują, że wykazane roboty wykonali należycie tj. wykonane roboty zostały zaakceptowane przez inwestora. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający zarejestrowaną działalność Wykonawcy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców. 5.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie składa każdy z wykonawców 6.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp. 7.Formularz cenowy - zbiorcza tabela elementów scalonych Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokumenty te podpisuje pełnomocnik (lider). 8.Kosztorys ofertowy. 9.Wypełniony Formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.ogloszenia.propublico.pl/uam

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pokój 303.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 12:45, miejsce: W siedzibie Zamawiającego pokój 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.