Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-07
Warszawa: Dostawa sprzętu sieciowego
Numer ogłoszenia: 168766 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa - podsektor rządowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu sieciowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sieciowego z podziałem na 4 części zadania w niżej wymienionych ilościach: Zadanie nr 1 Przełącznik dostępowy 24 portowy- 6 kpl. Zadanie nr 2 Przełącznik dostępowy 48 portowy - 4 kpl. Zadanie nr 3 Router przemysłowy - 6 kpl. Zadanie nr 4 1. Szafa RACK 19 na 42U chłodzona, do serwera z okablowaniem - 1 szt., 2. Kable sieciowe UTP (patchcord) kategorii 6 - 50 szt., 3. Kable sieciowe UTP (patchcord)kategorii 6 - 100 szt., 4. Kable sieciowe UTP (patchcord) kategorii 6 - 100 szt., 5. Kable sieciowe UTP patchcord kategorii 6 - 100 szt., 6. Kable sieciowe UTP patchcord kategorii 6 - 100 szt.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 32.42.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 2. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej Zabezpieczenie), na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w zakresie zadania 1 - 3. 3. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5 % ceny brutto podanej w ofercie. 4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed podpisaniem umowy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a w szczególności: Pracownicy serwisu Wykonawcy delegowani do wykonywania prac w ramach usługi gwarancyjnej oraz wsparcia technicznego, w lokalizacjach Zamawiającego lub reprezentującej do jednostki resortu obrony narodowej, muszą posiadać ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min. ZASTRZEŻONE- w zakresie zadania nr 1 i 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykaz osób - pracownicy serwisu Wykonawcy delegowani do wykonywania prac w ramach usługi gwarancyjnej oraz wsparcia technicznego, w lokalizacjach Zamawiającego lub reprezentującej go jednostki resortu obrony narodowej, muszą posiadać ważne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min. ZASRZEŻONE, aktualne zaświadczenie o odbytym szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych o których mowa w art. 21 pkt 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r., o ochronie informacji niejawnych (Dz. U Nr. 182, poz. 1228) - dotyczy zadania 1 i 2.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zgodnie z art. 25 ust.1, pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013r, poz. 907 z późn. zm.), Wykonawca winien przedłożyć oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, tj. 1. Oferowany sprzęt musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta sprzętu - w zakresie zadania nr 1 i 2. 2. Całości dostarczanego sprzętu musi być objęta gwarancją producenta opartą o oświadczenia gwarancyjne producenta sprzętu, niezależnie od statusu partnerskiego Wykonawcy przez okres 36 miesięcy od daty odbioru sprzętu - w zakresie zadania nr 1 i 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż oferowany sprzęt pochodzi z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta sprzętu - w zakresie zadania nr 1 i 2. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że całości dostarczanego sprzętu jest objęta gwarancją producenta opartą o oświadczenia gwarancyjne producenta sprzętu, niezależnie od statusu partnerskiego Wykonawcy przez okres 36 miesięcy od daty odbioru sprzętu - w zakresie zadania nr 1 i 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie (dotyczy zadania nr 1 - 3): 1. zmiany Odbiorcy lub miejsca dostawy, zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej, wynikająca z potrzeb Sił Zbrojnych RP; 2. zmiana określonego producenta, typu i modelu przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w § 2 umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do umowy. 3. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy). 4. Zamawiający nie przewiduje zmian treści umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp., w zakresie zadania nr 4.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 1, pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2015 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, Kancelaria jawna, budynek nr 3, pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu sieciowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzetu sieciowego w niżej wymienionych ilościach: Przełącznik dostępowy 24 portowy - 6 kpl. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, jedna nie później niż do 30 dni od daty zawarcia umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu sieciowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzetu sieciowego w niżej wymienionych ilościach: Przełącznik dostępowy 48 portowy - 4 kpl. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, jedna nie później niż do 30 dni od daty zawarcia umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu sieciowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzetu sieciowego w niżej wymienionych ilościach:Router przemysłowy - 6 kpl. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, jedna nie później niż do 30 dni od daty zawarcia umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu sieciowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzetu sieciowego w niżej wymienionych ilościach: 1. Szafa RACK 19na42U chłodzona, do serwera z okablowaniem - 1 szt., 2. Kable sieciowe UTP (patchcord) kategorii 6 - 50 szt., 3. Kable sieciowe UTP (patchcord) kategorii 6 - 100 szt., 4. Kable sieciowe UTP (patchcord) kategorii 6 - 100 szt., 5. Kable sieciowe UTP (patchcord) kategorii 6 - 100 szt., 6. Kable sieciowe UTP (patchcord) kategorii 6 - 100 szt. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, jedna nie później niż do 30 dni od daty zawarcia umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 32.42.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Mławie poprzez zakup systemów teleinformatycznych, oprogramowania i rozwiązań ciągłego monitorowania bezpieczeństwa (SIEM)
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa 21 urządzeń sieciowych UTM wraz 5 letnią licencją oraz przedłużenie wsparcia oraz licencji dla posiadanego przez Zamawiającego klastra UTM na okres 1 roku.
- Zakup dostaw i usług w ramach zadania Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
- Zakup sprzętu sieciowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Samorząd.
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.