eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartówwykonanie robót budowlanych, polegających na przebudowie dróg gruntowych w miejscowościachBrzeziny, Szczekarków/ Gmina-Lubartów/,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-15

Lubartów: wykonanie robót budowlanych, polegających na przebudowie dróg gruntowych w miejscowościach: Brzeziny, Szczekarków/ Gmina-Lubartów/,
Numer ogłoszenia: 168708 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubartów , ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8553586, faks 081 8545901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-lubartow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych, polegających na przebudowie dróg gruntowych w miejscowościach: Brzeziny, Szczekarków/ Gmina-Lubartów/,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót ujęto w 2 zadaniach: Zadanie 1 Przebudowa dróg gruntowych w m. Brzeziny dr gm. 103366 L (dz.1119) od km 2+922 do km 3+162 km roboczy od 0+240 do 0+494 / 254 mb / dr wew. nr 1119 od 0+000 -( jezdnia dr gm. 103368 L)do 0+ 240 - (jezdnia dr gm. 103366L) /240 mb/ dr wew. nr 1548 od km 0+000 skrzyż. drogi wew.1548 z dr gm. 103366L do km 0+ 151 (rz. Przerwa) km roboczy od km 0+494 do km0+645 /151 mb/ Całkowita długość przebudowywanych dróg gruntowych wynosi 645,00 mb Na w/w projektowanych drogach należy wykonać niżej wymienione roboty drogowe: drodze gminnej nr 103366 L (dz.1119 )dług. 254,00 mb, szer. podbud. 5,70 mb, szer. jezdni 5,50 mb drodze wewnętrznej nr dz.1119 na dług. 240,00 mb, szer. podbudowy 4,20 mb, szer. jezdni 4,00 mb drodze wewnętrznej nr dz.1548 na długości 151,00 mb, szer. podbud. 3,80 mb, szer. jezdni 3,60 mb 1/ Mechaniczne wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne grubości 20 cm 2/Wykonanie i mechaniczne zagęszczenie w-wy odsączającej, grub. po zagęszczeniu 10 cm 3/ Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 25 kg/m2 mieszarkami doczepnymi o grubości podbudowy po zagęszczeniu -16 cm 4/ Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem 5/ Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 gr. 4 cm 6/ uformowanie poboczy, zewnętrznych skarp korpusu drogi, plantowanie oraz zagęszczenie (obrabianie na czysto) 7/ Regulację pionową studzienek kanalizacji sanitarnej. Zadanie 2 Przebudowa dróg gruntowych w m. Szczekarków 1/gminnej nr 103366 L (dz.191 ) w m. Szczekarków na długości 540,00 mb 2/ wewnętrznej nr dz.689 w m. Szczekarków na długości 350,00 mb Całkowita długość przebudowywanych dróg gruntowych wynosi 890,00 mb Na projektowanym odcinku tj. drodze gminnej nr 103366 L ( dz. 191 ) w m. Szczekarków na długości 540,00 mb drodze wewnętrznej nr dz.689 w m. Szczekarków na długości 350,00 mb założono wykonanie kompleksowej konstrukcji drogi tj. 1/ Mechaniczne wykonanie koryta pod w-wy konstrukcyjne grubości 20 cm 2/ Wykonanie i mechaniczne zagęszczenie w-wy odsączającej, grub. po zagęszczeniu 10 cm 3/ Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 25 kg/m2 mieszarkami doczepnymi o grubości podbudowy po zagęszczeniu -16 cm 4/ Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem 5/ Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 gr. 4 cm 6/ uformowanie poboczy, zewnętrznych skarp korpusu drogi, plantowanie oraz zagęszczenie (obrabianie na czysto) 7/ Regulację pionową studzienek kanalizacji sanitarnej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji spełnienie warunku oparte jest na zasadzie oceny -spełnia,nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie-załącznik nr 2 do siwz spełnienie warunku oparte jest na zasadzie oceny -spełnia,nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie - zał nr 2.do SIWZ spełnienie warunku oparte jest na zasadzie oceny -spełnia,nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie -zał nr 2 do SIWZ spełnienie warunku oparte jest na zasadzie oceny -spełnia,nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie -zał nr 2 do SIWZ spełnienie warunku oparte jest na zasadzie oceny -spełnia,nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-lubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubartów, ul. Lubelska 18 A, 21-100 Lubartów, pokój nr 17, tel, 81 8545906.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lubartów, ul. Lubelska 18 A, 21-100 Lubartów, sekretariat, pokój nr 23,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.