Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-26
Chodzież: Dostawa 12 szt. lornetek myśliwskich oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego
Numer ogłoszenia: 168598 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Podanin , Podanin 65, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2828019, 2829897, 2810781, faks 067 2810785.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_podanin/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 12 szt. lornetek myśliwskich oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa 12 szt. lornetek myśliwskich z wbudowanymi fabrycznie dalmierzami laserowymi dla podprowadzających - przewodników myśliwskich polujących z myśliwymi w Ośrodku Hodowli Zwierzyny Lasów Państwowych Podanin oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Standard - wysoka jakość optyki zastosowanej w lornetkach, wysoki kontrast obrazu i jakość odwzorowywania barw, niski astygmatyzm i niska aberracja chromatyczna, Parametry optyczne - powiększenie 8 razy, średnica obiektywu 56 mm, dobra widoczność w dzień, po zmierzchu i w nocy - sprawność zmierzchowa min. 21, Dalmierz laserowy - z pomiarem odległości min. od 10 do 1000 m, bezpieczny dla oka, światło niewidzialne, działający w dzień i w nocy. Współpracujący z dalmierzem wbudowany w system kalkulator balistyczny wyposażony w system umożliwiający kalkulację balistyczną, Gwarancja producenta - min. 10 lat oraz dostępność serwisu gwarancyjnego, Szerokie spektrum używalności w różnych warunkach pogodowych - w temperaturach ujemnych od minus 200C do plus 400C oraz podczas opadów. Wodoodporność i konstrukcja odporna na wstrząsy uderzenia, korpus zbudowany z trwałej obudowy odporny na wstrząsy i uderzenia, Przystosowana dla osób noszących okulary - tzw. muszle oczne, Dodatkowe wyposażenie - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć akcesoria i dodatkowy sprzęt tj. futerał, pasek do lornetki, osłony na okulary, obiektywy. Pozostałe wymagania Zamawiającego: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt, o którym mowa w ust. 1 zgodnie z okresem gwarancji udzielonym przez producenta sprzętu, przez okres min. 10 lat od daty wydania dokumentu gwarancyjnego typu Door to door ON SITE. Wszelkie roszczenia z tytułu gwarancji Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy faxem, e-mailem lub drogą pocztową na adres siedziby Wykonawcy. W przypadku zmiany numeru faxu, e-maila lub siedziby Wykonawca ma obowiązek powiadomić o tym Zamawiającego z 7-dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych poniżej: wykonawca jest zobowiązany przyjąć zgłoszenie awarii sprzętu, zawierające wstępny opis uszkodzenia, wykonawca jest zobowiązany zareagować i dokonać naprawy sprzętu w terminie nie przekraczającym 14 dni od chwili faxowego, mailowego lub pocztowego przyjęcia zgłoszenia, o którym powyżej, W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wynikających z gwarancji Zamawiający ma prawo do pobrania od Wykonawcy kary umownej określonej w umowie. Warunki zapłaty za wykonaną usługę Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. Strony postanawiają, iż za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie wypłacone wynagrodzenie ryczałtowe obejmujące zakres rzeczowy określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek. Wykonawca za wykonaną usługę wystawi Zamawiającemu fakturę VAT, po wstępnej weryfikacji przez Zamawiającego - płatną przelewem w terminie do 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na konto bankowe wskazane przez Wykonawcę na fakturze. Nieodłącznym załącznikiem do faktur będą protokoły zdawczo - odbiorcze. Rozliczanie za wykonaną usługę nastąpi na podstawie faktur częściowych, wystawianych przez Wykonawcę po dostarczeniu każdej z transzy lornetek. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktur, o których mowa powyżej na: Nadleśnictwo Podanin Podanin 65 64-800 Chodzież NIP: 764-000-29-97 Strony nie dopuszczają zmiany cen. Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji przedmiotu zamówienia w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.10.00 - Lornetki .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta cenowa, odpowiednie pełnomocnictwa, specyfikacja techniczna oferowanych lornetek
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_podanin/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Podanin
Podanin 65
64-800 Chodzież
Administracja.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Podanin Podanin 65 64-800 Chodzież Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHODZIEŻY
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) z terenu Miasta Chodzieży w 2025 r.
- Dostawa żywności
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chodzieży w 2025 r."
więcej: przetargi w Chodzieży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.