To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-05
Kraków: Zakup materiałów biurowych wraz z dostawą i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibach OR KRUS Kraków i podległych Placówkach Terenowych KRUS w Tarnowie i Nowym Sączu.
Numer ogłoszenia: 1685 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 407092 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, ul. Bratysławska 1a, 31-201 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6189400, faks 012 6336076.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów biurowych wraz z dostawą i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibach OR KRUS Kraków i podległych Placówkach Terenowych KRUS w Tarnowie i Nowym Sączu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych wraz z dostawą i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibach OR KRUS Kraków i podległych Placówkach Terenowych KRUS w Tarnowie i Nowym Sączu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i parametrów poszczególnego asortymentu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, który po wypełnieniu przez Wykonawcę stanowić będzie załącznik do Formularza Oferty. 3. Podane przez Zamawiającego znaki lub nazwy towarowe producenta materiałów biurowych mają charakter przykładowy i służą bliższemu określeniu wymagań jakościowych danego artykułu, jakich wymaga Zamawiający. Dopuszcza się składanie równoważnej oferty na dany artykuł, spełniającej opisane wymagania jakościowe. 4. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany dla każdego z asortymentów wymienionych przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza pominięcia którejkolwiek z wyszczególnionych pozycji umieszczonej w Wykazie asortymentowym. 5. Zamawiający wymaga, aby wszystkie materiały biurowe stanowiące przedmiot zamówienia były nowe, pochodzące z bieżącej produkcji, kompletne, zdatne do użytku przez okres co najmniej 12 miesięcy od dnia dostawy oraz posiadają wymagane prawem atesty i certyfikaty. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odebrania mniejszej ilości materiałów biurowych, jeżeli w trakcie realizacji umowy uzna, że ilości zawarte w SIWZ nie są mu niezbędne. 7. Dostawy zamówionych materiałów odbywać się będą etapami w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia w formie pisemnej w ilościach ustalonych przez Zamawiającego, oddzielnie do siedziby OR KRUS Kraków, ul. Bratysławska 1 a , 31-201 Kraków i podległych Placówek Terenowych KRUS w Tarnowie, ul. Wałowa 12, 33-100 Tarnów i Nowym Sączu, ul. Młyńska 8, 33-300 Nowy Sącz. 8. Za dostawę opisaną w niniejszej Specyfikacji Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie obliczone jako iloczyn ryczałtowej jednostkowej stawki za dany produkt (określony w ofercie) i ilości faktycznie odebranych produktów, (W załączniku numer 1 do SIWZ określona jest maksymalna ilość materiałów, które zamierza zamówić Zamawiający). Zgodnie z powyższym Zamawiający zamierza zlecić Wykonawcy dostawę materiałów zastrzegając, iż jeżeli w okresie objętym umową ilość odebranych materiałów będzie mniejsza, niż przewidział to i zamówił w postępowaniu Zamawiający, Wykonawcy należne będzie wynagrodzenie jedynie za odebrane materiały, co nie będzie rodziło po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń o zapłatę całej kwoty wynagrodzenia liczonego według oszacowanej ilości. 9. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodu CPV: 30.19.00.00-7 - różny sprzęt i artykuły biurowe, 22.80.00.00-8 - rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru i tektury..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 22.80.00.00-8.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 76231.69 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz
- PROOFFICE.NET, ul. Wadowicka 8a, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 76231.69
- Oferta z najniższą ceną: 76231.69 oferta z najwyższą ceną: 85840.83
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: Budowa chodnika przy ul. Księcia Józefa po stronie północnej na odcinku od przystanku autobusowego pn. "Bielańskie Skały" do posesji nr 258a
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy usług projektowych w zakresie opracowania koncepcji zagospodarowania terenu pod przyszły park rzeki Wilgi na odcinku od ul. Chałubińskiego do ul. Podmokłej, dla ZZM w Krakowie.
- Roboty budowlane w ramach zadania pn.: "Przebudowa kładki pieszej na przepust w ciągu ścieżki parkowej na Młynówce Królewskiej w Parku Młynówka Królewska w Krakowie",
- Przeglądy techniczne aparatury medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Okulistycznym w Krakowie
- "Remont i modernizacja instalacji elektrycznych i słaboprądowych w budynku Zespołu Szkół Elektrycznych Nr 2 w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż pomocy i sprzętów do zajęć w szkole podstawowej w Budzowie z filią w Grodziszczu
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia w ramach przebudowy i rozbudowy szkoły i przedszkola w Łachowie
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Prokuratorii Generalnej Rzeczpospolitej Polskiej
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- DOSTAWA PUDEŁ ARCHIWIZACYJNYCH I TECZEK WIĄZANYCH TEKTUROWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.