To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-15
Siedlce: dostawę i montaż mebli do pomieszczeń Wydziału Zarządzania Akademii Podlaskiej w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 168624 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131402 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Podlaska w Siedlcach, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6442095, faks 025 6442045.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę i montaż mebli do pomieszczeń Wydziału Zarządzania Akademii Podlaskiej w Siedlcach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawę i montaż mebli do pomieszczeń Wydziału Zarządzania Akademii Podlaskiej w Siedlcach wg zał. Nr 2 SIWZ (biurka, krzesła obrotowe, krzesła konferencyjne,szafy na akta, wieszaki na odzież, krzesła szkolne tapicerowane, stoliki uczniowskie, szafy kartotekowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.12.11.00 - Biurka 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL HURTOWY PAWEŁ FILIPIUK, IWONA FILIPIUK SPÓŁKA JAWNA MERIWA
- MERIWA Sp. Jawna Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski, AL. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36998,94
Oferta z najniższą ceną: 36998,94 / Oferta z najwyższą ceną: 72368,75
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa odczynników i płytek odciskowych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Wykonanie remontu balkonów w budynkach mieszkalnych przy ul. Niepodległości 10 i ul. Unitów Podlaskich 7A w Siedlcach
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Program bezpłatnej sterylizacji/kastracji psów i kotów z miasta Siedlce, wolno żyjących, bezdomnych odłowionych i usypiania ślepych miotów oraz adoptowanych od Miasta Siedlce w 2025 r
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Świadczenie usług związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i wspieranie personelu medycznego przez sanitariuszy.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa 60 sztuk foteli ergonomicznych do Urzędu Miejskiego w Dębicy
- "Wyposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Stanisława Staszica, ul. J. Kacperskiej 6b w Żyrardowie, w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury edukacyjnej - Szkoła Podstawowa nr 3 w Żyrardowie."
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- CP-24-631/2025 Dostawa i montaż mebli biurowych, socjalnych i bibliotecznych
- Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w ramach projektu "Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno"
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.