eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-17

Łódź: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości
Numer ogłoszenia: 168581 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu , ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, tel. 0-42 6337191, 6335575, faks 0-42 6329311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lodzkiwschodni.samorzady.pl/?k=239

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości Skarbu Państwa położonej w Gminie Rzgów, obręb Bronisin Dworski, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka 222/10 o pow. 0,0757ha, dla której w Sądzie Rejonowym w Pabianicach, V Wydziale Ksiąg Wieczystych prowadzona jest księga wieczysta KW LD1P/00042251/7, przeznaczonej na zbycie zgodnie z art. 37 ust 2 pkt. 6 ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami w trybie bezprzetargowym w celu poprawy warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych, stanowiących własność lub oddanych w użytkowanie wieczyste osobom, które zamierzają tę nieruchomość lub jej część nabyć, jeżeli nie może być ona zagospodarowana jako odrębna nieruchomość. Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego, celem ustalenia odszkodowania za działkę zajętą pod drogę publiczną, położoną w Łodzi przy ul. Kwiatowej, w obrębie P-5 oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 455/13 o pow. 0,0084 ha, zgodnie z art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczna (Dz. U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.). Zadanie 3 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego, celem ustalenia odszkodowania za działkę zajętą pod drogę publiczną, położoną w Łodzi przy ul. Michała Drzymały, w obrębie G-9 oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 249/22 o pow. 88 m2, zgodnie z art. 73 ustawy z dnia 13. 10. 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczna (Dz. U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.). Zadanie 4 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego, celem ustalenia odszkodowania za działkę zajętą pod drogę publiczną, położoną w Łodzi przy ul. Zachodniej, w obrębie B-46 oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 96/26 o pow. 0,0247 ha, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 roku Nr 193 poz. 1194 z późn. zm.). Zadanie 5 Wykonanie wyceny aktualnej wartości rynkowej nieruchomości dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności dla nieruchomości Skarbu Państwa, w trybie przepisów ustawy z dnia 29. 07. 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz.U. Z 2005 r. nr 175, poz. 1459) dla nieruchomości położonej w Koluszkach, obręb 5, dz. nr: 558/9 558/10, 558/11, 558/12, 558/13, 558/14, 558/15, 558/16 o łącznej powierzchni 190 m2. Zadanie 6 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny wartości rynkowej zabudowanej nieruchomości położonej w Koluszkach, obręb Lisowice, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 24/2 o pow. 6,95 ha, dla której w Sądzie Rejonowym w Brzezinach prowadzona jest KW Nr 33083 celem aktualizacji wartości majątku powiatowego. Zadanie 7 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego, celem ustalenia odszkodowania za działkę zajętą pod drogę publiczną, położoną w Łodzi przy ul. Gazdy 46, w obrębie W-13 oznaczone w ewidencji gruntów jako nr 49/17 o pow. 0,0029 ha, zgodnie z art. 73 ustawy z dnia 13.10 .1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczna (Dz. U. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości nadanych w trybie ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wskazanych w Specyfikacji, wg. formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wskazanych w Specyfikacji, wg. formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wskazanych w Specyfikacji, wg. formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wskazanych w Specyfikacji, wg. formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wskazanych w Specyfikacji, wg. formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

jeżeli z innego załączanego dokumentu nie wynika zasada reprezentacji - dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (np. wpis do ewidencji działalności gospodarczej), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W stosunku do treści oferty w przypadku: 1) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy. W takim wypadku nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego i ustalenie jego nowej wartości. Zmiany postanowień zawartej umowy będą sporządzone w postaci aneksu do umowy. 2) wystąpienia zdarzeń niezawinionych przez Wykonawcę o charakterze nadzwyczajnym, których skutki uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z jej treścią, wówczas może zostać zmieniony termin zakończenia prac, o czas niezbędny do wykonania zamówienia. 2. W stosunku do opisu przedmiotu zamówienia, wielkości lub zakresu zamówienia, będących konsekwencją zmian w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub zmian w ogłoszeniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lodzkiwschodni.samorzady.pl/?k=239
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: tarostwo Powiatowe w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, IX piętro, pokój 912, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Łodzi, 90-954 Łódź, ul. sienkiewicza 3, pokój 809, VIII piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.