Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-17
Biała Podlaska: Postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych na
Rozbudowę systemów technicznych zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Zakładzie Karnym w Białej Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 168715 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Prosta 33, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3447509, faks 083 3432198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ZK Biała Podlaska (jednostka budżetowa).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych na Rozbudowę systemów technicznych zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Zakładzie Karnym w Białej Podlaskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ogrodzenia 1. Wykonanie ogrodzenia wewnątrz Zakładu Karnego w Białej Podlaskiej z siatki ostrzowej na słupkach obsadzonych w gruncie. Słupki stalowe o rozstawie 3,0m z rur o średnicy 76mm obetonowanych w gruncie. wysokość siatki 4,00 m - długości 208,40m. Monitoring ogrodzenia: 2. Montaż detektora wibracyjnego parametrycznego kabla napłotowego na wykonanym ogrodzeniu 480 m. 3. Montaż dwóch punktów kamerowych wraz z okablowaniem. 4. Wykonanie systemu kontroli dostępu na karty zbliżeniowe obsługującego 3 przejścia. Uwaga Zakres prac dotyczący monitoringu ogrodzenia należy przyjąć zgodnie z przedmiarem. Pozostałe elementy wymienione w projekcje będą realizowane w ramach kolejnego zadania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67, ust. 1, pkt. 6 ustawy PZP
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 35.12.51.00 - Czujniki 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium najpóźniej do dnia 01.07.2011 r. do godz. 1100. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach 1 pieniądzu (w przypadku gotówki wpłaty należy dokonywać przelewem na konto Zamawiającego Nr 63 1010 1339 0015 0213 9120 1000 w NBP Okręgowy Oddział Lublin 2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). W przypadku wniesienia wadium na konto Zamawiającego do oferty należy dołączyć kopię przelewu. W przypadku wniesienia wadium w którejś z pozostałych form oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w luźnej formie, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu należy trwale zamieścić w ofercie
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 8.3.1. Oświadczenie złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji. 8.3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy PZP (wypełnienie załącznika Nr 3 do SIWZ). 8.3.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 8.3.4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 8.3.5. Informacja o tym, czy Wykonawca użyje do realizacji zamówienia podwykonawców wraz z informacją na temat zakresu powierzonych im prac, wartości tych prac, lub oświadczenie że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi (do oferty należy dołączyć wypełniony załącznik Nr 4 do SIWZ). 8.3.7. Dokument potwierdzający dokonanie wpłaty wadium przetargowego (w formie omówionej w pkt. 11 niniejszej specyfikacji). 8.3.8. Pisemne pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. Poprzez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia rozumie się również wspólników spółki cywilnej. Jako spełnienie wymogu złożenia pisemnego pełnomocnictwa uznaje się również złożenie umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjantów, wspólników spółki cywilnej) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.3.8.1. Wymagane w pkt. 8.3.2.; 8.3.3.; 8.3.4. SIWZ dokumenty musi w takim przypadku złożyć każdy Wykonawca. 8.3.8.2. Pozostałe dokumenty wymagane w SIWZ winny być złożone wspólnie przez Wykonawców składających wspólną ofertę. 8.3.9. Wypełniony formularz ofertowy (zał. Nr 2 do SIWZ). Niedopuszczalne pod rygorem odrzucenia oferty jest wprowadzanie zmian w istniejącej treści formularza ofertowego poprzez usunięcie jakichkolwiek zapisów w nim występujących. Dopuszcza się sporządzenie własnego druku formularza, jednak musi on zawierać te same informacje co formularz stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ, ewentualnie informacje te mogą zostać uzupełnione o informacje dodatkowe. 8.3.9.1. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilka podmiotów należy podać nazwę (firmę) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających taką ofertę. 8.3.9.2. Oznaczenie Wykonawcy (przedsiębiorcy) winno być zgodne z art. 4 pkt. 7 Ustawy z dnia 19.11.1999r. Prawo działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 101, poz. 1178 z późn. zm.). Należy podać firmę, lub nazwę przedsiębiorcy ze wskazaniem formy prawnej, a w przypadku osoby fizycznej - imię i nazwisko przedsiębiorcy oraz nazwę, pod którą wykonuje on działalność gospodarczą. 8.3.9.3. W przypadku podmiotów niebędących przedsiębiorcami, nazwę Wykonawcy należy podać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 8.3.10. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba inna niż uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z właściwego rejestru. 8.3.11. Kosztorysy ofertowe uproszczone. Podstawą do określenia ceny ofertowej jest dokumentacja techniczna i ilości robót wynikające z tej dokumentacji. W przypadku wystąpienia rozbieżności w ilościach robót pomiędzy dokumentacją techniczną, a przedmiarem wiążące są ilości robót wynikające z tej dokumentacji. Konsekwencje wadliwego opracowania kosztorysów ofertowych, wyłącznie na podstawie dostarczonych przedmiarów i bez uwzględnienia rzeczywistego zakresu robót, wynikającego z dokumentacji projektowej ponosi Wykonawca. Roboty uwzględnione w tej dokumentacji, a nie uwzględnione w przedmiarze i kosztorysie ofertowym nie mogą być uznane za roboty dodatkowe i nie będą stanowić podstawy dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawcy składający ofertę dołączają kosztorys ofertowy uproszczony. 8.3.12. Stawki kalkulacyjne zgodne ze stawkami kosztorysów ofertowych - na druku stanowiącym załącznik Nr 5 do specyfikacji. 8.3.13. Parafowany projekt umowy o roboty budowlane stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ. Ponadto zaleca się załączenie spisu treści oferty, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w specyfikacji oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty. Wszystkie powyższe dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów, lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8.3.14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wyszczególnionych w punktach 8.3.2., 8.3.3., 8.3.4. składa dokument, lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie: w siedzibie zamawiającego ul. Prosta 33, 21-500 Biała Podlaska, budynek F pokoju nr 209, w godzinach 8.00-16.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2011 godzina 11:15, miejsce: Budynku A, pok. nr 205 Zakładu Karnego w Białej Podlaskiej, ul. Prosta 33, 21- 500 Biała Podlaska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa gazów medycznych wraz z najmem butli, środków antybakteryjnych do użytku ogólnoustrojowego, kortykosterydów do użytku ogólnoustrojowego, (.....) w podziale na 41 części
- Dostawa sprzętu komputerowego, elektrycznego, elektronicznego oraz oprogramowania
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z kosztorysem inwestorskim na przebudowę ul. Stefana Okrzei i ul. Karola Szymanowskiego w Białej Podlaskiej
- Rozbudowa tomografu komputerowego Revolution Ascend
- Dostawa wyposażenie do Żłobka Samorządowego w Ciciborze Dużym
- Dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego na rzecz OSP w Hrudzie
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, elektrycznego, elektronicznego oraz oprogramowania
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół jeziora Wieliszewskiego - etap 2
- Modernizacja infrastruktury publicznej w Gminie Godów
- Remont, rozbudowa i przebudowa remiz strażackich na terenie gminy Koczała
- Modernizacja boiska sportowego o nawierzchni z trawy syntetycznej w kompleksie boisk sportowych "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" przy Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Czechach
- Modernizacja pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Łazach przez dostosowanie obiektu do osób niepełnosprawnych oraz ze szczególnymi potrzebami.
więcej: Czujniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.