Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-04
Szczytno: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Szczytna do szkół i ośrodków 1. Szczytno -Olsztyn - Szczytno, 2. Szczytno (miasto)
Numer ogłoszenia: 168589 - 2014; data zamieszczenia: 04.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im.Wojciecha Kętrzyńskiego w Szczytnie , ul. Wojciecha Kętrzyńskiego 6, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0 89 624 28 32, faks 0 89 624 28 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp2.bip.um.szczytno.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Szczytna do szkół i ośrodków 1. Szczytno -Olsztyn - Szczytno, 2. Szczytno (miasto).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do placówek położonych w Olsztynie i w Szczytnie w roku szkolnym 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017. Zamówienie obejmuje dwa zadania: Zadanie I: Dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do placówek położonych w Olsztynie do: a. Zespołu Placówek Edukacyjnych w Olsztynie ul. Turowskiego 1 b. Specjalnego Ośrodka Szklono - Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie ul. Marii Grzegorzewskiej 6 Zadanie niniejsze obejmuje przewóz dzieci z w/w placówek do miejsca zamieszkania. Zadanie II: Dowóz dzieci z miejsca zamieszkania w Szczytnie do: a. Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 w Szczytnie ul. Kętrzyńskiego 6 b. Gimnazjum Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Szczytnie ul. Lanca 1 c. Zespół Placówek Oświatowo Wychowawczych w Szczytnie ul. Niepodległości 15 d. Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Szczytnie ul. Korczaka 4 e. Niepublicznej Podstawowej Szkoły Specjalnej przy Centrum Rehabilitacyjno- Edukacyjnym w Szczytnie ul. Pasymska 21A Zadanie niniejsze obejmuje przywóz dzieci z w/w placówek do miejsca zamieszkania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na art.24.ust.1 ustawy pzp. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienie, wraz z ofertą należy dołączyć: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy pzp zgodnie z Załącznikiem Nr2 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcą składającym ofertę jest osoba fizyczna, zamiast dokumenty j/w należy złożyć oświadczenie w zakresie art.24 ust 1pkt 2 ustawy pzp zgodnie z załącznikiem Nr2 3. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące : 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności tj. posiada wymaganą przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym licencję na przewóz osób ( wraz z ofertą licencji na wykonanie krajowego transportu drogowego osób co najmniej na terenie województwa warmińsko -mazurskiego).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykaże, że w czasie jednego roku dowoził dzieci niepełnosprawne do szkół i ośrodków. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, załącznik Nr 4, Nr 5 spowoduje wykluczenie z postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje co najmniej 3 pojazdami przystosowanymi do przewozu 19 dzieci do Olsztyna i 9 dzieci Szczytno niepełnosprawnych (w tym osób na wózkach inwalidzkich) + kierowca opiekun. Pojazdy przeznaczone do wykonywania zamówienia muszą dodatkowo spełniać następujące wymagania: - fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa; - niezależne ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej; - pojazdy z miejscem do bezpiecznego przewiezienia wózków inwalidzkich w tym nieskładnych przewożonych wraz z dziećmi; - rok produkcji samochodu nie wcześniej niż 2003r. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, zgodnie z załącznikiem Nr4, Nr5 i załącznikiem Nr 6. spowoduje wykluczenie z postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje co najmniej 3 osobami( kierowcy) posiadającymi wymagane uprawnienia (prawo jazdy odpowiedniej kategorii, osoba przewidziana do realizacji zamówienia nie może być karana za przestępstwa określone w rozdziale XXV Kodeksu Karnego, b) dysponuje co najmniej 3 osobami posiadającymi przygotowanie z zakresu pierwszej pomocy .Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie na podstawie dołączonych dokumentów wg zasady spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności Wykonawca nie może podlegać wykluczenia z postępowania zgodnie z art.24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dołączonych dokumentów wg zasady spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie wymaga
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiana stawki podatku VAT, b) nieprzewidziane działanie rządu powodujące zmiany przepisów dotyczących transportu, c) zmianę ilości dowożonych dzieci, d)zmiany placówek,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp2.bip.um.szczytno.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr2 w Szczytnie ul. Kętrzyńskiego 6 w sekretariacie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2014 godzina 10:00, miejsce: W Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 w Szczytnie ul. Kętrzyńskiego 6 w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie ma.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych pn. "Kurs przedsiębiorczości z modułem kompetencji cyfrowych - jak zorganizować i rozwijać własną firmę"
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2025 roku - część I i III
- Naprawy (remonty) nawierzchni utwardzonych dróg i chodników, remonty oznakowania pionowego i poziomego ulic miasta Szczytno zarządzanych przez Burmistrza Miasta Szczytno w roku 2025
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.