To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-07
Gdynia: Konserwacja okresowa ściany graficznej i systemu nadzoru wizyjnego w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 168640 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103252 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja okresowa ściany graficznej i systemu nadzoru wizyjnego w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji ściany graficznej i urządzeń systemu nadzoru wizyjnego w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem Tristar w siedzibie Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni w budynku przy ul. 10 Lutego 24 w Gdyni. 2. Celem konserwacji jest utrzymywanie w sprawności monitorów wielkoformatowych firmy Eyevis, urządzeń nadzoru wizyjnego na stanowiskach operatorskich oraz związanej z nimi infrastruktury informatycznej w pomieszczeniu serwerowni. Celem czynności konserwacyjnych jest zabezpieczenie urządzeń przed ich przyspieszonym zużyciem się, zniszczeniem oraz utrzymanie ciągłości prawidłowego ich funkcjonowania. Zamówienie obejmuje także zakup, dostawę i montaż materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do przeprowadzenia czynności konserwacyjnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: a) zestawienie urządzeń podlegających konserwacji - Załącznik A do siwz, b) wykaz czynności konserwacyjnych - Formularz cenowy - Załącznik B do siwz, c) projekt wykonawczy ściany graficznej i systemu nadzoru wizyjnego -Załącznik C do siwz, d) instrukcje obsługi i DTR - Załącznik D do siwz, e) instrukcje konserwacji - Załącznik E do siwz, f) zestawienie kart katalogowych i certyfikatów urządzeń - Załącznik F do siwz, g) wzór protokołu konserwacji - Załącznik G do siwz, h) karty katalogowe i certyfikaty urządzeń - Załącznik H do siwz. 4. Na dostarczone materiały i urządzenia Wykonawca udzieli gwarancji, o długości odpowiadającej co najmniej okresowi gwarancji producenta, jednak nie krótszej niż 12 miesięcy. 5. Na wykonane usługi Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji, co zostanie potwierdzone dokumentem gwarancyjnym wystawionym przez Wykonawcę po zakończeniu świadczenia usług. 6. Miejsce świadczenia usługi: Gdynia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca usługi, celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 9. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Ofercie zakresu prac których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 50.33.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej 50.31.23.00 - Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STAR ITS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
STAR ITS SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- STAR ITS Sp. z o.o., ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 229500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74929,51
Oferta z najniższą ceną: 74929,51 / Oferta z najwyższą ceną: 168103,19
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- "Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- Dostawa metalowych przypinek
- SUKCESYWNE DOSTAWY WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY OSOBISTEJ DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dostawa wraz z montażem mebli, krzeseł i foteli
- Usługa cateringowa podczas Dnia Nawigatora
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.