Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-17
Płock: ZAKUP I DOSTAWA PRÓŻNIOWEGO, ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU POBRAŃ KRWI I DROBNEGO, JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
Numer ogłoszenia: 168667 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, fax 024 3645102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzoz-plock.bip.org.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA PRÓŻNIOWEGO, ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU POBRAŃ KRWI I DROBNEGO, JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa próżniowego, zamkniętego systemu pobrań krwi i drobnego jednorazowego sprzętu laboratoryjnego. Dostawy winny być realizowane na koszt i transportem Wykonawcy do Magazynu Zamawiającego. Pakiet Nr 1- Próżniowy, zamknięty system pobrań krwi Nazwa Oczekiwana pojemność probówki Dopuszczona pojemność probówki Szacunkowe zapotrzebowanie na 2 lata 1. Probówki do morfologii z EDTA K3 ;średnica 13 mm,dług 75 mm 2 ml (+/- )20% 50 000 sztuk 2. Probówki do morfologii z EDTA K3 ;średnica 13 mm,dług 75 mm 1 ml (+/- )20% 20 000 sztuk 3. Probówki do OB 3,8% cytr sodowy ;średnica 13 mm,dług 75 mm 2 ml (+/- )20% 30 000 sztuk 4. Rurki do OB z podziałką 0- 180 mm 30 000 sztuk 5. Probówki do koag. z 3,2 % cytrynianem; średnica 13 mm,dług 75 mm 3,5 ml (+/- )25% 11 000 sztuk 6. Probówki do koag. z 3,2 % cytrynianem ;średnica 13 mm,dług 75 mm 2 ml (+/- )20% 8 000 sztuk 7. Probówki z przyśpieszaczem wykrzepiania; średnica 13 mm, dł.75 mm 2 ml (+/- )20% 4 000 sztuk 8. Probówki z żelem separującym; średnica 13 mm, dł. 75-100 mm 4 ml (+/- )20% 24 000 sztuk 9. Probówki z przyśpieszaczem wykrzepiania; średnica 13 mm, dł. 100 mm 6 ml (+/- )20% 80 000 sztuk 10. Igły systemowe 0,8 mm/38mm 25 000 sztuk 11. igły systemowe 0,9 mm/38mm 70 000 sztuk 12. Igły systemowe 0,7 mm/38mm 1 000 sztuk 13. Igły motylkowe 0.8 mm/38mm 2 000 sztuk 14. Adapter/ uchwyt do igieł typu Luer 1 500 sztuk 15. Holder z automatycznym wyrzutnikiem 1 000 sztuk 16. Uchwyt Holdex 6 000 sztuk Pakiet Nr 2 - Sprzęt laboratoryjny jednorazowy, drobny Lp. Nazwa Szacunkowe zapotrzebowanie na 2 lata 1. Probówki przejrzyste optycznie o pojemności 4 ml (12x75) -okrągłodenne 300 000 sztuk 2. Probówki do wirowania moczu o pojemności 12 ml, z podziałką na 10 ml i z dołkiem o poj. 0,5 ml 8 000 sztuk 3. Kamery z 10 komorami z siatką pomiarową do oglądania osadu moczu 1200 sztuk 4. Probówki do wykrzepiania z granulatem o pojemności 11 ml 5 000 sztuk 5. Probówki do wykrzepiania z granulatem o pojemności 4 ml 1 000 sztuk 6. Szkiełka podstawowe standardowe, z ciętymi krawędziami, gładkie o grubości 1 mm (76 mm x 26 mm) 6 000 sztuk 7. Kapilary bez antykoagulantu ze znacznikiem pojemności 100ul 30 000 sztuk 8. Kapilary z heparyną sodową o pojemności 175 ul 6 000 sztuk 9. Zatyczki do kapilar o pojemności powyżej 100 ul 12 000 sztuk 10. Mieszadełka do kapilar o pojemności powyżej 100 ul 6 000 sztuk 11. Końcówki do pipet o pojemności do 200 ul/ żółte/ 40 000 sztuk 12. Końcówki do pipet o pojemności do 1000 ul / niebieskie/ 10 000 sztuk 13. Pipetki Pasteura 1 ml o dług. 7 cm, bez podziałki, 6 000 sztuk 14. Nożyki stalowe, ręczne, do nakłuć, pakowane pojedynczo 20 000 sztuk 15. Jednorazowe płyty do określania grup krwi 5x6 dołków, głębokości 4,5 mm, z przezroczystego PCV 200 sztuk 1. Wszystkie probówki muszą być wykonane z nietłukącego się tworzywa sztucznego. Zamawiający nie dopuszcza probówek ze szkła. 2. Igły systemowe, uchwyty / holdery, probówki muszą współpracować bez awaryjnie. 3. Preferujemy aby wszystkie elementy pochodziły od jednego producenta. Jeżeli złożona oferta zawiera asortyment różnych producentów do dokumentów należy dołączyć oświadczenia wytwórców lub kilku użytkowników (co najmniej 3) o pełnej kompatybilność oferowanych w tym postępowaniu elementów. W oświadczeniach muszą być wymienione nr katalogowe asortymentu. 4. Oferowany system musi spełniać wymagania standardu ISO 6710 i PN-EN ISO 7864. (Dotyczy Pakietu Nr - 1 Próżniowy, zamknięty system pobrań krwi) 5. Oferowany system zapewnia łatwe otwieranie i bezpieczne zamykanie probówek bez efektu aerozolowego. Korek może być odkręcany lub zdejmowany zbudowany z 2 części wewnętrznej gumowej i zewnętrznej plastykowej osłonki zabezpieczającej przed efektem aerozolowym i stabilizującej korek gumowy podczas wirowania probówek. 6. Kolor korka zgodny z międzynarodowym kodem barwnym. 7. Wykonawca dołączy do oferty próbki oferowanych towarów (po 5 szt.). W przypadku niedostosowania oferowanych probówek do używanych w laboratorium wirówek Wykonawca otrzyma pisemną informację. 8. Termin ważności probówek próżniowych min.11 m-cy od daty dostawy, fabryczny okres ważności min. 12 m-cy. 9. Dostarczone artykuły powinny być pełnowartościowe i wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. 10. Określone w Formularzu cenowym - Załączniku Nr 3a, 3b, do SIWZ ilości danego asortymentu mogą ulec zmianie ilościowej +/- 15% w trakcie realizacji umowy, w sposób nie skutkujący przekroczeniem wartości umowy brutto, jeżeli zajdą okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili podpisania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Oryginalny kod CPV: 26.15.23.39 - Probówki Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.25.00 - Probówki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1 - 10 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a. warunek określony w pkt. 1) spełnia każdy z Wykonawców, b. warunek określony w pkt. 2) spełnia każdy z Wykonawców, c. warunek określony w pkt. 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d. warunek określony w pkt. 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w poniżej. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II.Do oferty należy załączyć również: 1.Ofertę - należy sporządzić na formularzu oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 3.Dokumenty potwierdzające zgłoszenie, próżniowego zamkniętego systemu pobrań krwi oraz drobnego sprzętu jednorazowego do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r. poz. 896) lub certyfikaty jakości CE. 4.Jeżeli złożona oferta zawiera asortyment różnych producentów należy dołączyć oświadczenia wytwórców lub kilku użytkowników (co najmniej 3) o pełnej kompatybilności oferowanych w tym postępowaniu elementów. (Dotyczy Pakietu Nr 1 - Próżniowy, zamknięty system pobierania krwi). 5.Deklaracja zgodności CE na oferowany asortyment i certyfikaty jednostki notyfikowanej dla wyrobów klasy IIA, IIB. ( Dotyczy pakietu Nr 1- Próżniowy, zamknięty system pobierania krwi). 6.Oferowany system musi spełniać wymagania standardu ISO 6710 i PN - EN ISO 7864. ( Dotyczy pakietu Nr 1- Próżniowy, zamknięty system pobierania krwi, należy dołączyć odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów). 7.Oświadczenie o pochodzeniu oferowanego asortymentu. 8.Wypełniony formularz cenowy - Pakiet Nr 1 - Próżniowy, zamknięty system pobrań krwi - Załącznik Nr 3a do SIWZ, Pakiet Nr 2 - Sprzęt laboratoryjny jednorazowy, drobny - Załącznik Nr 3b do SIWZ. 9.Wykaz wykonanej co najmniej 1 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 5 do SIWZ. 10.Próbki, wraz z ich wykazem, oferowanych produktów w następujących ilościach Pakiet Nr 1 - Próżniowy, zamknięty system pobrań krwi L.P. NAZWA OCZEKIWANA POJEMNOŚC PROBÓWKI DOPUSZCZONA POJEMNOŚĆ PROBÓWKI J.M. ILOŚC PRÓBEK 1. Probówki do morfologii z EDTA K3 ;średnica 13 mm,dług 75 mm 2 ml (+,-) 20% szt. 5 2. Probówki do morfologii z EDTA K3 ;średnica 13 mm,dług 75 mm 1 ml (+,-) 20% szt. 5 3. Probówki do OB 3,8% cytr sodowy ;średnica 13 mm,dług 75 mm 2 ml (+,-) 20% szt. 5 4. Rurki do OB z podziałką 0- 180 mm szt. 5 5. Probówki do koag. z 3,2 % cytrynianem; średnica 13 mm,dług 75 mm 3,5 ml (+,-) 20% szt. 5 6. Probówki do koag. z 3,2 % cytrynianem ;średnica 13 mm,dług 75 mm 2 ml (+,-) 20% szt. 5 7. Probówki z przyśpieszaczem wykrzepiania; średnica 13 mm, dł.75 mm 2 ml (+,-) 20% szt. 5 8. Probówki z żelem separującym; średnica 13 mm, dł. 75-100 mm 4 ml (+,-) 20% szt. 5 9. Probówki z przyśpieszaczem wykrzepiania; średnica 13 mm, dł. 100 mm 6 ml (+,-) 20% szt. 5 10. Igły systemowe 0,8 mm38mm szt. 5 11. Igły systemowe 0,9 mm38mm szt. 5 12. Igły systemowe 0,7 mm38mm szt. 5 13. Igły motylkowe 0.8 mm38mm szt. 5 14. Adapter uchwyt do igieł typu Luer szt. 5 15. Holder z automatycznym wyrzutnikiem szt. 5 16. Uchwyt Holdex szt. 5 Pakiet Nr 2 - Sprzęt laboratoryjny jednorazowy, drobny. L.P. NAZWA J.M. ILOŚC PRÓBEK 1. Probówki przejrzyste optycznie o pojemności 4 ml (12x75) -okrągłodenne szt. 5 2. Probówki do wirowania moczu o pojemności 12 ml, z podziałką na 10 ml i z dołkiem o poj. 0,5 ml szt. 5 3. Kamery z 10 komorami z siatką pomiarową do oglądania osadu moczu szt. 5 4. Probówki do wykrzepiania z granulatem o pojemności 11 ml szt. 5 5. Probówki do wykrzepiania z granulatem o pojemności 4 ml szt. 5 6. Szkiełka podstawowe standardowe, z ciętymi krawędziami, gładkie o grubości 1 mm (76 mm x 26 mm) szt. 5 7. Kapilary bez antykoagulantu ze znacznikiem pojemności 100ul szt. 5 8. Kapilary z heparyną sodową o pojemności 175 ul szt. 5 9. Zatyczki do kapilar o pojemności powyżej 100 ul szt. 5 10. Mieszadełka do kapilar o pojemności powyżej 100 ul szt. 5 11. Końcówki do pipet o pojemności do 200 ul żółte szt. 5 12. Końcówki do pipet o pojemności do 1000 ul niebieskie szt. 5 13. Pipetki Pasteura 1 ml o dług. 7 cm, bez podziałki, szt. 5 14. Nożyki stalowe, ręczne, do nakłuć, pakowane pojedynczo szt. 5 15. Jednorazowe płyty do określania grup krwi 5x6 dołków, głębokości 4,5 mm, z przezroczystego PCV szt. 5 W przypadku niedostosowania oferowanych probówek do używanych w laboratorium wirówek Wykonawca otrzyma pisemną informację. Część próbek z asortymentu wymienionego powyżej zostanie zużyta do oceny oferty w kryterium oceny ofert jakość oferowanego przedmiotu zamówienia. Pozostałe próbki Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana zostaną zwrócone na jego wniosek, po upływie okresu obowiązywania umowy. Próbki będą przechowywane w magazynie Zamawiającego przez okres wykonywania umowy celem ustaleń przez Zamawiającego, czy dostarczony przez Wykonawcę w wykonaniu umowy asortyment odpowiada asortymentowi oferowanemu co do jakości oraz jego określenia. Natomiast druga część próbek, złożonych przez Wykonawców, których oferta nie została wybrana, zostanie zwrócona na wniosek Wykonawcy zgłoszony nie później niż 30 dni od dnia ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega, że próbki mogą zostać rozpakowane celem ich sprawdzenia. Próbki należy dostarczyć w terminie do dnia składania ofert, tj.: 25.09.2007r. do godz. 09.30. Po tym terminie oferta będzie odrzucona. Opakowanie próbek należy oznaczyć w następujący sposób: Próbki Zakup i dostawa próżniowego, zamkniętego systemu pobrań krwi i drobnego jednorazowego sprzętu laboratoryjnego. 11/ZP/PN/2007 Nie otwierać przed dniem 25.09.2007 roku do godz. 10.00 11. Oświadczenie, że Wykonawca: a. nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom a całość prac wykona w ramach działań swojego przedsiębiorstwa lub b. zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w oświadczeniu będącym Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo musi zawierać jednoznaczne upoważnienie do zaciągania zobowiązań, podpisywania umowy i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, podpisane przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty, o których mowa w pkt, I. 1 - 3 oraz w pkt. II. 2 - 7 i 9 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty wymienione w pkt. I. 2 - 3 oraz w pkt. II 3 - 6 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Strony internetowej www.ipzp.pl oraz w siedzibie zamawiającego, tj.: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, pok. Nr 202..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, pokój Nr 202..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Próżniowy, zamknięty system pobrań krwi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa Oczekiwana pojemność probówki Dopuszczona pojemność probówki Szacunkowe zapotrzebowanie na 2 lata 1. Probówki do morfologii z EDTA K3 ;średnica 13 mm,dług 75 mm 2 ml (+/- )20% 50 000 sztuk 2. Probówki do morfologii z EDTA K3 ;średnica 13 mm,dług 75 mm 1 ml (+/- )20% 20 000 sztuk 3. Probówki do OB 3,8% cytr sodowy ;średnica 13 mm,dług 75 mm 2 ml (+/- )20% 30 000 sztuk 4. Rurki do OB z podziałką 0- 180 mm 30 000 sztuk 5. Probówki do koag. z 3,2 % cytrynianem; średnica 13 mm,dług 75 mm 3,5 ml (+/- )25% 11 000 sztuk 6. Probówki do koag. z 3,2 % cytrynianem ;średnica 13 mm,dług 75 mm 2 ml (+/- )20% 8 000 sztuk 7. Probówki z przyśpieszaczem wykrzepiania; średnica 13 mm, dł.75 mm 2 ml (+/- )20% 4 000 sztuk 8. Probówki z żelem separującym; średnica 13 mm, dł. 75-100 mm 4 ml (+/- )20% 24 000 sztuk 9. Probówki z przyśpieszaczem wykrzepiania; średnica 13 mm, dł. 100 mm 6 ml (+/- )20% 80 000 sztuk 10. Igły systemowe 0,8 mm/38mm 25 000 sztuk 11. igły systemowe 0,9 mm/38mm 70 000 sztuk 12. Igły systemowe 0,7 mm/38mm 1 000 sztuk 13. Igły motylkowe 0.8 mm/38mm 2 000 sztuk 14. Adapter/ uchwyt do igieł typu Luer 1 500 sztuk 15. Holder z automatycznym wyrzutnikiem 1 000 sztuk 16. Uchwyt Holdex 6 000 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 26.15.23.39-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt laboratoryjny jednorazowy, drobny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa Szacunkowe zapotrzebowanie na 2 lata 1. Probówki przejrzyste optycznie o pojemności 4 ml (12x75) -okrągłodenne 300 000 sztuk 2. Probówki do wirowania moczu o pojemności 12 ml, z podziałką na 10 ml i z dołkiem o poj. 0,5 ml 8 000 sztuk 3. Kamery z 10 komorami z siatką pomiarową do oglądania osadu moczu 1200 sztuk 4. Probówki do wykrzepiania z granulatem o pojemności 11 ml 5 000 sztuk 5. Probówki do wykrzepiania z granulatem o pojemności 4 ml 1 000 sztuk 6. Szkiełka podstawowe standardowe, z ciętymi krawędziami, gładkie o grubości 1 mm (76 mm x 26 mm) 6 000 sztuk 7. Kapilary bez antykoagulantu ze znacznikiem pojemności 100ul 30 000 sztuk 8. Kapilary z heparyną sodową o pojemności 175 ul 6 000 sztuk 9. Zatyczki do kapilar o pojemności powyżej 100 ul 12 000 sztuk 10. Mieszadełka do kapilar o pojemności powyżej 100 ul 6 000 sztuk 11. Końcówki do pipet o pojemności do 200 ul/ żółte/ 40 000 sztuk 12. Końcówki do pipet o pojemności do 1000 ul / niebieskie/ 10 000 sztuk 13. Pipetki Pasteura 1 ml o dług. 7 cm, bez podziałki, 6 000 sztuk 14. Nożyki stalowe, ręczne, do nakłuć, pakowane pojedynczo 20 000 sztuk 15. Jednorazowe płyty do określania grup krwi 5x6 dołków, głębokości 4,5 mm, z przezroczystego PCV 200 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 26.15.23.39-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Kompleksowa organizacja oraz obsługa techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon Płock
- Zaprojektowanie i wyk. robót bud. w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Modernizacja Oddz. Chirurgii Dziecięcej, I i II Oddz. Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w WSZ w Płocku - etap II (2)"
- DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH STOSOWANYCH W CHEMIOTERAPII I PROGRAMACH LEKOWYCH - 8 PAKIETÓW
- ZAKUP SAMOCHODU POMOCNICZEGO DO WSPARCIA DZIAŁAŃ RATOWNICZO-GAŚNICZYCH
- Konserwacja i bieżące utrzymanie urządzeń elektrycznych obiektów mostowych przez rzekę Wisłę na terenie miasta Płocka w 2025 roku
- "Modernizacja bloku żywieniowego w Miejskim Przedszkolu nr 9 w Płocku"
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 64 zadania
- ZP/01/2025 "SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI PRÓŻNIOWY LUB ASPIRACYJNO-PRÓŻNIOWY"
- Dostawa aspiracyjno - próżniowych systemów zamkniętych do pobierania krwi, staplerów płucnych (...), w podziale na 6 części
- ZP 4/25 Dostawa sprzętu medycznego, anestezjologicznego oraz kardiochirurgicznego j.u.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.