To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-17
Warszawa: P22srodkazaj22011 dostawa środków odkażających do magazynu ogólnego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiek Zakurzonej SPZOZ w Warszawie
Numer ogłoszenia: 168731 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143007 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P22srodkazaj22011 dostawa środków odkażających do magazynu ogólnego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiek Zakurzonej SPZOZ w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków odkażających do magazynu ogólnego Szpitala, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ według specyfikacji i opisu w załączniku 2 do niniejszego SIWZ. 2. W formularzu cenowym (zał. nr 2) należy podać nazwę handlową oferowanych towarów (w kolumnie Nazwa produktu Producent załącznika nr 2 do SIWZ). 3. W formularzu cenowym (zał. Nr 2 do SIWZ) zostały podane szacunkowe ilości dla każdego z preparatów. 4. Zaoferowanie asortymentu niezgodnego z wymaganiami określonymi w SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. 5. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Ginekologiczno-Położniczy INFLANCKA, im. Krysi Niżyńskiej -Zakurzonej SPZOZ Warszawa, ul. Inflancka 6 - magazyn ogólny. 6. Dostawy będą realizowane w uzgodnionych na bieżąco wielkościach i asortymencie wg każdorazowego pisemnego zapotrzebowania (dopuszcza się składanie zamówienia e-mailem, faxem i przez telefon za potwierdzeniem na piśmie) w terminie maksymalnie 2 dni ( dwóch dni ) roboczych od zgłoszenia. Wielkość dostaw będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż nie zapewnia możliwości wjazdu na teren szpitala z dostarczanym towarem. 7. Dostarczany towar ma być nieprzeterminowany (wymagane minimum 18 miesięcy przydatności od daty dostawy). 8. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 24.45..50.00-8; 24.45.70.00-2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 24.45.70.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HENRY KRUSE NIERUCHOMOŚCI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HENRY KRUSE NIERUCHOMOŚCI" SP. Z O.O.
- Henry Kruse Sp. z o.o., ul. Kolejowa 3, Bielany Wrocławskie, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38477,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37033,86
Oferta z najniższą ceną: 37033,86 / Oferta z najwyższą ceną: 38710,06
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostawą art. gospodarczych, środków czystości, środków ochrony indywidulanej, środków piorących i automatów dozujących do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp."
- Sukcesywne dostawy leków i innych produktów medycznych od dnia 01 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Sukcesywna dostawa preparatów dezynfekcyjnych na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Otwocku
więcej: Środki odkażające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.