Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-04-26
Zawidów: Odbudowa 335m kanalizacji deszczowej ulic: Wierzbowa, S³owackiego, Niepodleg³o¶ci, M³ynarska, g³ówny kolektor deszczowy
Numer og³oszenia: 168604 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miejski w Zawidowie , Pl. Zwyciêstwa 21/22, 59-970 Zawidów, woj. dolno¶l±skie, tel. 75 7788282, faks 75 7788205.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://miasto.zawidow.sisco.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Odbudowa 335m kanalizacji deszczowej ulic: Wierzbowa, S³owackiego, Niepodleg³o¶ci, M³ynarska, g³ówny kolektor deszczowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa 335m kanalizacji deszczowej ulic: Wierzbowa, S³owackiego, Niepodleg³o¶ci, M³ynarska, g³ówny kolektor deszczowy ( ul. Zgorzelecka) uszkodzonych w wyniku powodzi w 2012roku. Szczegó³owy zakres robót okre¶lony zosta³ w projekcie budowlanym..
II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych, z zastrze¿eniem ¿e roboty budowlane, które wynikaj± z opisu przedmiotu zamówienia, bêd± stanowi³y ni wiêcej ni¿ 20 % warto¶ci przedmiotu zamówienia
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowê 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy wniesienia wadium w wysoko¶ci: 12 000,00 z³otych (s³ownie: dwana¶cie tysiêcy z³otych). 2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3.Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych tj.: - w pieni±dzu, - w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo -kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 r.Nr 42, poz. 275 z pó¼n. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Nr 17 1020 2137 0000 9302 0115 5696 prowadzony w Banku PKO BP S.A. 5. Wadium wnoszone w innej formie ni¿ w pieni±dzu (orygina³ dokumentu) nale¿y zdeponowaæ w osobnej kopercie i do³±czyæ do oferty. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres zwi±zania ofert± zostanie przez Zamawiaj±cego wykluczony z postêpowania. 7. Wadium bêdzie zwracane na warunkach okre¶lonych w art. 46 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna w/w warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie ze wzorem za³±cznika nr 2 do SIWZ. Ocena spe³niania warunków na podstawie z³o¿onych dokumentów metod± spe³nia - nie spe³nia.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna w/w warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wykona³ roboty budowlane w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych polegaj±ce na wykonaniu robót kanalizacyjnych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300.000,00 z³ brutto ka¿da z podaniem ich warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. W przypadku oferty wspólnej Wykonawców w/w warunek mo¿na spe³niæ ³±cznie. W celu spe³niania w/w warunku Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych charakterowi zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Ocena spe³niania warunków na podstawie z³o¿onych dokumentów metod± spe³nia - nie spe³nia.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna w/w warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej jedn± osob± zdoln± do wykonania zamówienia tj. posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami sanitarnymi (instalacje i urz±dzenia wodoci±gowe, kanalizacyjne, cieplne i wentylacyjne) w specjalno¶ci, które uprawniaj± do pe³nienia funkcji kierownika robót sanitarnych w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ uznania uprawnieñ wynikaj±cych z innych ni¿ krajowe przepisów, które potwierdz± spe³nianie warunku dotycz±cego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu spe³niania przez Wykonawcê w/w warunku z³o¿y zgodnie z za³±cznikiem Nr 4 do SIWZ wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, o których mowa powy¿ej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o posiadanych przez w/w osoby uprawnieniach. Ocena spe³niania warunków na podstawie z³o¿onych dokumentów metod± spe³nia - nie spe³nia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna w/w warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej jedn± osob± zdoln± do wykonania zamówienia tj. posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami sanitarnymi (instalacje i urz±dzenia wodoci±gowe, kanalizacyjne, cieplne i wentylacyjne) w specjalno¶ci, które uprawniaj± do pe³nienia funkcji kierownika robót sanitarnych w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ uznania uprawnieñ wynikaj±cych z innych ni¿ krajowe przepisów, które potwierdz± spe³nianie warunku dotycz±cego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu spe³niania przez Wykonawcê w/w warunku z³o¿y zgodnie z za³±cznikiem Nr 4 do SIWZ wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, o których mowa powy¿ej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o posiadanych przez w/w osoby uprawnieniach. Ocena spe³niania warunków na podstawie z³o¿onych dokumentów metod± spe³nia - nie spe³nia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna w/w warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie ze wzorem za³±cznika nr 2 do SIWZ. Ocena spe³niania warunków na podstawie z³o¿onych dokumentów metod± spe³nia - nie spe³nia.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:
- inne dokumenty dotycz±ce sytuacji ekonomicznej i finansowej:
o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie ze wzorem za³±cznika nr 2 do SIWZ;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia ni¿ej wymienionych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: W przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wyst±pienia: Zmiany do umowy mo¿liwe s± jedynie w trybie art. 144 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu umowy w zakresie: Zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi, w szczególno¶ci: klêski ¿ywio³owe, warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów. Zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególno¶ci: odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu), odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególno¶ci istnienie podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych. Zmian bêd±cych nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci: przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej. Zmian bêd±cych nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego, konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. Zmian zwi±zanych z udzieleniem w trakcie realizacji umowy zamówieñ dodatkowych na podstawie art. 67 ust.1 pkt 5 upzp, maj±cych wp³yw na uzgodniony termin zakoñczenia jej realizacji powoduj±cych konieczno¶æ jego wyd³u¿enia. Inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac np. brak mo¿liwo¶ci dojazdu oraz transportu materia³ów na teren robót spowodowany awariami, remontami i przebudowami dróg, ci±gów komunikacyjnych. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych wy¿ej termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia, korzystnego dla Zamawiaj±cego ze wzglêdów technicznych lub ekonomicznych (np. wyst±pienia korzystnych udoskonaleñ technicznych). Zmiana zasad finansowania zamówienia. Zmian technologicznych, w szczególno¶ci: konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/ technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) : a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami, c) udzielenie zamówieñ dodatkowych okre¶lonych w przepisach o zamówieniach publicznych. Zmiany bêd± dokonywane za zgoda obu stron wyra¿onych w formie pisemnej, w postaci aneksów do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://miasto.zawidow.sisco.info
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w Zawidowie
Plac Zwyciêstwa 21/22
59-970 Zawidów.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.05.2013 godzina 10:30, miejsce: Urz±d Miejski w Zawidowie Plac Zwyciêstwa 21/22 59-970 Zawidów Biuro Obs³ugi Klienta pokój nr 2.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ¶cie¿ek oraz nasadzeñ w Parku Etnograficznym nad Wêgorap± wraz z przebudow± schodów zewnêtrznych
- Wykonanie ¶cie¿ek oraz nasadzeñ w Parku Etnograficznym nad Wêgorap± wraz z przebudow± schodów zewnêtrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postêp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Nowa Grabownica
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.