Ogłoszenie z dnia 2007-09-17
Łódź: WYKONYWANIE USŁUG MEDYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 168717 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia "Batory", ul. Elsnera 19, 92-504 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6710095, fax 042 6710078.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUG MEDYCZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sygnatura sprawy: ZP/4/UM/2007 Łódź, dn. 17.09.2007 r. OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI PONIŻEJ 211 000 EURO Miejska Przychodnia Batory w Łodzi, SPZOZ ul. Elsnera 19, 92-504 Łódź tel./fax 0-42 671-00-78, e-mail: zozbatory@wp.pl ogłasza przetarg nieograniczony na: ZADANIE I. WYKONYWANIE USŁUG MEDYCZNYCH W ZAKRESIE DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ - BADANIA RENTGENOWSKIE ZADANIE II. WYKONYWANIE USŁUG MEDYCZNYCH W ZAKRESIE DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ - BADANIA ULTRASONOGRAFICZNE ZADANIE III. WYKONYWANIE USŁUG MEDYCZNYCH W ZAKRESIE AUDIOMETRII 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Pracownicy uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami: Anna Dyszy, tel. 0-42 671-00-78 (w sprawach merytorycznych) Ewa Kranas, tel. 0-42 671-00-78 (w sprawach zgodności z ustawą P.z.p.). 3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne. - Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ łącznie z projektem umowy. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu należy dołączyć: - Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis.*) Jeżeli dołączone do oferty w.w. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz. -------------------------------------------------------------------------- *) Podpis powinien zawierać imię i nazwisko lub co najmniej nazwisko osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań e jego imieniu. Sygnatura sprawy: ZP/4/UM/2007 Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Oświadczenie o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień. Powyższe oświadczenie potwierdzić należy dołączając aktualny odpis z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Do oświadczenia należy dołączyć oświadczenie wskazujące na wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej jednej tożsamej z przedmiotem zamówienia usługi, z podaniem jej wartości, dat wykonania oraz odbiorcy, a także załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; - Ponadto, dołączyć należy do oferty aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 4, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Sygnatura sprawy: ZP/4/UM/2007 - W przypadku posiadania - certyfikaty potwierdzające, że Wykonawca pracuje zgodnie z Systemem Zarządzania Jakością ISO. - Wykonawca powinien dołączyć do oferty koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia objętego niniejszą SIWZ, o ile jej posiadanie jest wymagane prawem. - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej www.uml.lodz.pl 5. Termin i miejsce składania ofert: 08.10.2007 r. do godz. 10:00 w Sekretariacie MP BATORY w Łodzi ul. Elsnera 19 pok. Nr 73 6. Termin i miejsce otwarcia ofert: 08.10.2007 r. godz. 10:30 MP BATORY pok. Nr 70 7. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %): Cena: waga 100 % 8. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2008 r. 9. Termin związania ofertą: 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. DYREKTOR MIEJSKIEJ PRZYCHODNI BATORY EWA OBOZA
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.12.10.00 - Usługi medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 85.12.10.00 - Usługi medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE WYMAGA SIĘ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZNAJDUJĄ SIĘ W SPECYFIKACJI W PKT 3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZNAJDUJĄ SIĘ W SPECYFIKACJI W PKT 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Przychodnia Batory 92-504 Łódż ul. Elsnera 19 zozbatory@wp.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejska Przychodnia Batory 92-504 Łódż ul. Elsnera 19 Sekretariat pokój 73.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYKONYWANIE USŁUG MEDYCZNYCH W ZAKRESIE DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ - BADANIA RENTGENOWSKIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONYWANIE USŁUG MEDYCZNYCH W ZAKRESIE DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ - BADANIA RENTGENOWSKIE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: . WYKONYWANIE USŁUG MEDYCZNYCH W ZAKRESIE DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ - BADANIA ULTRASONOGRAFICZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . WYKONYWANIE USŁUG MEDYCZNYCH W ZAKRESIE DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ - BADANIA ULTRASONOGRAFICZNE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYKONYWANIE USŁUG MEDYCZNYCH W ZAKRESIE AUDIOMETRII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONYWANIE USŁUG MEDYCZNYCH W ZAKRESIE AUDIOMETRII.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych na potrzeby Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2025 roku
- SZP/242-228/2024 Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla Politechniki Wrocławskiej
- "Świadczenia zdrowotne z zakresu medycyny pracy - woj. lubuskie"
- Kompleksowa obsługa medyczna dla pracowników Urzędu Patentowego oraz członków ich rodzin
- Przeprowadzenie dodatkowych badań lekarskich pracowników administracyjno biurowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
- "Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na rzecz GIOŚ w latach 2025-2026"
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.