eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Białawykonanie projektów zagospodarowania terenów miejskich na cele rekreacyjne, w ramach Budżetu Obywatelskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-18

Bielsko-Biała: wykonanie projektów zagospodarowania terenów miejskich na cele rekreacyjne, w ramach Budżetu Obywatelskiego.
Numer ogłoszenia: 16875 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej , Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 4971497, faks 33 4971786, 8227539.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektów zagospodarowania terenów miejskich na cele rekreacyjne, w ramach Budżetu Obywatelskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej zagospodarowania terenów miejskich na cele rekreacyjne, w ramach Budżetu Obywatelskiego (zamówienie z podziałem na 9 Części), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.). 2. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, postępowanie podzielono na 9 Części, obejmujących: 1) Część I: Budowa parku rekreacyjnego - zielony skwer przy ul. Krausa / ul. Chłopickiego, 2) Część II: Budowa centrum integracji mieszkańców dzielnicy przy ul. Olszówka, 3) Część III: Doposażenie parku rekreacyjno-wypoczynkowego przy ul. Skrzydlewskiego / ul. Spółdzielców, 4) Część IV: Zagospodarowanie doliny potoku Sikornik przy ul. Siemiradzkiego - etap II, 5) Część V: Zagospodarowanie Zielonego zakątka przy ul. Górskiej - etap II, 6) Część VI: Fit-Park - budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej przy ul. Międzyrzeckiej, 7) Część VII: Budowa strefy do ćwiczeń kalistenicznych (street workout) przy ul. Wapiennej / ul. Dygasińskiego, 8) Część VIII: Doposażenie ogródka jordanowskiego przy ul. Wyzwolenia, 9) Część IX: Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej przy ul. Zajęczej. 3. Zakres prac obejmuje w szczególności (dla każdej z Części): 1) opracowanie projektu wykonawczo-budowlanego, który powinien zawierać: a) podstawę opracowania wraz z wytycznymi, b) zakres opracowania, c) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) opis techniczny, e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, f) zestawienie materiałów, g) wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, warunki, uzgodnienia branżowe, opinie i decyzje administracyjne, w tym uzgodnienia konserwatorskie (w razie potrzeby), 2) sporządzenie projektów branżowych związanych z usunięciem bądź przebudową w niezbędnym zakresie kolizji istniejących urządzeń z projektowanymi obiektami (jeżeli wystąpią), 3) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót, 4) pozyskanie mapy ewidencyjnej gruntów i sporządzenie wykazu właścicieli nieruchomości położonych w miejscach przeznaczonych na lokalizację inwestycji wraz z wypisem z rejestru gruntów, 5) pozyskanie mapy zasadniczej dla danego terenu, 6) wykonanie w okresie rękojmi za wady na wniosek Zamawiającego aktualizacji wartości robót określonych w kosztorysach inwestorskich, 7) dostarczenie pełnej dokumentacji projektowej wraz z mapami w wersji papierowej (4 egz.) oraz w wersji elektronicznej w formacie pdf i dwg na płycie CD lub DVD (1 egz.). Wersja elektroniczna dokumentacji ma być identyczna z wersją papierową dostarczoną Zamawiającemu oraz umożliwiać odczyt plików i ich edycję. 4. Kompletna dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być wykonana w zakresie pozwalającym na: 1) uzyskanie decyzji udzielającej pozwolenia na budowę (wykonanie robót budowlanych) lub dokonanie zgłoszenia zamiaru przystąpienia do robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (w zależności od wymagań wynikających z obowiązujących przepisów), 2) opisanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Pzp i przeprowadzenie procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją (zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 42 ustawy Pzp dokumentacja będzie udostępniona jako załącznik do SIWZ), 3) wykonanie robót i ich odbiór wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 5. Dodatkowy zakres prac dla Części III obejmuje w szczególności: 1) dokonanie aktualizacji map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych, 2) opracowanie operatu wodno-prawnego i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 469 ze zm.) wraz z załącznikami, 3) dokonanie uzgodnień dokumentacji na Naradzie Koordynacyjnej. 6. Termin wykonania zamówienia: 1) termin rozpoczęcia prac: niezwłocznie po zawarciu umowy, 2) termin zakończenia prac: a) dla Części I, II, IV, V, VI, VII, VIII, IX: do 8 tygodni (56 dni) od daty zawarcia umowy, b) dla Części III: do 12 tygodni (84 dni) od daty zawarcia umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonanie w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dokumentacji projektowej w zakresie zagospodarowania przestrzeni terenu rekreacyjnego typu park, skwer, zieleniec, plac zabaw, siłownia zewnętrzna, itp., o wartości nie mniejszej niż 3 500,00 zł brutto (trzy tysiące pięćset 00/100 zł). Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. w szczególności jedną (1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, wydanych na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą co najmniej 2-letni staż pracy w tym zakresie po uzyskaniu uprawnień budowlanych, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - odpowiadające im uprawnienia budowlane do projektowania równoważne do wyżej wskazanych, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). Doświadczenie zawodowe powinno być liczone od dnia uzyskania uprawnień zawodowych do dnia składania ofert. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp); Treść zobowiązania innego podmiotu powinna jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania tego podmiotu, określać czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonywane i w jakim okresie; b) Oferta przetargowa (w oryginale) (w zależności od Części, na którą Wykonawca składa ofertę); c) Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie); d) Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wykonania - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 3. 2. Zmiany postanowień umowy Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) opisanych w postanowieniach umowy; b) co do nieistotnych postanowień umowy; c) co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Wszelkie okoliczności związane z przypadkami określonymi powyżej powinny być szczegółowo udokumentowane przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, pok. nr 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2016 godzina 09:00, miejsce: w Sekretariacie Wydziału Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7 (parter, pok. nr 6)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: brak..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Budowa parku rekreacyjnego - zielony skwer przy ul. Krausa / ul. Chłopickiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej zagospodarowania terenów miejskich na cele rekreacyjne, w ramach Budżetu Obywatelskiego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.). 2. Zakres prac obejmuje w szczególności (dla każdej z Części): 1) opracowanie projektu wykonawczo-budowlanego, który powinien zawierać: a) podstawę opracowania wraz z wytycznymi, b) zakres opracowania, c) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) opis techniczny, e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, f) zestawienie materiałów, g) wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, warunki, uzgodnienia branżowe, opinie i decyzje administracyjne, w tym uzgodnienia konserwatorskie (w razie potrzeby), 2) sporządzenie projektów branżowych związanych z usunięciem bądź przebudową w niezbędnym zakresie kolizji istniejących urządzeń z projektowanymi obiektami (jeżeli wystąpią), 3) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót, 4) pozyskanie mapy ewidencyjnej gruntów i sporządzenie wykazu właścicieli nieruchomości położonych w miejscach przeznaczonych na lokalizację inwestycji wraz z wypisem z rejestru gruntów, 5) pozyskanie mapy zasadniczej dla danego terenu, 6) wykonanie w okresie rękojmi za wady na wniosek Zamawiającego aktualizacji wartości robót określonych w kosztorysach inwestorskich, 7) dostarczenie pełnej dokumentacji projektowej wraz z mapami w wersji papierowej (4 egz.) oraz w wersji elektronicznej w formacie pdf i dwg na płycie CD lub DVD (1 egz.). Wersja elektroniczna dokumentacji ma być identyczna z wersją papierową dostarczoną Zamawiającemu oraz umożliwiać odczyt plików i ich edycję. 3. Kompletna dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być wykonana w zakresie pozwalającym na: 1) uzyskanie decyzji udzielającej pozwolenia na budowę (wykonanie robót budowlanych) lub dokonanie zgłoszenia zamiaru przystąpienia do robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (w zależności od wymagań wynikających z obowiązujących przepisów), 2) opisanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Pzp i przeprowadzenie procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją (zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 42 ustawy Pzp dokumentacja będzie udostępniona jako załącznik do SIWZ), 3) wykonanie robót i ich odbiór wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Budowa centrum integracji mieszkańców dzielnicy przy ul. Olszówka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej zagospodarowania terenów miejskich na cele rekreacyjne, w ramach Budżetu Obywatelskiego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.). 2. Zakres prac obejmuje w szczególności (dla każdej z Części): 1) opracowanie projektu wykonawczo-budowlanego, który powinien zawierać: a) podstawę opracowania wraz z wytycznymi, b) zakres opracowania, c) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) opis techniczny, e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, f) zestawienie materiałów, g) wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, warunki, uzgodnienia branżowe, opinie i decyzje administracyjne, w tym uzgodnienia konserwatorskie (w razie potrzeby), 2) sporządzenie projektów branżowych związanych z usunięciem bądź przebudową w niezbędnym zakresie kolizji istniejących urządzeń z projektowanymi obiektami (jeżeli wystąpią), 3) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót, 4) pozyskanie mapy ewidencyjnej gruntów i sporządzenie wykazu właścicieli nieruchomości położonych w miejscach przeznaczonych na lokalizację inwestycji wraz z wypisem z rejestru gruntów, 5) pozyskanie mapy zasadniczej dla danego terenu, 6) wykonanie w okresie rękojmi za wady na wniosek Zamawiającego aktualizacji wartości robót określonych w kosztorysach inwestorskich, 7) dostarczenie pełnej dokumentacji projektowej wraz z mapami w wersji papierowej (4 egz.) oraz w wersji elektronicznej w formacie pdf i dwg na płycie CD lub DVD (1 egz.). Wersja elektroniczna dokumentacji ma być identyczna z wersją papierową dostarczoną Zamawiającemu oraz umożliwiać odczyt plików i ich edycję. 3. Kompletna dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być wykonana w zakresie pozwalającym na: 1) uzyskanie decyzji udzielającej pozwolenia na budowę (wykonanie robót budowlanych) lub dokonanie zgłoszenia zamiaru przystąpienia do robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (w zależności od wymagań wynikających z obowiązujących przepisów), 2) opisanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Pzp i przeprowadzenie procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją (zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 42 ustawy Pzp dokumentacja będzie udostępniona jako załącznik do SIWZ), 3) wykonanie robót i ich odbiór wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Doposażenie parku rekreacyjno-wypoczynkowego przy ul. Skrzydlewskiego / ul. Spółdzielców..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej zagospodarowania terenów miejskich na cele rekreacyjne, w ramach Budżetu Obywatelskiego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.). 2. Zakres prac obejmuje w szczególności (dla każdej z Części): 1) opracowanie projektu wykonawczo-budowlanego, który powinien zawierać: a) podstawę opracowania wraz z wytycznymi, b) zakres opracowania, c) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) opis techniczny, e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, f) zestawienie materiałów, g) wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, warunki, uzgodnienia branżowe, opinie i decyzje administracyjne, w tym uzgodnienia konserwatorskie (w razie potrzeby), 2) sporządzenie projektów branżowych związanych z usunięciem bądź przebudową w niezbędnym zakresie kolizji istniejących urządzeń z projektowanymi obiektami (jeżeli wystąpią), 3) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót, 4) pozyskanie mapy ewidencyjnej gruntów i sporządzenie wykazu właścicieli nieruchomości położonych w miejscach przeznaczonych na lokalizację inwestycji wraz z wypisem z rejestru gruntów, 5) pozyskanie mapy zasadniczej dla danego terenu, 6) wykonanie w okresie rękojmi za wady na wniosek Zamawiającego aktualizacji wartości robót określonych w kosztorysach inwestorskich, 7) dostarczenie pełnej dokumentacji projektowej wraz z mapami w wersji papierowej (4 egz.) oraz w wersji elektronicznej w formacie pdf i dwg na płycie CD lub DVD (1 egz.). Wersja elektroniczna dokumentacji ma być identyczna z wersją papierową dostarczoną Zamawiającemu oraz umożliwiać odczyt plików i ich edycję. 3. Kompletna dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być wykonana w zakresie pozwalającym na: 1) uzyskanie decyzji udzielającej pozwolenia na budowę (wykonanie robót budowlanych) lub dokonanie zgłoszenia zamiaru przystąpienia do robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (w zależności od wymagań wynikających z obowiązujących przepisów), 2) opisanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Pzp i przeprowadzenie procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją (zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 42 ustawy Pzp dokumentacja będzie udostępniona jako załącznik do SIWZ), 3) wykonanie robót i ich odbiór wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 4. Dodatkowy zakres prac dla Części III obejmuje w szczególności: 1) dokonanie aktualizacji map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych, 2) opracowanie operatu wodno-prawnego i uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 469 ze zm.) wraz z załącznikami, 3) dokonanie uzgodnień dokumentacji na Naradzie Koordynacyjnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV: Zagospodarowanie doliny potoku Sikornik przy ul. Siemiradzkiego - etap II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej zagospodarowania terenów miejskich na cele rekreacyjne, w ramach Budżetu Obywatelskiego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.). 2. Zakres prac obejmuje w szczególności (dla każdej z Części): 1) opracowanie projektu wykonawczo-budowlanego, który powinien zawierać: a) podstawę opracowania wraz z wytycznymi, b) zakres opracowania, c) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) opis techniczny, e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, f) zestawienie materiałów, g) wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, warunki, uzgodnienia branżowe, opinie i decyzje administracyjne, w tym uzgodnienia konserwatorskie (w razie potrzeby), 2) sporządzenie projektów branżowych związanych z usunięciem bądź przebudową w niezbędnym zakresie kolizji istniejących urządzeń z projektowanymi obiektami (jeżeli wystąpią), 3) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót, 4) pozyskanie mapy ewidencyjnej gruntów i sporządzenie wykazu właścicieli nieruchomości położonych w miejscach przeznaczonych na lokalizację inwestycji wraz z wypisem z rejestru gruntów, 5) pozyskanie mapy zasadniczej dla danego terenu, 6) wykonanie w okresie rękojmi za wady na wniosek Zamawiającego aktualizacji wartości robót określonych w kosztorysach inwestorskich, 7) dostarczenie pełnej dokumentacji projektowej wraz z mapami w wersji papierowej (4 egz.) oraz w wersji elektronicznej w formacie pdf i dwg na płycie CD lub DVD (1 egz.). Wersja elektroniczna dokumentacji ma być identyczna z wersją papierową dostarczoną Zamawiającemu oraz umożliwiać odczyt plików i ich edycję. 3. Kompletna dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być wykonana w zakresie pozwalającym na: 1) uzyskanie decyzji udzielającej pozwolenia na budowę (wykonanie robót budowlanych) lub dokonanie zgłoszenia zamiaru przystąpienia do robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (w zależności od wymagań wynikających z obowiązujących przepisów), 2) opisanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Pzp i przeprowadzenie procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją (zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 42 ustawy Pzp dokumentacja będzie udostępniona jako załącznik do SIWZ), 3) wykonanie robót i ich odbiór wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V: Zagospodarowanie Zielonego zakątka przy ul. Górskiej - etap II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej zagospodarowania terenów miejskich na cele rekreacyjne, w ramach Budżetu Obywatelskiego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.). 2. Zakres prac obejmuje w szczególności (dla każdej z Części): 1) opracowanie projektu wykonawczo-budowlanego, który powinien zawierać: a) podstawę opracowania wraz z wytycznymi, b) zakres opracowania, c) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) opis techniczny, e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, f) zestawienie materiałów, g) wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, warunki, uzgodnienia branżowe, opinie i decyzje administracyjne, w tym uzgodnienia konserwatorskie (w razie potrzeby), 2) sporządzenie projektów branżowych związanych z usunięciem bądź przebudową w niezbędnym zakresie kolizji istniejących urządzeń z projektowanymi obiektami (jeżeli wystąpią), 3) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót, 4) pozyskanie mapy ewidencyjnej gruntów i sporządzenie wykazu właścicieli nieruchomości położonych w miejscach przeznaczonych na lokalizację inwestycji wraz z wypisem z rejestru gruntów, 5) pozyskanie mapy zasadniczej dla danego terenu, 6) wykonanie w okresie rękojmi za wady na wniosek Zamawiającego aktualizacji wartości robót określonych w kosztorysach inwestorskich, 7) dostarczenie pełnej dokumentacji projektowej wraz z mapami w wersji papierowej (4 egz.) oraz w wersji elektronicznej w formacie pdf i dwg na płycie CD lub DVD (1 egz.). Wersja elektroniczna dokumentacji ma być identyczna z wersją papierową dostarczoną Zamawiającemu oraz umożliwiać odczyt plików i ich edycję. 3. Kompletna dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być wykonana w zakresie pozwalającym na: 1) uzyskanie decyzji udzielającej pozwolenia na budowę (wykonanie robót budowlanych) lub dokonanie zgłoszenia zamiaru przystąpienia do robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (w zależności od wymagań wynikających z obowiązujących przepisów), 2) opisanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Pzp i przeprowadzenie procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją (zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 42 ustawy Pzp dokumentacja będzie udostępniona jako załącznik do SIWZ), 3) wykonanie robót i ich odbiór wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI: Fit-Park - budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej przy ul. Międzyrzeckiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej zagospodarowania terenów miejskich na cele rekreacyjne, w ramach Budżetu Obywatelskiego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.). 2. Zakres prac obejmuje w szczególności (dla każdej z Części): 1) opracowanie projektu wykonawczo-budowlanego, który powinien zawierać: a) podstawę opracowania wraz z wytycznymi, b) zakres opracowania, c) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) opis techniczny, e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, f) zestawienie materiałów, g) wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, warunki, uzgodnienia branżowe, opinie i decyzje administracyjne, w tym uzgodnienia konserwatorskie (w razie potrzeby), 2) sporządzenie projektów branżowych związanych z usunięciem bądź przebudową w niezbędnym zakresie kolizji istniejących urządzeń z projektowanymi obiektami (jeżeli wystąpią), 3) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót, 4) pozyskanie mapy ewidencyjnej gruntów i sporządzenie wykazu właścicieli nieruchomości położonych w miejscach przeznaczonych na lokalizację inwestycji wraz z wypisem z rejestru gruntów, 5) pozyskanie mapy zasadniczej dla danego terenu, 6) wykonanie w okresie rękojmi za wady na wniosek Zamawiającego aktualizacji wartości robót określonych w kosztorysach inwestorskich, 7) dostarczenie pełnej dokumentacji projektowej wraz z mapami w wersji papierowej (4 egz.) oraz w wersji elektronicznej w formacie pdf i dwg na płycie CD lub DVD (1 egz.). Wersja elektroniczna dokumentacji ma być identyczna z wersją papierową dostarczoną Zamawiającemu oraz umożliwiać odczyt plików i ich edycję. 3. Kompletna dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być wykonana w zakresie pozwalającym na: 1) uzyskanie decyzji udzielającej pozwolenia na budowę (wykonanie robót budowlanych) lub dokonanie zgłoszenia zamiaru przystąpienia do robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (w zależności od wymagań wynikających z obowiązujących przepisów), 2) opisanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Pzp i przeprowadzenie procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją (zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 42 ustawy Pzp dokumentacja będzie udostępniona jako załącznik do SIWZ), 3) wykonanie robót i ich odbiór wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII: Budowa strefy do ćwiczeń kalistenicznych (street workout) przy ul. Wapiennej / ul. Dygasińskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej zagospodarowania terenów miejskich na cele rekreacyjne, w ramach Budżetu Obywatelskiego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.). 2. Zakres prac obejmuje w szczególności (dla każdej z Części): 1) opracowanie projektu wykonawczo-budowlanego, który powinien zawierać: a) podstawę opracowania wraz z wytycznymi, b) zakres opracowania, c) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) opis techniczny, e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, f) zestawienie materiałów, g) wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, warunki, uzgodnienia branżowe, opinie i decyzje administracyjne, w tym uzgodnienia konserwatorskie (w razie potrzeby), 2) sporządzenie projektów branżowych związanych z usunięciem bądź przebudową w niezbędnym zakresie kolizji istniejących urządzeń z projektowanymi obiektami (jeżeli wystąpią), 3) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót, 4) pozyskanie mapy ewidencyjnej gruntów i sporządzenie wykazu właścicieli nieruchomości położonych w miejscach przeznaczonych na lokalizację inwestycji wraz z wypisem z rejestru gruntów, 5) pozyskanie mapy zasadniczej dla danego terenu, 6) wykonanie w okresie rękojmi za wady na wniosek Zamawiającego aktualizacji wartości robót określonych w kosztorysach inwestorskich, 7) dostarczenie pełnej dokumentacji projektowej wraz z mapami w wersji papierowej (4 egz.) oraz w wersji elektronicznej w formacie pdf i dwg na płycie CD lub DVD (1 egz.). Wersja elektroniczna dokumentacji ma być identyczna z wersją papierową dostarczoną Zamawiającemu oraz umożliwiać odczyt plików i ich edycję. 3. Kompletna dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być wykonana w zakresie pozwalającym na: 1) uzyskanie decyzji udzielającej pozwolenia na budowę (wykonanie robót budowlanych) lub dokonanie zgłoszenia zamiaru przystąpienia do robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (w zależności od wymagań wynikających z obowiązujących przepisów), 2) opisanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Pzp i przeprowadzenie procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją (zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 42 ustawy Pzp dokumentacja będzie udostępniona jako załącznik do SIWZ), 3) wykonanie robót i ich odbiór wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII: Doposażenie ogródka jordanowskiego przy ul. Wyzwolenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej zagospodarowania terenów miejskich na cele rekreacyjne, w ramach Budżetu Obywatelskiego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.). 2. Zakres prac obejmuje w szczególności (dla każdej z Części): 1) opracowanie projektu wykonawczo-budowlanego, który powinien zawierać: a) podstawę opracowania wraz z wytycznymi, b) zakres opracowania, c) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) opis techniczny, e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, f) zestawienie materiałów, g) wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, warunki, uzgodnienia branżowe, opinie i decyzje administracyjne, w tym uzgodnienia konserwatorskie (w razie potrzeby), 2) sporządzenie projektów branżowych związanych z usunięciem bądź przebudową w niezbędnym zakresie kolizji istniejących urządzeń z projektowanymi obiektami (jeżeli wystąpią), 3) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót, 4) pozyskanie mapy ewidencyjnej gruntów i sporządzenie wykazu właścicieli nieruchomości położonych w miejscach przeznaczonych na lokalizację inwestycji wraz z wypisem z rejestru gruntów, 5) pozyskanie mapy zasadniczej dla danego terenu, 6) wykonanie w okresie rękojmi za wady na wniosek Zamawiającego aktualizacji wartości robót określonych w kosztorysach inwestorskich, 7) dostarczenie pełnej dokumentacji projektowej wraz z mapami w wersji papierowej (4 egz.) oraz w wersji elektronicznej w formacie pdf i dwg na płycie CD lub DVD (1 egz.). Wersja elektroniczna dokumentacji ma być identyczna z wersją papierową dostarczoną Zamawiającemu oraz umożliwiać odczyt plików i ich edycję. 3. Kompletna dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być wykonana w zakresie pozwalającym na: 1) uzyskanie decyzji udzielającej pozwolenia na budowę (wykonanie robót budowlanych) lub dokonanie zgłoszenia zamiaru przystąpienia do robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (w zależności od wymagań wynikających z obowiązujących przepisów), 2) opisanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Pzp i przeprowadzenie procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją (zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 42 ustawy Pzp dokumentacja będzie udostępniona jako załącznik do SIWZ), 3) wykonanie robót i ich odbiór wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX: Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej przy ul. Zajęczej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej zagospodarowania terenów miejskich na cele rekreacyjne, w ramach Budżetu Obywatelskiego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.). 2. Zakres prac obejmuje w szczególności (dla każdej z Części): 1) opracowanie projektu wykonawczo-budowlanego, który powinien zawierać: a) podstawę opracowania wraz z wytycznymi, b) zakres opracowania, c) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) opis techniczny, e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, f) zestawienie materiałów, g) wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, warunki, uzgodnienia branżowe, opinie i decyzje administracyjne, w tym uzgodnienia konserwatorskie (w razie potrzeby), 2) sporządzenie projektów branżowych związanych z usunięciem bądź przebudową w niezbędnym zakresie kolizji istniejących urządzeń z projektowanymi obiektami (jeżeli wystąpią), 3) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót, 4) pozyskanie mapy ewidencyjnej gruntów i sporządzenie wykazu właścicieli nieruchomości położonych w miejscach przeznaczonych na lokalizację inwestycji wraz z wypisem z rejestru gruntów, 5) pozyskanie mapy zasadniczej dla danego terenu, 6) wykonanie w okresie rękojmi za wady na wniosek Zamawiającego aktualizacji wartości robót określonych w kosztorysach inwestorskich, 7) dostarczenie pełnej dokumentacji projektowej wraz z mapami w wersji papierowej (4 egz.) oraz w wersji elektronicznej w formacie pdf i dwg na płycie CD lub DVD (1 egz.). Wersja elektroniczna dokumentacji ma być identyczna z wersją papierową dostarczoną Zamawiającemu oraz umożliwiać odczyt plików i ich edycję. 3. Kompletna dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być wykonana w zakresie pozwalającym na: 1) uzyskanie decyzji udzielającej pozwolenia na budowę (wykonanie robót budowlanych) lub dokonanie zgłoszenia zamiaru przystąpienia do robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (w zależności od wymagań wynikających z obowiązujących przepisów), 2) opisanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą Pzp i przeprowadzenie procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją (zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 42 ustawy Pzp dokumentacja będzie udostępniona jako załącznik do SIWZ), 3) wykonanie robót i ich odbiór wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.